HBO Max - Lansering 26/10

Medlem
Skrivet av robbis:

Vem har sagt att det ska försvinna. Dom har ju idag gått ut och förtydliga att de som tecknat 50% kommer fortsätta ha det

För den här prishöjningen ja. Vad som händer när det går från HBO Max till bara Max får vi se.

Medlem
Skrivet av Thane:

För den här prishöjningen ja. Vad som händer när det går från HBO Max till bara Max får vi se.

Med tanke på reaktionen folk fick av mailet igår när ingen förstod vad höjningen innebar så tror jag knappt dom skulle våga ta bort det sedan. Dom har ju lovat 50% resten av livet, men jag kan erkänna att jag inte läst det fintstilta i avtalet. Dom har säkert skyddat sig på något vis, samtidigt förlorar dom ju mer på att ändra sig efter ett sånt bold erbjudande om rabatt än att bara ge dem som signat upp 50%.

Medlem

Sist de pratade om sammanslagningen så skulle det dröja innan det hände här borta. Vad som då ska hända med rabatten ville de inte säga något om. Lär visa sig, förvånar mig föga om de ändrar den med hänvisning till att den gällde "livstiden" för HBO Max.

Medlem

Som jag förstått det, så verkar det ha gått ut lite olika typer utav mail. En del fick mailet som sa att deras 50% livstids rabatt är kvar medans andra (jag t.ex) har fått ett mail som säger att dom ökar priset från 89 SEK till 99 SEK. Men rabatten ska tydligen vara kvar enligt deras FAQ och mailet som en del andra fått.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kyathab:

Som jag förstått det, så verkar det ha gått ut lite olika typer utav mail. En del fick mailet som sa att deras 50% livstids rabatt är kvar medans andra (jag t.ex) har fått ett mail som säger att dom ökar priset från 89 SEK till 99 SEK. Men rabatten ska tydligen vara kvar enligt deras FAQ och mailet som en del andra fått.

Yep. Rabatten är kvar men går nog efter det nya priset.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fick nu mail där de skrev detta:

"Igår fick du ett e-postmeddelande om en HBO Max-prishöjning som innehöll felakig information. Vi beklagar detta och ber om ursäkt för misstaget. Nedan finner du rätt e-postmeddelande angånde prisändring för ditt kampanjerbjudande.

Från och med ditt nästa förnyelsedatum efter den 13 juli 2023 kommer din månatliga abonnemangskostnad med 50 % rabatt livet ut att ändras från 44,50 kr/mån. till:

49,50 kr/mån.

Din första betalning med det nya priset infaller 27.07.2023

Vi har även uppdaterat våra användarvillkor för HBO Max. Läs dem gärna i dess helhet. Dessa ändringar träder i kraft samtidigt som din prisförändring. Du hittar mer information om detta nedan."

Medlem

Fick precis ett nytt mail, verkar ju som de hajjat att de skapat total förvirring

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kulneff:

Fick nu mail där de skrev detta:

"Igår fick du ett e-postmeddelande om en HBO Max-prishöjning som innehöll felakig information. Vi beklagar detta och ber om ursäkt för misstaget. Nedan finner du rätt e-postmeddelande angånde prisändring för ditt kampanjerbjudande.

Från och med ditt nästa förnyelsedatum efter den 13 juli 2023 kommer din månatliga abonnemangskostnad med 50 % rabatt livet ut att ändras från 44,50 kr/mån. till:

49,50 kr/mån.

Din första betalning med det nya priset infaller 27.07.2023

Vi har även uppdaterat våra användarvillkor för HBO Max. Läs dem gärna i dess helhet. Dessa ändringar träder i kraft samtidigt som din prisförändring. Du hittar mer information om detta nedan."

Skrivet av deezel:

Fick precis ett nytt mail, verkar ju som de hajjat att de skapat total förvirring

<Uppladdad bildlänk>

Mm. Vissa fick rätt mejl från början men andra inte.

Här är svaret Nu slipper vi fler frågor över HELA internet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det blir intressant ifall man kan se Mythbusters, Animal Cops (finns på riktigt faktiskt) och Game Of Thrones i samma tjämst. Om jag ska få driva lite med sammanslagningen... Tänker att vi kommer få se på Tunnelbanan också. Filip och Fredrik är väl kul det med samt andra program på femman, eller inte.

Medlem

Även om de går från 44,5 till 49,9 är det sjukt prisvärt. Sitter fast med Netflix pga ungarna, men den är fan inte värd 129:- längre för ett MEDEL abonnemang. Go HBO!


signatur

I drank what?

Medlem

Jag hade visserligen sämre ekonomi då det lanserades att man kunde ha life long abonnemang men jag känner att det är skönt att kunna ha den friheten att man kan ha HBO nä man använder det och Netflix när man använder det... Men Jag tittar inte på serier hela tiden heller.

Skriv svar