Soldränkt apokalyps i trailern för modden Fallout: Miami

Robot
Soldränkt apokalyps i trailern för modden Fallout: Miami
Medlem

Varför är det alltid så lite vegetation i alla Fallout-spelen? Om något så ökar ju vegetationen när exempelvis städer blir övergivna.


signatur

Jätteintressant information.

Inaktiv
Skrivet av Metroid:

Varför är det alltid så lite vegetation i alla Fallout-spelen? Om något så ökar ju vegetationen när exempelvis städer blir övergivna.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/Pri...

Jag är ingen expert på ämnet men kanske är annorlunda när det bombats? Förmodligen är som bilden du länka mer verklig oavsett men kan ha att göra med prestandabegränsningar eller att man går efter en mer öde stil.

Medlem

Spelar precis igenom fallout4 igen; körde på release men missat alla dlc. Finns så många fina moddar nu; stort shout out till det community:t! Jag hade inte ens kunnat spela det utan dem...

Medlem

Kommer det till Xbox Series X månntro? Nån av er andra som har nån spåkula?

Medlem
Skrivet av El Hadjy:

Kommer det till Xbox Series X månntro? Nån av er andra som har nån spåkula?

Bara till PC tyvärr pga. Storleken.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag är ingen expert på ämnet men kanske är annorlunda när det bombats? Förmodligen är som bilden du länka mer verklig oavsett men kan ha att göra med prestandabegränsningar eller att man går efter en mer öde stil.

Spelen utspelar sig flera hundra år efter explosionerna. Växterna borde ha kommit tillbaka vid det laget. Jag har använt moddar som lägger till vegetation i Fallout 4 och prestandan är exakt likadan. Det kanske är annorlunda på konsol. Tror mest det handlar om designval.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Spelen utspelar sig flera hundra år efter explosionerna. Växterna borde ha kommit tillbaka vid det laget. Jag har använt moddar som lägger till vegetation i Fallout 4 och prestandan är exakt likadan. Det kanske är annorlunda på konsol. Tror mest det handlar om designval.

Klart det är designval.
Öken wasteland eller övervuxet wasteland. på nått sätt känns det kala mer Fallout
Jag tycker dom tappade lite av den känslan i Fallout 4 jämfört med tidigare fallout


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Klart det är designval.
Öken wasteland eller övervuxet wasteland. på nått sätt känns det kala mer Fallout
Jag tycker dom tappade lite av den känslan i Fallout 4 jämfört med tidigare fallout

Jag hade föredragit mer växter. Hade varit skitfräckt att få gå runt i Prypjat precis så som det ser ut på sommaren.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Ser fortfarande ut som Boston. Får 0 Miami-vibbar tyvärr. För många assets tagna direkt ut Fallout 4.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

1
Skriv svar