Obsidian ska släppa färre men större patchar till Grounded

Robot
Obsidian ska släppa färre men större patchar till Grounded

Älskling, jag krympte barnen-fantasin blir bara större och större.

#Grounded, #Obsidian-entertainment


Medlem

Just ja, det här spelet finns...

Medlem

Testade det co-op lite förra året. Känns som det har bra potential för att bli ett nice co-op spel när det är klart.

Medlem

Vad är Grounded?

Medlem

Detta är ett spel jag väntar på att få spela tillsammans med kompisar. Undviker det just nu pga. early access då jag inte vill spela ut det lilla som finns och tröttna på det. Men det verkar väldigt mysigt.

Medlem
Skrivet av pazu:

Vad är Grounded?

Ett spel


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av pazu:

Vad är Grounded?

Grounded is a survival game developed by Obsidian Entertainment and published by Xbox Game Studios. It was released for Windows and Xbox One in early access on July 28, 2020, with the full release expected in 2021. An enhanced version for the Xbox Series X/S was released on November 10, 2020. In the game, players are shrunk to the size of an ant and attempt to survive in a backyard filled with dangers.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grounded_(video_game)

https://grounded.obsidian.net/

Medlem
Skrivet av Aciero:

Detta är ett spel jag väntar på att få spela tillsammans med kompisar. Undviker det just nu pga. early access då jag inte vill spela ut det lilla som finns och tröttna på det. Men det verkar väldigt mysigt.

Det lilla? Finns hur mycket som helst haha

Medlem

Skulle inte denna vara klar nu till sommar? (jag har dragit ut på lirandet i väntan på full version)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt kul i coop faktiskt. Detta kan jag varmt rekommendera. (Med observation för ev buggar osv pga EA.)

Medlem

Spelade det med dottern när det kom, riktigt kul men ofärdigt och kort, var mer som en demo. Men det var ju ett tag sedan, har de lagt till så mycket att det är värt att fortsätta spela redan nu?

Medlem
Skrivet av jesperd:

Spelade det med dottern när det kom, riktigt kul men ofärdigt och kort, var mer som en demo. Men det var ju ett tag sedan, har de lagt till så mycket att det är värt att fortsätta spela redan nu?

Du spelade den första versionen av ett early access - spel och tyckte att det kändes ofärdigt?

1
Skriv svar