Hangar 13 bekräftar att ett nytt Mafia är under utveckling

Robot
Hangar 13 bekräftar att ett nytt Mafia är under utveckling

Men fortfarande några år bort.

#Hangar-13, #Mafia, #Mafia-4


Medlem

Härligt! 2020 var reamaken av det första mafia det spel jag hade roligast med, hoppas de går tillbaka till den eran

Medlem

Chinatown i artikelbilden för ju ohindrat tankarna till en Kinesisk el Japansk setting, eller någon mindre berömd asiatisk maffia. Triaderna eller Yakuza skulle kunna bli hur hett som helst, i old school miljö.

Medlem
Skrivet av Dengode:

Härligt! 2020 var reamaken av det första mafia det spel jag hade roligast med, hoppas de går tillbaka till den eran

Eller hur? Guldstandarden för hur man gör en remake.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

trean var dock katastrof så är lite skeptisk till ett nytt.

Medlem
Skrivet av Dengode:

Härligt! 2020 var reamaken av det första mafia det spel jag hade roligast med, hoppas de går tillbaka till den eran

Jag håller med. Mafia 2-remastern å andra sidan, det var hemskt. Spelade inte ens igenom två uppdrag.
Mafia 3 flöt på fint och var rätt repetativt, men jag gillade historian och atmosfären.

Medlem

Kul med en fortsättning på serien. Hoppas på 70 talets Cosa Nostra.

Skrivet av Pjotor:

Eller hur? Guldstandarden för hur man gör en remake.

Illa att remaken var låst till 30 fps trots att det släpptes 2020 då PS4 Pro funnits ute i flera år.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Gnällkuk

Mafia 1 är även gratis att hämta hem på Steam mellan 1-5 september.

https://twitter.com/2K/status/1564266634898018304


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har njutit mig igenom samtliga Mafia-spel och kommer omfamna nästa med öppna armar.

Medlem

Trevligt! Hoppas dom går tillbaks till rötterna. Originalet Mafia var det enda som jag tyckte var ett mästerverk. Resten var meh.

Moderator

Trean var ingen höjdare. Hoppas detta blir mer lyckat!

1
Skriv svar