Det här är roadmapen för Total War: Warhammer 3

Robot
Det här är roadmapen för Total War: Warhammer 3
Testpilot

Känns som mycket av detta är saker som borde infunnit sig från början.

För egen del känns hela TW:W3 som en enda stor beta fortfarande, med både tekniska problem och avsaknad av innehåll. De flesta i min ungängeskrets delar den uppfattningen också.


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Köpte det direkt men kommer inte installera innan man kan lira på hela kartan.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

CFW
Medlem

Tänker inte röra förrän hela kartan är tillgänglig.

Medlem

Jag har typ 700-800 timmar över ettan och tvåan. Tankade hem trean eftersom det var gratis på gamepass men det känns fan inte färdigt. Alla rosters känns lite väl små med dålig variation, kampanjkartan laggar och kampanjen är rätt trist, särskilt efter första gången.

Spelar hellre tvåan fortfarande tyvärr.

Medlem

Intressant hur mycket av det de tog i betal-DLC i 1an och 2an är gratis i 3an. Känns bra Ser fram emot immortal empires.


signatur

I drank what?

Medlem

Ingen annan som tyckte det var lite lustigt att -TZEENTCH AND SLAANESH REPLENISHMENT RATES var en bulletpoint på deras roadmap? Och är dessutom lagt under Q3.

Medlem

Har haft kul med trean, men det är ganska begränsad kampanj imho. Längtar till Mortal Empires kartan släpps och man får tillgång till de tidigare raserna
Fram tills dess ska jag nog köra ut de raser jag ännu inte vunnit den nya kampanjen

Medlem

Kör igenom en Kislevkampanj nu efter första patchen och har ganska skoj, men det känns inte så fritt.
Tvåan var ju så magisk i slutet tack vare DLC-teamet, men det känns ändå konstigt att huvudteamet överlämnar en ofärdig flaggskeppstitel till ett mindre team så att de blir tvungna att patcha bort releasebuggar i typ ett år…

FM-guru
F.d. Sisyr

Tycker kampanjen är rätt kass, tyvärr. Tyckte detsamma om tvåans Vortex-kampanj, men den här är ännu sämre. Blir nog inget mer Warhammer förrän de släppt Immortal Empires.

1
Skriv svar