Nu är trailern för Super Mario Bros-filmen här

Robot
Nu är trailern för Super Mario Bros-filmen här

Och den ser ju faktiskt riktigt frän ut.

#Film, #Super-mario


Medlem

Marios röst känns fel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Hade inget ljud på under morgontimmen, men det där såg ju riktigt bra ut!

Medlem

Man får vånja sig vid Marios röst antar jag. Man har ju ändå hört honom med Italiensk brytning i 20+ så detta kändes lite konstigt.
Vet inte heller vad Crisprat menade med en unik tolking bara ifrån detta klippet då som ni säger så låter han som sig själv.
Resten såg faktiskt intressant ut så det kan bli underhållande om Inget annat.

Medlem

Ser ut att kunna bli bra! Och angående Pratt som Mario, undrar vem som kommer göra Marios röst på den svenska dubbningen och hur den kommer låta

Medlem

Tycker Bowsers röst var spot on!
Men blev lite sådär över Chris, men får hoppas att man växer in i hans röst under filmens gång ^^
För övrigt så lät den franska dubbningen's Mario, mer som Mario (även deras Bowser lät riktigt bra)

Medlem

Ser ungefär lika bra ut som minions.

Medlem
Skrivet av Westrr:

Ser ut att kunna bli bra! Och angående Pratt som Mario, undrar vem som kommer göra Marios röst på den svenska dubbningen och hur den kommer låta

Benjamin Ingrosso?

Medlem

Den kommer va MEGA 😍

Medlem

Day fucking one!!!

Medlem

Jag ser inget större problem med att det är "fel" röst. Filmen är inte dålig bara för att Mario inte pratar med stereotypisk italiensk brytning. Däremot säger jag inte att filmen är bra än heller, det återstår att se

Medlem

Det här såg ju riktigt läckert ut, färgrikt och levande.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av delli:

Benjamin Ingrosso?

Bianca ingrosso, nedpitchad 2 steg.

Medlem

Usch! Ser inte alls ut som den gamla Super Mario filmen, och kommer förmodligen inte va hälften så bra. Luktar flopp…….

Medlem

Ser ut att bli en riktigt bra och underhållande familjefilm

Medlem
Skrivet av Westrr:

Ser ut att kunna bli bra! Och angående Pratt som Mario, undrar vem som kommer göra Marios röst på den svenska dubbningen och hur den kommer låta

Steve Kratz 😁

Medlem
Skrivet av magma:

Det här såg ju riktigt läckert ut, färgrikt och levande.

Håller med. Känns precis rätt för en Mario-film.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tror på flopp,
Den ser ju ursnygg ut men jag tror människor generellt har svårt att se sina spel-minnen bli film och tolkas annorlunda.

Många bokslukare säger ju att boken alltid är bättre exempelvis, är väl lite samma sak.
När man byter medie så byts ju också ens egna bild av en karaktär.

Men jag kanske bara svamlar

Medlem
Skrivet av insilence:

Tror på flopp,
Den ser ju ursnygg ut men jag tror människor generellt har svårt att se sina spel-minnen bli film och tolkas annorlunda.

Många bokslukare säger ju att boken alltid är bättre exempelvis, är väl lite samma sak.
När man byter medie så byts ju också ens egna bild av en karaktär.

Men jag kanske bara svamlar

Ja, i huvudsak när publiken börjar från typ 4 års åldern. 😛
Sonic har ju lyckats väldigt väl, alla kids tycker väl om Sonic nuförtiden, men det är bara för filmerna, inte för spelen.
Skulle inte förvåna mig om denna film skulle slå en massa rekord när det kommer till 3d-animerade filmer. Det är liksom allas favorit, Super Mario, på film.

Medlem

Ser riktigt bra ut, hoppas man kommer kunna se över rösterna. Man är så van vid att karaktärerna inte riktigt pratar mer än några få ord, så det kommer kännas konstigt vem som än gör rösterna till karaktärerna. Tror dock att Charlie Day som Luigi kommer vara perfekt.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

It's not a lake, it's an ocean

Klart att denna kommer slå. Sonic, som inte alls är lika älskad av dagens ungdomar och barn, funkade bra på vita duken.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Chefredaktör

Ser ju lovande ut.
Hoppas på en härlig familjefilm som kidsen gillar och som blinkar nostalgist till oss gamlingar.
Gärna små referenser till gamla spel!

Skribent

Chris Pratt med lite vag Brooklyn-accent. Jodå, det kan säkert funka.

Jag tror på en hit för denna film.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Ja rösten på Mario kändes off, den kunde iaf haft lite italiensk brytning, men förhoppningsvis en vanesak... Annars såg det riktigt bra ut!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Ja, i huvudsak när publiken börjar från typ 4 års åldern. 😛
Sonic har ju lyckats väldigt väl, alla kids tycker väl om Sonic nuförtiden, men det är bara för filmerna, inte för spelen.
Skulle inte förvåna mig om denna film skulle slå en massa rekord när det kommer till 3d-animerade filmer. Det är liksom allas favorit, Super Mario, på film.

Iof sant ang Sonic.
Dock finns det ju betydligt fler exempel när spel blir film och det inte uppskattas 🙈

Medlem

Det jag tänkte var "jag vill ha ett nytt Mario-spel med den grafiken"...
Filmen kanske kan bli bra, kan ju hoppas


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Inaktiv

Kommer hålla mig lika långt bort från denna film som Defective Pikachu, Sanic och folk med spetälska.

Medlem

Chris Pratt berättade att han tränat och tränat på att få till rösten och det bästa han kunde uppnå var Chris Pratt. Grabben är så jävla överhyped

Medlem

Jag utgår ifrån att det är någon filur från verkligheten som sugs in i Super Marios universum. Starten på trailern där Mario är helt förundrad över svamparna och resten av karaktärerna får mig att tro att detta inte rör sig om en ren tolkning av Mario som karaktär, utan någon som helt enkelt råkat hamna i den kroppen inuti den världen. Lite "reborn in another world" med Super Mario-tema.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Givet biobesök med barnen! De är hypade och faktum är att även jag ser fram emot att se den.

123
Skriv svar