Det var rackarns nära att vi fick se Geralts... ähum, schlong i Witcher 3

Robot
Det var rackarns nära att vi fick se Geralts... ähum, schlong i Witcher 3
Medlem

Synd att dom fegade.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det hade blivit lätt kala-balle-lik i gaming-media.

Medlem

Tycker branschen är way för rädd för naket... Finns många exempel t.ex. AC där våld och blod finns i överflöde och när de kommer till sex scenerna så är det påklätt eller ännu värre: svart ruta 👎

Medlem

Släpp snoppen lös. Är väl i Dantes inferno jag såg animerad monsterkuk första gången.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Flyter morötter förresten?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Redaktör
Skrivet av FejkFejksson:

Flyter morötter förresten?

Bara mikromorötter.


signatur
Medlem
eld
Medlem

tänker på denna:

Redaktör

Vi får inte glömma den här gamla godingen.


signatur
Medlem
Skrivet av B-itta:

Tycker branschen är way för rädd för naket... Finns många exempel t.ex. AC där våld och blod finns i överflöde och när de kommer till sex scenerna så blir är det påklätt eller ännu värre: svart ruta 👎

Känns inte som att det skulle tillföra något. Inte så svårt att lista ut vad som händer. Och har svårt att se att det handlar om att de är rädda för att ha med det. Bara onödig utvecklingstid och budget som kan läggas på viktigare saker i spelet.

ELF
Medlem
Skrivet av Thane:

Känns inte som att det skulle tillföra något. Inte så svårt att lista ut vad som händer. Och har svårt att se att det handlar om att de är rädda för att ha med det. Bara onödig utvecklingstid och budget som kan läggas på viktigare saker i spelet.

Det skulle lägga till fler pixlar att behöva hantera.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

#DicksoutforHarambe

Medlem

Har alltid känt att Geralt är en grower, not a shower. Synd att vi aldrig får veta.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

eld
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi får inte glömma den här gamla godingen.

<Uppladdad bildlänk>

ctrl, ctrl, ctrl

Medlem

helt klart dom skulle ha den där, en stor jäkel också måste visa vem som är boss redan från första början lixom =D

Medlem

Förstår inte varför folk är så besatta av att se könsorgan precis överallt.

Liksom som om folk har glömt bort att det finns ett hav av websidor dedikerade för just detta.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Tycker branschen är way för rädd för naket... Finns många exempel t.ex. AC där våld och blod finns i överflöde och när de kommer till sex scenerna så blir är det påklätt eller ännu värre: svart ruta 👎

Visst är det sjukt att i vår tid att sex och kärlek är lite fult medan våld är det fritt fram för.
Kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör i samhället.
Finns ju länder fortfarande där inte kvinnor får visa skinn men det är offentliga avrättningar som helgnöje.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem
Skrivet av Thane:

Känns inte som att det skulle tillföra något. Inte så svårt att lista ut vad som händer. Och har svårt att se att det handlar om att de är rädda för att ha med det. Bara onödig utvecklingstid och budget som kan läggas på viktigare saker i spelet.

handlar nog mer om moralpanik.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av B-itta:

Tycker branschen är way för rädd för naket... Finns många exempel t.ex. AC där våld och blod finns i överflöde och när de kommer till sex scenerna så blir är det påklätt eller ännu värre: svart ruta 👎

Lemlästning och annat extremt våld är okej, men att se den kropp vi alla föddes med är inte okej. Game of Thrones var en frisk fläkt i nakenhetsmoralisternas kulturbransch.

Medlem
Skrivet av Thane:

Känns inte som att det skulle tillföra något. Inte så svårt att lista ut vad som händer. Och har svårt att se att det handlar om att de är rädda för att ha med det. Bara onödig utvecklingstid och budget som kan läggas på viktigare saker i spelet.

Måste vara veckans tråkigaste svar

Medlem

Har inget emot snoppar och snippor i spel. Visst, de få gånger det har hänt så känner jag oftast cringe då animationer på karaktärerna inte går ihop med det nakna på något sätt. Men det är upp till utvecklaren enligt mig, kör på om ni vill.

Kommer ihåg när man fick se mus i Cyberpunk, det var oväntat och fick mig nästan att rodna lite, haha. Var glad att jag var ensam så ingen råkade se mig sitta där och titta på digitala könsorgan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Skrivet av Dr904:

Förstår inte varför folk är så besatta av att se könsorgan precis överallt.

Liksom som om folk har glömt bort att det finns ett hav av websidor dedikerade för just detta.

Kanske tidsoptimering? Man förenar nytta (spel) med nöje (fortplantning).


signatur
Redaktör
Skrivet av Sten-greger:

Visst är det sjukt att i vår tid att sex och kärlek är lite fult medan våld är det fritt fram för.
Kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör i samhället.
Finns ju länder fortfarande där inte kvinnor får visa skinn men det är offentliga avrättningar som helgnöje.

Känns som att rädsla för vissa kulturella yttringar finns någonstans hela tiden. Kinas inställning till spel nu, den svenska videovåldsdebatten på 80-talet, USA och naket, det viktorianska England, Tyskland och allt som har med nazismen att göra, Australiens klassificeringssystem för spel, etc. Olika kulturer har olika tolerans för olika saker.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Känns som att rädsla för vissa kulturella yttringar finns någonstans hela tiden. Kinas inställning till spel nu, den svenska videovåldsdebatten på 80-talet, USA och naket, det viktorianska England, Tyskland och allt som har med nazismen att göra, Australiens klassificeringssystem för spel, etc. Olika kulturer har olika tolerans för olika saker.

Jag håller med,varför är min stora fråga.
På 60 och 70:talet när jag växte upp så var det inte mycket bättre men nu har det tagit skruv helt.
Skall vi vanliga människor ta hänsyn till all den smörja som finns nu så finns det inget kvar.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

KoP
Medlem

Känns inte som att det hade tillfört något genom att exponera ett könsorgan. Dom flesta vet nog vad som finns emellan benen på en karl/kvinna. ╮(╯_╰)╭

Medlem

Tycker snarare det handlar om att visa kön om det är logiskt/naturligt. Visa inte om det känns påtvingat/krystat.

Det är ju lika töntigt att anstränga sig för att dölja ett kön som det känns barnsligt att visa det ”bara för att”.

It's not a lake, it's an ocean

The Witcher: Dolmen


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
12
Skriv svar