Vermintide 2 är gratis att behålla på Steam fram till 7 nov

Robot
Vermintide 2 är gratis att behålla på Steam fram till 7 nov

Och snart kommer nytt, gratis innehåll till spelet.

#Fatshark, #Vermintide-2


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Vermintide 2 är gratis att behålla på Steam fram till 7 nov

Måste man lämna tillbaka det den 8 Nov, eftersom man bara får behålla det till den 7:e? Inte för att jag är någon virutuos på svenska, men jag tror det finns ett syftningsfel!

Medlem
Skrivet av maq777:

Måste man lämna tillbaka det den 8 Nov, eftersom man bara får behålla det till den 7:e? Inte för att jag är någon virutuos på svenska, men jag tror det finns ett syftningsfel!

Ja, annars skickar den feta hajen en förseningsavgift, ungefär som biblioteket alltid hotade med när man var liten.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Ja, annars skickar den feta hajen en förseningsavgift, ungefär som biblioteket alltid hotade med när man var liten.

Jag lämnade in en bok 5 år för sent och fick betala för en ny. Har alltid undrat om det hade varit billigare att strunta i att lämna in den... Ett av livets stora mysterium.

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag lämnade in en bok 5 år för sent och fick betala för en ny. Har alltid undrat om det hade varit billigare att strunta i att lämna in den... Ett av livets stora mysterium.

Då går det såhär.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

That is one tough monkey.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag lämnade in en bok 5 år för sent och fick betala för en ny. Har alltid undrat om det hade varit billigare att strunta i att lämna in den... Ett av livets stora mysterium.

Jag först år inte, har biblioteket två böcker nu då eller fick du behålla den nya du köpte eller den gamla, eller har du båda?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag först år inte, har biblioteket två böcker nu då eller fick du behålla den nya du köpte eller den gamla, eller har du båda?

Jag fick lämna tillbaka boken + betala 380kr som motsvarade priset för en ny bok (kommer inte ihåg exakta summan). Om biblioteket verkligen köpte en ny bok eller om de fikade upp mina pengar vet jag faktiskt inte...

1
Skriv svar