Humble Bundle har ett fantastiskt spelpaket som stödjer Ukraina

Robot
Humble Bundle har ett fantastiskt spelpaket som stödjer Ukraina

375 spänn för 123 spel, program och annat, inklusive Back 4 Blood, Metro Exodus, Satisfactory och fler.

#Humble-bundle, #nyhetstips


Medlem

Hur funkar det med HumbleBundle?

Är det helt fristående eller kan de köras med Steam?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Hur funkar det med HumbleBundle?

Är det helt fristående eller kan de köras med Steam?

Du får Steam nycklar
Förutom ett som är rockstar spel och program/böcker

International
Man of Mystery

Jag har redan de flesta av spelen men jag köpte en iallafall, ska försöka ge bort lite nycklar


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Jag har redan de flesta av spelen men jag köpte en iallafall, ska försöka ge bort lite nycklar

Tar gärna en satisfactory om du nu redan råkar äga det? *blink blink*

Medlem

Ett av de lättare köp man genomfört!

Medlem

Max payne 3 är via rockstar social. De andra spelen är via steam. De hade också tillfälligt slut på nycklar till Back 4 blood när jag köpte det, det ska komma fler nycklar men det brukar ta en stund. (väntar fortfarande på nycklar till Civ bundle som var för ett tag sedan).

Medlem

Var bara intresserad av några av spel men köpte iaf för att jag gillar konceptet. Betala ca 575 kr men det var värt både av etiska och ekonomiska skäl.

Medlem
Skrivet av robbis:

Tar gärna en satisfactory om du nu redan råkar äga det? *blink blink*

Du kan få av mig annars kommer inte att spela.

Medlem

Skapade precis en tråd med humble bundle-spel som jag kommer skänka bort! In och kika vetja
#4244395

Om ni hittar något intressant så skriv det i mitt foruminlägg och inte här!


signatur
Medlem
Skrivet av Lauchen:

Du kan få av mig annars kommer inte att spela.

Åh schysst! Du kan skicka ett PM... är det någon mer som har så tag jag gärna en till grabben också så vi kan spela ihop!

Gnällkuk
Skrivet av bluenephilim:

Jag har redan de flesta av spelen men jag köpte en iallafall, ska försöka ge bort lite nycklar

Gjorde samma! Äger en hel del redan jag med.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av robbis:

Åh schysst! Du kan skicka ett PM... är det någon mer som har så tag jag gärna en till grabben också så vi kan spela ihop!

Du kan ju köpa paketet då istället för typ 350 spänn så stödjer du en god sak också...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Du kan ju köpa paketet då istället för typ 350 spänn så stödjer du en god sak också...

Hade gärna gjort det men ekonomin tillåter inte det just nu tyvärr! Vet du vad dieseln kostar

ELF
Medlem

Hade varit riktigt intressant om det inte var redeem on steam även för singleplayer liren.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Någon som har nyckel till PGA 2K21 över? Köpte bundlen, men skulle vilja köra mot polaren så en extra nyckel hade varit guld.

Medlem
Skrivet av robbis:

Hade gärna gjort det men ekonomin tillåter inte det just nu tyvärr! Vet du vad dieseln kostar

Om det faller på kostnaden av dieseln skall du nog se över din ekonomi...

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Om det faller på kostnaden av dieseln skall du nog se över din ekonomi...

Det är ju det jag gör. Det bör vi nog alla göra i denna katastrof där allting går upp hela tiden, inte bara dieseln utan mat priser, bolån och annat. Och som ensamstående med 2 barn får man se över sina utgifter! Och om någon snäll själ har kopior över som hen ändå inte skall använda så ser inte jag något problem i att dessa skänks till folk som kanske inte kan lägga hundratals kronor på spel hela tiden. Förstår inte varför man skall få skit för det?

Medlem
Skrivet av ELF:

Hade varit riktigt intressant om det inte var redeem on steam även för singleplayer liren.

Var vill du annars ha det? GOG? Epic?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av robbis:

Det är ju det jag gör. Det bör vi nog alla göra i denna katastrof där allting går upp hela tiden, inte bara dieseln utan mat priser, bolån och annat. Och som ensamstående med 2 barn får man se över sina utgifter! Och om någon snäll själ har kopior över som hen ändå inte skall använda så ser inte jag något problem i att dessa skänks till folk som kanske inte kan lägga hundratals kronor på spel hela tiden. Förstår inte varför man skall få skit för det?

Definitivt inte få skit för det. Ser ut som du har koll på situationen, men du tog inte upp priset på allt annat som gått upp utan just bränslet.

Gör en koll på hur många procent av snittlönen för en specifik lönegrupp som 100 litet diesel skulle kosta.. jämför det mellan nu och 1980.. du kommer ev bli lite förvånad av hur stor ( eller liten) skillnaden för bränslekostnader faktiskt är.

Men helt klart är det dyrare att leva; men istället för att reflektera över hur mycket bränslet kostar, så skall man nog fokusera på hur lönen förhåller sig till kostnaderna i samhället...

Medlem

Bra tanke, men SÅ JÄÄÄÄÄVLA MÅNGA SKITSPEL DEN INNEHÅLLER! Ärligt talat, köp inte den här samlingen för att få "bra" spel, köp den för att stödja en bra sak och förvänta dig att absolut ingenting förutom de stora titlarna och de lite mindre... Om man inte redan ägde de flesta av den typen av spel, som jag då som fått dem genom tidigare prenumeration på just Humble. Detta var lätt de senaste årens värsta felköp, rent spelmässigt!

1
Skriv svar