FZ streamar på Twitch!

Robot
FZ streamar på Twitch!

Boka in lördagar och tisdagar i kalendern - vi kör igång i helgen.

#fz-play, #twitch


Medlem

Not on topic, me när börjar Fragzone-fredag?

Chefredaktör
Skrivet av pingkonk:

Not on topic, me när börjar Fragzone-fredag?

14:00 idag!

Backloggens befriare

Alltså, sorry till er andra, men mitt hjärta vanns med spelhistoriens bästa namn. "Guybrush Threepwood". <3


signatur

Ad hoc addendum

Gnällkuk

DELFIN!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nyförvärvade twitch-streamers, förutom en då


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Intressant att 2 utav 3 är nya FZ användare, hur gick rekryteringen till? Bara nyfiken.

Testpilot

Kul lycka till!

Moderator
Skrivet av Cane:

Intressant att 2 utav 3 är nya FZ användare, hur gick rekryteringen till? Bara nyfiken.

Mitt konto må vara nytt, men jag har varit här för att läsa både artiklar och foruminlägg sedan många år tillbaka!

Medlem

Nya heta spel:

Mortal Online 2 - släpptes denna vecka
Path of exile - expansion nästa vecka
Lost Ark - släpps om ca 2 veckor
Elden Ring - släpps om en månad

Där har ni en fin uppställning av spel i min smak. 🙂

CTI
Medlem

Survial spel stream mjaa men nej tack...

Men lycka till med streamen.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Moderator | Testpilot
Skrivet av CTI:

Survial spel stream mjaa men nej tack...

Men lycka till med streamen.

Det kommer andra streams för andra typer av titlar och genres senare givetvis, så hoppas du vill kika förbi då!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det kommer andra streams för andra typer av titlar och genres senare givetvis, så hoppas du vill kika förbi då!

När spelar ni Genital Jousting?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kul initiativ..!! Välkommen till de 2 nya streamers.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Gen
Medlem

Superkul! Lycka till!

Flakmonkey

Kommer vi enbart få ta del av PC-spel eller kommer vi ha kunna se tex nya BOTW och God Of War också?

Redaktör
Skrivet av Nosnos:

Kommer vi enbart få ta del av PC-spel eller kommer vi ha kunna se tex nya BOTW och God Of War också?

Inledningsvis pc, men vi får se vart det tar vägen - inget är hugget i sten.


signatur
Medlem

Kul!
Dying Light 2 hade varit intressant som släpps inom kort.

Slår ett slag för att ni framgent även kan köra retro-stream en av dagarna, eller kanske utöka till en ytterligare dag med retro!

Moderator
Skrivet av wibbe44:

Kul!
Dying Light 2 hade varit intressant som släpps inom kort.

Slår ett slag för att ni framgent även kan köra retro-stream en av dagarna, eller kanske utöka till en ytterligare dag med retro!

Vi har redan planerat för en Dying Light 2 stream! Jag älskade det första spelet och ser fram emot att bita tag i nästa.

Moderator
Skrivet av Lasrod:

Nya heta spel:

Mortal Online 2 - släpptes denna vecka
Path of exile - expansion nästa vecka
Lost Ark - släpps om ca 2 veckor
Elden Ring - släpps om en månad

Där har ni en fin uppställning av spel i min smak. 🙂

Spelen du nämner finns redan på vår lista över spel vi borde streama. Mortal Online 2 dyker upp redan 1 februari när jag streamar!

Moderator
Skrivet av keffkebab:

Alltså, sorry till er andra, men mitt hjärta vanns med spelhistoriens bästa namn. "Guybrush Threepwood". <3

Visst är det ett fantastiskt namn och en fantastisk karaktär? Jag älskar Monkey Island! <3

Medlem

Kul!
har självklart följt twitchkanalen sedan nintendos e3-konferens panikstreamades där 2019 eller när det nu var!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Spelen du nämner finns redan på vår lista över spel vi borde streama. Mortal Online 2 dyker upp redan 1 februari när jag streamar!

Nej men vad kul. Jag tänkte att mina förslag låg lite utanför mainstream så de blir inget av dem. Jag bokar in den 1 februari för att kolla på streamen helt klart! 👍🙂

Medlem

Vilka trevliga nyheter! Lördagarna blir nog lite svåra för mig, men ska försöka kika in så mycket som möjligt.

Skribent

Men gud va roligt! Jag har helt missat det här. Trevligt med lite, för mig, nya ansikten att följa. Inte för att man någonsin tröttnar på mäster Uber.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Kul satsning.
Tyvärr kommer nog inte jag titta.
Tycker det är sååååå tråkigt att titta på när andra spelar. Något som har varit ända sedan jag var liten när man satt och spelade med någon och man själv aldrig fick spela.
Har alltid tyckt att det är roligast när jag själv får vara med och spela.

Men om det går bra så kan ni ju alltid lägga upp höjdpunkter från streamen. Sådant kan vara kul att se.

Medlem

Kanonbra att ni satsar på streaming! Ska bli kul att följa med. Vet ju sen tidigare att uberpwnage2.0 kan det här med att streama och engagera publiken i diskussioner, och till "färskingarna" säger jag bara...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Kul satsning.
Tyvärr kommer nog inte jag titta.
Tycker det är sååååå tråkigt att titta på när andra spelar. Något som har varit ända sedan jag var liten när man satt och spelade med någon och man själv aldrig fick spela.
Har alltid tyckt att det är roligast när jag själv får vara med och spela.

Men om det går bra så kan ni ju alltid lägga upp höjdpunkter från streamen. Sådant kan vara kul att se.

intressant det där. jag tyckte det var sjukt roligt att se på när andra spelade och "visa spel" för kompisar när jag var liten. t.ex. kommer jag ihåg hur det riktigt pirrade i kroppen när en kompis var på väg hem från semestern och jag äntligen kunde visa mina nya megadrive-spel för honom, nån gång tidigt 90-tal. nu är jag 40+ och kollar twitch och letsplays flera gånger i veckan. samtidigt gillar jag ju såklart att spela själv också.

NuZ
Testpilot

Woop woop! Ska bli kul o följa!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Vi har redan planerat för en Dying Light 2 stream! Jag älskade det första spelet och ser fram emot att bita tag i nästa.

Underbart! Det ska ses

12
Skriv svar