Horizon Forbidden West - se vrålsnygga gameplay-premiären

Robot
Horizon Forbidden West - se vrålsnygga gameplay-premiären
Medlem

Nu sitter man redo i sin Niero t-shirt som om med posten idag.. woooosh


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Min ps5a står redo och väntar på spelet!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Skribent

Ni som är mer insatta än mig, hur är det med PS5 respektive PS4 versionerna? Vet man någonting om skillnaderna?

Dex
Medlem
Skrivet av Shadee:

Ni som är mer insatta än mig, hur är det med PS5 respektive PS4 versionerna? Vet man någonting om skillnaderna?

Nä dom har inte pratat mycket om spelet så förhoppningsvis får vi reda på lite mer ikväll när dom visar gameplay!

Medlem

Redan nu av streamen så är jag inte imponerad grafiskt. vi får se när gameplay kommer hur det ser ut, men det stör mig endel att det inte är exklusivt för ps5. Ps4an drar spelen bakåt så förbannat.

ELF
Medlem

Är pc versionen av första färdig patchad?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Flugsaft:

Redan nu av streamen så är jag inte imponerad grafiskt. vi får se när gameplay kommer hur det ser ut, men det stör mig endel att det inte är exklusivt för ps5. Ps4an drar spelen bakåt så förbannat.

Nu är det ju inte grafik som räknas utan gameplay. Open world kan inte bli hur snygga som helst och gällande generationerna så går det mycket väl att göra bättre saker med nyare gen. Det handlar om hur motiverade utvecklarna är och tid.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

SoL
Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Redan nu av streamen så är jag inte imponerad grafiskt. vi får se när gameplay kommer hur det ser ut, men det stör mig endel att det inte är exklusivt för ps5. Ps4an drar spelen bakåt så förbannat.

Håller med, spontant känns det som om det inte hänt mycket sedan hzd 2017. Death strandning var ju jäkligt snyggt så det känns som om dom kan kräma ur lite mer med motorn. Hursomhelst ska det bli spännande att se kl 23

Dex
Medlem
Skrivet av SoL:

Håller med, spontant känns det som om det inte hänt mycket sedan hzd 2017. Death strandning var ju jäkligt snyggt så det känns som om dom kan kräma ur lite mer med motorn. Hursomhelst ska det bli spännande att se kl 23

SPelet kommer ju inte bli helt magiskt mycket snyggare på 4 år, speciellt inte om det även ska utveckles för PS4 så känns som rätt orimliga förhoppningar på ett open-world spel. Så länge det är lika snyggt (eller lite mer) som 1:an så är jag jäkligt nöjd i alla fall!

Föredrar ju hellre att dom skruvar upp FPS än grafiken. Känns som vissa förväntar sig lite väl mycket magi från denna generationen. Ska vara snyggaste spelen rejält redan nu, det ska vara 6+ eller 120 fps och full 4k

Medlem

Ser lite snyggare ut än halo infinite iaf

Skrivet av ELF:

Är pc versionen av första färdig patchad?

Ja, funkar hur bra som helst. Spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Dex:

Nä dom har inte pratat mycket om spelet så förhoppningsvis får vi reda på lite mer ikväll när dom visar gameplay!

Tack för svar

ELF
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ja, funkar hur bra som helst. Spela.

Gutt. Då blir det att ta sig an det snart.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av ELF:

Gutt. Då blir det att ta sig an det snart.

Passa på nu när Epic har sin rea. Klicka att du vill ha veckans spel i deras shop så får du en voucher på 95:- som du kan använda till spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fragtjuv

Ja, det ser ju väldigt snyggt ut i alla fall!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Dra åt helsicke vad snyggt haha.
Day one köp utan tvekan på ps5.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Satk^k vad sjukt det var!!!!!!!!!!!!!!!! Men dra åt helv.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Relik 📜

Ser riktigt bra ut. Enda jag kan känna är att de gått lite overboard med abilities, effekter etc. I HZD känns det på något sätt "förankrat", här blev det en himla massa ljus- och partikeleffekter - nästan lite magi.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Fragtjuv

Kommer ju till PS4 också. Känns som att det kan bli ganska stor skillnad mellan versionerna rent grafiskt


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Såg ju bara otroligt bra ut! Ser verkligen fram emot det.

Blir kul att se om videon när den läggs ut i 4K.

Inaktiv

Ja det blir ju ett day one-köp.

Testpilot

Jag märker att jag är inte lika imponerad som många andra, spelade nyligen ut ettan på PC och det var bra, men det kändes om ett hopkok av en massa andra spel jag redan har spelat. Vackert absolut men jag avvaktar nog, gärna till en eventuell PC version.

Medlem

Haha! Utklassning som vanligt.

Medlem

Ser läckert ut grafiskt iallafall, gameplay såg intressant ut. Har inte kört första spelet, men läst att story/karaktärer är ganska medioker/mediokra?

Störde mig på att hon kommenterade precis allt, bättre om hon inte snackade så mycket.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Jävla snyggt får mig och önska mig ett nytt Killzone av dessa grafik mästare.


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Ser löjligt bra ut! Det enda som stör mig är att man inte fick något releasedatum

Dex
Medlem

Ja jäklar vad sugen man blev..... Dom verkar verkligen har fått till det ännu mer än det första spelet (vilket låter galet med tanke på hur bra det var) även om det kanske fortfarande är lite tidigt och säga. Men jäklar vad hypen sprang iväg! Får kanske köra igenom ettan en gång till!

Medlem

Vilket statement! Aldrig sett något snyggare spel! Faktumet att det är Open World gör det ännu mer imponerande. Liiite segt att man inte fick något release fönster, kommer det i år? men men de får ta den tid de behöver på sig, det ser ju onekligen ut som att det kommer vara värt det

Relik 📜
Skrivet av Fezk:

Ser läckert ut grafiskt iallafall, gameplay såg intressant ut. Har inte kört första spelet, men läst att story/karaktärer är ganska medioker/mediokra?

Störde mig på att hon kommenterade precis allt, bättre om hon inte snackade så mycket.

Tycker storyn och världen är bra. Men man behöver urforska en del själv, "läsa" loggar etc. Annars tror jag man missar mycket.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skriv svar