Crystal Dynamics ska fortsätta jobba på Perfect Dark med The Initiative

Robot
Crystal Dynamics ska fortsätta jobba på Perfect Dark med The Initiative
Medlem

Ser rätt mycket fram emot i Juni faktiskt, hoppas att vi får en försmak på hur det blir med Microsofts uppköp då.
Lite sjukt att det typ bara finns ett exklusivt spel i närtid som är lockande(Starfield), det skulle ju vara rätt illa ifall det blir uppskjutet. Jag är också lite tveksam till att Hellblade kommer i år och anser nog att spelet är rätt så överhypat. Visst var 1:an intressant, men det var ju ingen fullskalig titel och hade en hel del problem också.

Men vem vet, de kanske har lyckats hålla tätt och kommer med många fina överraskningar för hösten i kommande event.
Hoppas verkligen att de lyckas trappa upp takten 2023.

Frågan är ju också vart Perfect Dark passar in, ligger det typ på 2024 eller kan det till och med bli ännu senare? De verkar väl inte kommit så långt i utvecklingen än?
Så himla tråkigt eftersom att i alla fall jag vart rätt hypad runt releasen av Xbox Series, irriterande när man börjar prata om spel så tidigt i utvecklingen. Som med Indiana Jones, det utannonserades väl i samma veva som de fick klartecken på licensen? Troligtvis alltså typ 4 år innan det kommer bli klart.

Medlem

Så länge som vi inte får se något från själva spelet så är the initiative ett enda stort luftslott i mitt huvud!
Det är nog bra att de får hjälp av CD, för jag hoppas verkligen att det kan bli något bra av Perfect Dark till slut.

1
Skriv svar