Take-Two hävdar att GTA-trilogin gjort "mycket bra ifrån sig" efter releasefiaskot

Robot
Take-Two hävdar att GTA-trilogin gjort "mycket bra ifrån sig" efter releasefiaskot
Medlem

Såklart det har, dagens spelare har ingen standard. Ett rättfärdigat negativt initialt bemötande möts fort av en omvänd backlash där folk hävdar att spelet minsann är fantastiskt (se BF2042).

Avstängd
Skrivet av kebbe:

Såklart det har, dagens spelare har ingen standard. Ett rättfärdigat negativt initialt bemötande möts fort av en omvänd backlash där folk hävdar att spelet minsann är fantastiskt (se BD2042).

Exakt så. Man måste alltid rättfärdiga sitt köp.

"Ni är bara negativa som hatar för hatandets skull" - Cyberpunk2077-fanboysen

"Bara för att det är inne att hata på Dice" - BF2042-fanboysen

Skrattretande kommentar från Take-two, men mycket mer kan man inte begära från det skitföretaget.

På tal om skitföretag, finns det någon spelutvecklare eller utgivare kvar som man inte känner avsky inför?

Medlem

Det har väl säkert sålt som smör vilket ju är ”glra bra ifrån sig” men då tar man inte till sig av vad folk tycker om det.

Kan tänka mig att bf2042 också gjort ”bra” ifrån sig trots att det verkar vara det mest hatade bf spelet hittills.

Så ”bra” är ju rätt subjektivt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Exakt så. Man måste alltid rättfärdiga sitt köp.

"Ni är bara negativa som hatar för hatandets skull" - Cyberpunk2077-fanboysen

"Bara för att det är inne att hata på Dice" - BF2042-fanboysen

Skrattretande kommentar från Take-two, men mycket mer kan man inte begära från det skitföretaget.

På tal om skitföretag, finns det någon spelutvecklare eller utgivare kvar som man inte känner avsky inför?

Jag känner ingen avsky för CDPR trots att cp77 inte levt upp till hajpen, ett dåligt släpp raderar inte ut mästerverket Witcher 3. Och personligen anser jag CP77 långt ifrån ett dåligt spel.

Men jag är beredd att revidera mitt förtroende för dem efter nästa stora släpp, om de inte levererar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd
Skrivet av Soulless:

Jag känner ingen avsky för CDPR trots att cp77 inte levt upp till hajpen, ett dåligt släpp raderar inte ut mästerverket Witcher 3. Och personligen anser jag CP77 långt ifrån ett dåligt spel.

Men jag är beredd att revidera mitt förtroende för dem efter nästa stora släpp, om de inte levererar

Då är du en del av problemet som möjliggör för spelutvecklarna att släppa ofärdiga spel.

Medlem

"Vi fick våra pengar, så vem fan bryr sig". Classy.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Då är du en del av problemet som möjliggör för spelutvecklarna att släppa ofärdiga spel.

Det får du tycka bäst du vill, jag låter inte ett misstag förstöra mitt förtroende för några som tidigare på alla sätt imponerat på mig.
Föredrar att ge folk en extra chans istället för att hoppa på mainstreamvågen av hat som alla coola killar gör XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av QanonTrumpLover:

Då är du en del av problemet som möjliggör för spelutvecklarna att släppa ofärdiga spel.

Du vet att alla inte hade samma erfarenhet av Cyberpunk 2077? Jag spelade på PC vid release och det fungerade väldigt bra tekniskt för mig och jag gillade spelet story, gameplay etc.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Du vet att alla inte hade samma erfarenhet av Cyberpunk 2077? Jag spelade på PC vid release och det fungerade väldigt bra tekniskt för mig och jag gillade spelet story, gameplay etc.

Jag såg personens regdatum och användarnamn nyss, kollade de tidigare inläggen och inser att det inte är någon som är här för sitt spelintresse eller för någon sorts seriös diskussion så lika bra att lägga ned och invänta att personen får sig själv bannad när det glappar för mycket i fingrarna.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Du vet att alla inte hade samma erfarenhet av Cyberpunk 2077? Jag spelade på PC vid release och det fungerade väldigt bra tekniskt för mig och jag gillade spelet story, gameplay etc.

Är medveten om det. Är även medveten om att många knappt kunde starta spelet och att bilar flöt omkring i luften. Man kan hävda att det handlar om perspektiv och subjektiv upplevelse, vad som utlovas och vad man fick. Men till syvende och sist så är det din låga ribba eller höga tolerans, beroende på hur man väljer att se på det, som möjliggör för utgivarna att fortsätta släppa ofärdiga spel och utan utlovat innehåll. Du sabbar för alla oss andra som inte längre tolererar att få en trasig produkt för 699:-.

Avstängd
Skrivet av Soulless:

Det får du tycka bäst du vill, jag låter inte ett misstag förstöra mitt förtroende för några som tidigare på alla sätt imponerat på mig.
Föredrar att ge folk en extra chans istället för att hoppa på mainstreamvågen av hat som alla coola killar gör XD

Tack för att du bevisar min poäng i mitt tidigare inlägg.

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Exakt så. Man måste alltid rättfärdiga sitt köp.

"Ni är bara negativa som hatar för hatandets skull" - Cyberpunk2077-fanboysen

"Bara för att det är inne att hata på Dice" - BF2042-fanboysen

Skrattretande kommentar från Take-two, men mycket mer kan man inte begära från det skitföretaget.

På tal om skitföretag, finns det någon spelutvecklare eller utgivare kvar som man inte känner avsky inför?

Lugna sig lite med flame-baitingen nu?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Avstängd
Skrivet av PeTTs0n:

Lugna sig lite med flame-baitingen nu?

