Storslam för God of War Ragnarök när Playstation-spelarna utser årets spel

Robot
Storslam för God of War Ragnarök när Playstation-spelarna utser årets spel
Medlem

Fanns det verkligen inget spel som utnyttjade Dual Sense bättre än GoW? Kändes som det var väldigt få tillfällen som man märkte av något ärligt talat.
Vill minnas att Forbidden West var bättre på att använda Dual Sense funktionerna och säkerligen något annat spel också?

Medlem
Skrivet av Hoobabalooba:

Fanns det verkligen inget spel som utnyttjade Dual Sense bättre än GoW? Kändes som det var väldigt få tillfällen som man märkte av något ärligt talat.
Vill minnas att Forbidden West var bättre på att använda Dual Sense funktionerna och säkerligen något annat spel också?

Tycker också det är märkligt. Reagerar knappt på att dualsense används på något speciellt sätt i Ragnarök.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Hoobabalooba:

Fanns det verkligen inget spel som utnyttjade Dual Sense bättre än GoW? Kändes som det var väldigt få tillfällen som man märkte av något ärligt talat.
Vill minnas att Forbidden West var bättre på att använda Dual Sense funktionerna och säkerligen något annat spel också?

Konsolfolk tänker inte så, de ser God of War och tänker ”Årets spel” och röstar utan att bry sig om kategori.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Konsolfolk tänker inte så, de ser God of War och tänker ”Årets spel” och röstar utan att bry sig om kategori.

Fast den du citera motsäger ju det du skriver då denna uppenbarligen spelar konsol.

Medlem
Skrivet av Hoobabalooba:

Fanns det verkligen inget spel som utnyttjade Dual Sense bättre än GoW? Kändes som det var väldigt få tillfällen som man märkte av något ärligt talat.
Vill minnas att Forbidden West var bättre på att använda Dual Sense funktionerna och säkerligen något annat spel också?

Har det kommit något spel som utnyttjar Dual Sense bättre än Astros Playroom?

Medlem

Hur högt prisat blev första delen av denna God of war serie det år det kom ut?
En del tycks ju tycka del 1 var bättre.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Elden Ring kommer alltid vara GOTY 2022


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Elden Ring kommer alltid vara GOTY 2022

Fast artikeln talar emot ditt påstående


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av lonian:

Hur högt prisat blev första delen av denna God of war serie det år det kom ut?
En del tycks ju tycka del 1 var bättre.

Jag tillhör absolut den skaran, älskade ettan. Svårt att sätta fingret på men årets uppföljare känns så medioker att spela, saknar någon form av själ. Som att första sålde så bra att dom gjorde en uppföljare enbart för det och inte för att man egentligen ville.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fast artikeln talar emot ditt påstående

Nu var ju det här en platform-exklusiv röstning
Elden Ring vann mest priser i år all around


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd

Vet ej vad som är så bra. Tycker mest hela spelet är mer film mot att spela och man ska istället få en film med bra story. Jag vill ju ha ett bra spel för pengarna inte en film. Så för min del är jag inte besviken att Xbox inte får det.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Nu var ju det här en platform-exklusiv röstning
Elden Ring vann mest priser i år all around

Hmm, så God of war vann på en plattform där spelarna har tillgång till båda spel? Det känns ganska uppenbart för mig att elden ring vinner så mycket priser enbart för att majoriteten inte ens har möjlighet att spela GoW.

Medlem
Skrivet av ThatGreek:

Hmm, så God of war vann på en plattform där spelarna har tillgång till båda spel? Det känns ganska uppenbart för mig att elden ring vinner så mycket priser enbart för att majoriteten inte ens har möjlighet att spela GoW.

Tror även att det spelar in att Gow släpptes i slutet av året och Elden Ring i början. Tycker ju att ER är förtjänt av massa priser men tror det hade sett annorlunda ut om man hade bytat releasedatum mellan spelen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Vet ej vad som är så bra. Tycker mest hela spelet är mer film mot att spela och man ska istället få en film med bra story. Jag vill ju ha ett bra spel för pengarna inte en film. Så för min del är jag inte besviken att Xbox inte får det.

Har du spelat det? Där är mycket filmsekvenser men det är inbakat i gameplay och bytar sömlöst. Där är väldigt mycket att utforska och flera öppna områden med massor av sidequests, bossar, hemligheter, osv.

Ser att fler runt om på nätet skriver att det är mer film än spel men det är obegripligt för mig. Tror att de flesta har bildat sig den uppfattningen utan att faktiskt ha spelat igenom spelet.

Edit: det är lite som att säga att Witcher 3 är mer en bok än ett spel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av ThatGreek:

Hmm, så God of war vann på en plattform där spelarna har tillgång till båda spel? Det känns ganska uppenbart för mig att elden ring vinner så mycket priser enbart för att majoriteten inte ens har möjlighet att spela GoW.

Sony:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar