Stalker 2 försenas sju månader, släpps i december

Robot
Stalker 2 försenas sju månader, släpps i december

Skulle ha nått oss redan i april, men GSC Game World vill ge spelet mer tid.

#stalker-2


Medlem

Förstod att det skulle bli försenat.

Medlem

Är det verkligen bra att släppa det i närheten av Starfield?
Aja, någon av dem kan ju försenas.

Jag fortsätter trumma för att 2023 kommer bli ett riktigt bra spelår

Medlem

Låter bra! Gör klart spelet även om det innebär förseningar! Har så jäkla mycket i backloggen och 2022 ser ut att bli packat med spel så det gör absolut inget om det dröjer!

Medlem

PERKELE............ Detta är ett av de tyngsta mest efterlängtade spelen som komma skall. PERKELE..:!!!!

Men.... det hade jag redan räknat med för flera månader sedan och denna bransch är skrämmande att sätta sina jävla releasedatum som nästan ALLTiD skjuts fram en evighet. Har man tur så blir det uppskjutet nån månad eller så..
______________________
Also.. FucQ the Covid.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

phi
Medlem

Mer tid till att testa S.T.A.L.K.E..R Anomaly för de som inte har gjort det.

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly

Quake-konnässsör

Kanske lika bra, det skulle ha blivit några intensiva månader annars

Medlem

Kanske tog längre tid än väntat att göra om/ta bort deras NFT-system som var planerat månne? ;P

Det var ingen nådig försening heller, spelet lär ju varit långt från klart?

Man får väl gissa på att detta är början på årets förseningar, tråkigt nog. Men, hoppas jag självfallet har fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Februari ser otäckt för stort ut av lanseringstitlar. Försena några och jämna ut året!!


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Så kan det gå när man utannonserar ett releasedatum för tidigt.... snacka om tidsoptimister
Men hellre det än ett halvfärdigt spel (som många andra idag).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Avstängd

Äeh ingen fara, det släpps när det släpps.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Låter bra! Gör klart spelet även om det innebär förseningar! Har så jäkla mycket i backloggen och 2022 ser ut att bli packat med spel så det gör absolut inget om det dröjer!

Håller med. Och vi är trötta på ubisoft bug spel och Cyberpunk. Synd att man förstör så så många spel genom att släppa dom alldeles för tidigt. Men har man byggt upp en hype om ett spel så blir suget efter pengarna stort även om det bara blir kortvarigt då man endast tjänar på din som förbeställt till release, resten får man rea ut.

Behövs mer långsiktiga ägare i spelbranschen.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Bättre ett försenat spel som är helt.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skribent

Det är ett STALKER-spel. De kommer med förseningar automatiskt


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det är ändå inget spel jag planerar att spela.

Medlem

Sen får man inte glömma att se den grymt bra filmen stalker en gång till innan man börjar spela!


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Undrar om månader blir till år som förra gången.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

PERKELE............ Detta är ett av de tyngsta mest efterlängtade spelen som komma skall. PERKELE..:!!!!

Men.... det hade jag redan räknat med för flera månader sedan och denna bransch är skrämmande att sätta sina jävla releasedatum som nästan ALLTiD skjuts fram en evighet. Har man tur så blir det uppskjutet nån månad eller så..
______________________
Also.. FucQ the Covid.

Helt klart trist även om det är förståeligt. Ett av få spel jag såg fram emot i vår. :/

Medlem

Önskar att dom kunde sluta sätta releasedatum och bara släppa skiten direkt som en överraskning när dom känner sig färdiga, så slipper man bli besviken när det skjuts upp.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är inte Stalker om det inte försenas.

Medlem

Alla dessa förseningar är ett enormt problem i den här branschen och tidsmässigt verkar utvecklarna vara rätt så optimistiska i sina beräkningar. Det börjar bli tröttsamt och personligen hade jag föredragit att man hade väntat med att tillkännage nya spel istället för att släppa ett par trailers och sen skjuta upp releasedatumet när det väl närmar sig. Och nej, jag säger inte att det är bättre att man släpper en ofärdig produkt utan att man bör vara försiktigare innan man teasar nya projekt. Utvecklarna har kanske inget annat val, vad vet jag, men det känns inte så konsumentvänligt direkt.

Just det här spelet hade man på känn skulle försenad men 7 månader? Vi lär inte få se detta i år, det tror jag inte. Verkar ju vara långt ifrån färdigt. Dåliga vibbar, tyvärr, för jag ser fram emot det.

Inaktiv

Mest väntade uppskjutningen någonsin?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Är det verkligen bra att släppa det i närheten av Starfield?
Aja, någon av dem kan ju försenas.

Jag fortsätter trumma för att 2023 kommer bli ett riktigt bra spelår

Det tar för givet att Starfield inte blir försenat det också

Dex
Medlem

Har ju verkligen spårat ur nu med alla dessa förseningar. Sluta gå ut med release datum om ni inte är väldigt säkra på det. Någon veckas eller kanske en månads försening för att fixa till buggar osv som har dykt upp känns ju helt ok, men skjuta upp spelet i 7 månader är ju galet. Hur kan dom någonsin trott att det skulle vara färdigt för release i April när det behöver så här mycket extra tid?

Personerna som tar releasedatum beslut hos spelutvecklarna kan jäklar i det inte vara bra på sina jobb nu för tiden....

Medlem

Trist, var det enda jag såg fram emot för spelåret 2022.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Det tar för givet att Starfield inte blir försenat det också

Det är otänkbart, och buggfritt kommer det vara också😁

Medlem

Men för helvete...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Fan va synd.! Det jag såg.mest fram emot...

Medlem

Inga problem att vänta för min del, så länge det blir bra!


signatur

Trust is for fools...

It's not a lake, it's an ocean

Se det så här: Halo Infinite sköts fram i över ett år och det blev riktigt, riktigt bra.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

12
Skriv svar