Läckra The Day Before blir ännu läckrare i sin RTX-trailer

Robot
Läckra The Day Before blir ännu läckrare i sin RTX-trailer

Kan det bli något av zombiespelet som ser "lite för bra ut"?

#Fntastic, #The-day-before


Medlem

Ja det ser verkligen otroligt läckert ut - helt enkelt FÖR bra..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelet ser ballt ut håller man med om, men hur det har marknadsförts, och vad de visar skriker varningsklockor tycker jag.
Känns som många mobilspel där man får se mycket 'gameplay' men ändå inte har en aning om hur spelet kommer fungera egentligen.

Sen att utvecklaren bara har två väldigt mycket mindre och simplare spel än detta ambitiösa projekt bakom sig säger väl också något. Hoppas det blir bra, men ser många röda flaggor.

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Spelet ser ballt ut håller man med om, men hur det har marknadsförts, och vad de visar skriker varningsklockor tycker jag.
Känns som många mobilspel där man får se mycket 'gameplay' men ändå inte har en aning om hur spelet kommer fungera egentligen.

Sen att utvecklaren bara har två väldigt mycket mindre och simplare spel än detta ambitiösa projekt bakom sig säger väl också något. Hoppas det blir bra, men ser många röda flaggor.

Instämmer. Ringer alldeles för många varningsklockor. Får ändå hoppas det blir något av projektet, då det onekligen skulle vara ett spel som fallit mig i smaken.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Spelet ser ballt ut håller man med om, men hur det har marknadsförts, och vad de visar skriker varningsklockor tycker jag.
Känns som många mobilspel där man får se mycket 'gameplay' men ändå inte har en aning om hur spelet kommer fungera egentligen.

Sen att utvecklaren bara har två väldigt mycket mindre och simplare spel än detta ambitiösa projekt bakom sig säger väl också något. Hoppas det blir bra, men ser många röda flaggor.

Ryska utvecklare, pun intended?

Själv är jag enormt skeptisk mot något som kommer från Ryssland, känns som fusken kommer vara inbyggda.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag blir alltid sjukt skeptisk när man får en trailer där de knappt visar någon gameplay. Alltså ja du ser spelare skjuta, och nån enstaka zombie här och där men det är ju inte riktigt gameplay på samma gång... Dem är iaf extremt försiktiga med att visa för mycket, spelaren tar några steg fram och skjuter ett mag på bilar som åker förbi och 4-5 zombie dödas.

Menar inte att det kommer bli skräp men jag har inga förväntningar på detta, jag vill se lite mer "riktig" gameplay innan man kan få en bättre bild.

Medlem

Snart utannonserar dom NFT's för det här spelets också


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hade samma uppfattning som de flesta andra, att det ser för bra ut, men ser det verkligen fortfarande för bra ut för att vara sant? Såg precis på senaste trailern i artikeln och det ser ju inte så våldsamt bra ut alls. Möjligtvis har de tagit kritiken till sig och "fulat" ner det så inte alla skriker "scam!". Dock blir det nog svårt att ha tillräckligt med innehåll.

Medlem

Ser inte alls "för bra för att vara sant" ser ju typ ut som ett något upphottat the division 1 på PC, sen är väl frågan snarare hur innehållsrikt det blir. Men The Division var inte heller särskilt innehållsrikt men framgångsrikt iaf..

Medlem

Är det de som har typ ett mobil(?) spel som är si-så-där och har annonserat detta spel till release under 2021 ?
Jag är skeptiskt, även om jag är sugen på detta.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ryska utvecklare, pun intended?

Själv är jag enormt skeptisk mot något som kommer från Ryssland, känns som fusken kommer vara inbyggda.

Finns en del riktigt bra stuff från Ryssland och öst också så som världens mest avancerade flygsim DCS eller klassikern IL2.

Känns nuförtiden som det kommer lika mycket skit, scams från väst med.

Medlem
Skrivet av heady89:

Finns en del riktigt bra stuff från Ryssland och öst också så som världens mest avancerade flygsim DCS eller klassikern IL2.

Känns nuförtiden som det kommer lika mycket skit, scams från väst med.

Syftade mest på att om jag stöter på en rysk eller kinesisk spelare i ett MP är sannolikheten stor personen fuskar. Så när de gör spelen själva, känns det som att jag är enormt skeptisk mot det. Speciellt nu detta som marknadsförs som ett PvP spel. Fusk galore.


signatur

I drank what?

Medlem

Många verkar hypade inför detta. Jag tycker animationerna, särskilt för hur karaktären rör sig ser sjukt klumpigt och ensidigt ut. Vidare undrar jag; är det bara de tillsynes ofarliga zombiesarna som är ens fiender? För man verkar ju kunna undvika dem ganska enkelt genom att smyga förbi etc. Kan man inte kriga mot andra spelare?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Många verkar hypade inför detta. Jag tycker animationerna, särskilt för hur karaktären rör sig ser sjukt klumpigt och ensidigt ut. Vidare undrar jag; är det bara de tillsynes ofarliga zombiesarna som är ens fiender? För man verkar ju kunna undvika dem ganska enkelt genom att smyga förbi etc. Kan man inte kriga mot andra spelare?

Någon har inte läst hela artikeln...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Någon har inte läst hela artikeln...

Du har rätt, jag tittade på videon.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar