FF om Battlefield 2042, IKEA:s spelmöbler, PS5-lagring, Brothers in Arms, Warhammer 3 och mycket mer!

Robot
FF om Battlefield 2042, IKEA:s spelmöbler, PS5-lagring, Brothers in Arms, Warhammer 3 och mycket mer!

Med ärad specialgäst från mörkermännen på Sweclockers!

#fragzone-fredag


Frilansare
Medlem

Härligt 😄! Var lite orolig att det inte skulle bli något att titta på idag.

Skägg.
10 Chambers

Redan ersatt och bortglömd.


signatur
Skrivet av Joakim Bennet:

Äntligen!

Om du söker en permanent partner vid din sida på fredagar så är ju Stefan Löfven ledig nu för tiden!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Ojojoj, en hårddisk expert!

Frilansare
Skrivet av Snake Plissken:

Om du söker en permanent partner vid din sida på fredagar så är ju Stefan Löfven ledig nu för tiden!

Haha det var någon i vår Slack som föreslog det också. Great minds, etc!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Redan ersatt och bortglömd.

Det är ju du.. du som är han.. glöm inte tandborsten!!!

Medlem

Pris ske gud!

Medlem

Hallelujah, FZ-Fredag på G och ölen på kylning!

Medlem

Kul att se Fragzone fredag rulla på 👍👍
Ser sällan live men lyssnar på podden


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Redan ersatt och bortglömd.

Nu får farbror lugna ner sig innan han blir avstängd.

Frilansare
Skrivet av Jonny Myrén:

Nu får farbror lugna ner sig innan han blir avstängd.

Permban kanske?

Skribent
Skrivet av Joakim Bennet:

Permban kanske?

Inte omöjligt. Kolla skägget, ser rätt lömskt ut.

Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Redan ersatt och bortglömd.

Vem är du?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mutumba:

Vem är du?


signatur
Medlem

Calle kommer ju att vara förevigt saknad, men riktigt goda nyheter att det rullar på ändå det ser jag fram imot!

Trevlig spelhelg så kikar jag på reprisen imorgon


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Gnällkuk

Får också kolla reprisen! Är gästen med för att det ska bli mer intressant eller halvt dittvingad för att Calle är borta och Jocke får svår ångest för ljud, bild och streamdeck? 😁


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Får också kolla reprisen! Är gästen med för att det ska bli mer intressant eller halvt dittvingad för att Calle är borta och Jocke får svår ångest för ljud, bild och streamdeck? 😁

Why not both?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Why not both?

What he said!

Medlem

Kan inte ni börja med timestamps på era youtube-videos? Mycket enklare att navigera till de olika ämnen ni pratar om ifall man inte är fullt intresserad av allt. Ganska omständligt att behöva spola fram och lyssna vad ni pratar om och man riskerar att missa delar av det. Hade uppskattats iaf!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ninami:

Kan inte ni börja med timestamps på era youtube-videos? Mycket enklare att navigera till de olika ämnen ni pratar om ifall man inte är fullt intresserad av allt. Ganska omständligt att behöva spola fram och lyssna vad ni pratar om och man riskerar att missa delar av det. Hade uppskattats iaf!

Håller helt och hållet med. Jag ska därför för din och andras skull ta på mig att fixa det.

Just idag kan det dröja då jag kvällsjobbar, men jag hojtar när det är fixat sedan kan vi kika om det kan bli en ny standard framöver.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Grymt avsnitt som vanligt!

Frilansare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Håller helt och hållet med. Jag ska därför för din och andras skull ta på mig att fixa det.

Just idag kan det dröja då jag kvällsjobbar, men jag hojtar när det är fixat sedan kan vi kika om det kan bli en ny standard framöver.

Timestamps är jättebra, men de ligger väldigt långt ut på vår måste göra-skala för tillfället. Det tar ändå, jämförelsevis, orimligt mycket tid för en liten redaktion att sätta dessa stamps. Med det sagt, fantastiskt om någon vill ta på sig det Tack Uber!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ninami:

Kan inte ni börja med timestamps på era youtube-videos? Mycket enklare att navigera till de olika ämnen ni pratar om ifall man inte är fullt intresserad av allt. Ganska omständligt att behöva spola fram och lyssna vad ni pratar om och man riskerar att missa delar av det. Hade uppskattats iaf!

Skrivet av Joakim Bennet:

Timestamps är jättebra, men de ligger väldigt långt ut på vår måste göra-skala för tillfället. Det tar ändå, jämförelsevis, orimligt mycket tid för en liten redaktion att sätta dessa stamps. Med det sagt, fantastiskt om någon vill ta på sig det Tack Uber!

Då var timestamps fixat. Trevlig spelhelg till er alla där ute!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fasen jag trodde det skulle komma en uppföljare till spelet vi 80-talister spelade på Windows 95, nämligen Hover:

Någon som minns det?! 🤭💓

Ursäkta osäker länk, fattar ej hur ja klistrar in en bild, men denna är legit iaf. Mvh
https://www.myabandonware.com/media/screenshots/h/hover-jn2/t...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Då var timestamps fixat. Trevlig spelhelg till er alla där ute!

Underbart! Det är väldigt uppskattat!

Medlem

Det klickade ju fint med Kenneth, kul avsnitt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Frilansare
Skrivet av jonis:

Det klickade ju fint med Kenneth, kul avsnitt!

Kenneth klickar med alla! En sån slick boy.

1
Skriv svar