Jag antar att du känner dig träffad. Bra i så fall. Desto fler som vaknar upp desto snabbare får vi fungerande spel.

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Jag antar att du känner dig träffad. Bra i så fall. Desto fler som vaknar upp desto snabbare får vi fungerande spel.

Kan inte du bra avregistrera dig istället istället för att bara hata allt?

Avstängd
Skrivet av robbis:

Kan inte du bra avregistrera dig istället istället för att bara hata allt?

Hatar inte allt. Men jag hatar trasiga produkter.

Ligger inte i min natur att låtsas som att det regnar och smeka katten medhårs bara för att det är bekvämare så. Eller sticker det så i ögonen när du ser något du inte håller med om att du hellre skriker på censur än att bemöta det som en riktig man?

Är detta ett diskussionsforum eller en lekplats för barn?

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Då är du en del av problemet som möjliggör för spelutvecklarna att släppa ofärdiga spel.

Nej! Man får tycka om CP2077, det är inte problemet. Det man inte ska göra är föreställa spelet utan kräva att spelet patchas och fixas innan man investerar i det. 8 miljoner förbeställde CP2077. BF2042 slog rekord för BF-serien i försäljning. Spelen går alltid lösa, det vi spelare ska kräva är att de är färdiga innan vi köper dom. Just nu köper vi skiten baserat på hype och marknadsföring och klagar på att de inte är färdiga. Eller klagar på att de finns någon som börjat uppskatta spelet när de väl lagas.

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Då är du en del av problemet som möjliggör för spelutvecklarna att släppa ofärdiga spel.

Chilla

Avstängd
Skrivet av Pettor:

Nej! Man får tycka om CP2077, det är inte problemet. Det man inte ska göra är föreställa spelet utan kräva att spelet patchas och fixas innan man investerar i det. 8 miljoner förbeställde CP2077. BF2042 slog rekord för BF-serien i försäljning. Spelen går alltid lösa, det vi spelare ska kräva är att de är färdiga innan vi köper dom. Just nu köper vi skiten baserat på hype och marknadsföring och klagar på att de inte är färdiga. Eller klagar på att de finns någon som börjat uppskatta spelet när de väl lagas.

Du börjar med att säga att det inte är problemet sen beskriver du att det är problemet, hur ska du ha det?

Jag håller helt med dig. Vi ska inte tolerera ofärdiga produkter. Tolererar man CP2077 så har man tolererat en ofärdig produkt, kvittar hur bra storyn var eller hur kul man hade med spelet. För allas bästa så bör man inte försvara ofärdiga spel, för det är just den typen av försvar från fanboysen som spelutvecklarna sedan kan luta sig emot och rättfärdiga sin undermåliga produkt med.

Vi måste sluta se spelutvecklarna som vårt favoritlag i fotboll och inse att de är ett vinstdrivande kapitalistiskt företag likt IKEA, LIDL och Disney.

Avstängd
Skrivet av robbis:

Kan inte du bra avregistrera dig istället istället för att bara hata allt?

Eller så skaffar du dig en kompis så du har någon att spela Extraction med.

Jag kan bli din kompis?

Medlem

De försöker väl hålla upp priset på aktien nu när MS är på shopping spree

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Eller så skaffar du dig en kompis så du har någon att spela Extraction med.

Jag kan bli din kompis?

Kontot avslutas

Vad trevligt att han säger det.
Då kanske den snart kan komma fysiskt till Switch så att jag också kan få avnjuta den.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Det var en snabb avstängning, medlem sedan 5 timmar...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja folk betalar för vad som helst idag.
Trist för det skickar signalen att spelutvecklare kan fortsätta o pumpa ut undermåttaliga releaser fyllda av buggar o diverse skräp. Folk betalar för det ändå alt skicka upp på någon streamingtjänst så verkar folk vara ännu mer förlåtande "för det kostar juh inget".


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Håller GTA 3 (nej inte Vice City) som ett av de bästa spelen genom tiderna. Nyutgåvan var ett hån och inget annat, ett enkelt sätt att tjäna pengar utan att behöva lägga ner speciellt mycket jobb. Det är en fruktansvärt tråkig utveckling som vi ser, det är lite för ofta det här sker för att jag ska tycka det är okej.

Kolla Bloodrayne revamped för att ta ett annat skräckexempel. Det är för att betala för en emulator som gör att spelet går att spela på nyare hårdvara. Varken mer eller mindre.

Skrivet av Soulless:

Jag såg personens regdatum och användarnamn nyss, kollade de tidigare inläggen och inser att det inte är någon som är här för sitt spelintresse eller för någon sorts seriös diskussion så lika bra att lägga ned och invänta att personen får sig själv bannad när det glappar för mycket i fingrarna.

Haha, hen blev bannad nån timme efter du skrev detta 😁


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av QanonTrumpLover:

Exakt så. Man måste alltid rättfärdiga sitt köp.

"Ni är bara negativa som hatar för hatandets skull" - Cyberpunk2077-fanboysen

"Bara för att det är inne att hata på Dice" - BF2042-fanboysen

Skrattretande kommentar från Take-two, men mycket mer kan man inte begära från det skitföretaget.

På tal om skitföretag, finns det någon spelutvecklare eller utgivare kvar som man inte känner avsky inför?

Housemarque känner jag ingen avsky inför.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Klart det ger pengar i fickan när man vilseleder kunder med att säga att det är definitive edition vilket det inte var

Medlem

Det var då fan att YouTube skulle ta bort synliga dislikes... Rockstar fick välförtjänt med dislikes.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

12
Skriv svar