Snabbkollen - Har du köpt något spel på rea i jul?

Robot
Snabbkollen - Har du köpt något spel på rea i jul?

Reor pågår för fullt via Steam, Epic, Xbox, Playstation med flera.

#rea, #snabbkollen


Medlem

2 spel på Steam

Triangle Strategy & Ancient Dungeon VR 🤟


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tre spel rakt in längst ner i botten av backloggen! Necromunda: Hired Gun, Elex och WH40k: Mechanicus. En blandning av spel jag varit sugen på tidigare, spel som verkade intressanta och spel jag inte vet varför jag köpte. Som sig bör vid en bra rea

Medlem

Sonic Color ultimate på Epic store. Tydligen kan man köpa spel där också.

Medlem

Om Directors cut upgraden till Death Stranding på EGS räknas så har jag köpt nåt på rea.

Medlem

Gillar man Warhammer 40k och ARPG så missa inte Inquisitor Martyr complete edition för ca 170kr, annars runt 800kr.

Medlem

Elden Ring

Vettifasen om man kan kalla det gör rea när det fortfarande kostade runt 500kr. Billigare än originalpriset iallafall 🤪


signatur

Halo kompis!

Medlem

Drog till på dragon age origins ultimate edition med rubbet DRM-fritt på gog för ynka 54 kr, är också sugen på dragon age 2 och Inquisition GOTY inför släppet av dragon age; dreadwolf med okänt releasedatum förvisso..

Någon som kan rekommendera ett riktigt bra RPG till switchen?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blev ett köp av BeamNG

Medlem

Det blev mer köp än vad jag trodde. 9 spel från Playstation Store, 2 spel från Steam och 1 spel från GOG.

Medlem

God of War och BF5, PC.

Medlem

Lego Skywalker Saga

Medlem

Passade på att uppgradera Death Stranding till Director's Cut. Får se om det blir några fler köp.

Medlem

inga, men claimar om jag ser nåt bra gratisspel på epicstore xd.

KoP
Medlem
Skrivet av Bussovic:

Elden Ring

Vettifasen om man kan kalla det gör rea när det fortfarande kostade runt 500kr. Billigare än originalpriset iallafall 🤪

Och ännu billigare om du hade köpt en fysisk kopia utav spelet (såvida du eftersträvade Playstation eller Xbox versionen). 😄

Medlem

Blev Witcher 3 och God of War på Steam


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

God of War på Steam. Tyckte det var dags nu.

Medlem

Det blev Streets of Rage 4 till Switch 😊

Medlem

Jag har köp Startenders och After the fall(för 100kr+något)till psvr. För båda spelen ska få gratis versioner till psvr2. Så att jag får lite mer att välja på i början. Båda spelen verkar rätt ok att ha som test spel och sen var dom ju praktiskt taget grattis nästan.

Medlem

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin samt Disgaea 6 (enbart för att den långsamt verkar försvinna från återförsäljare.. så inte ens på rea )

Medlem

The Quarry inhandlades igår för 260kr till PS5. Verkar lovande!


signatur

Constants and variables

Medlem

Blev ett Xbox Series X för 4800kr

Medlem

Inget på någon rea men Sport Story till Switchen.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Köpte Star Wars KOTOR igår för 30 kr på Steam. Spelade KOTOR 2 när det begav sig men har aldrig spelat ettan.

Medlem

Nhl 23 och Mirrors edge Catalyst på xboxstore. Köpte även Elden ring, boxat från webhhallen


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Blev Destroyer: The U-Boat Hunter samt Cult of the Lamb

Provade oxå From The Depths men blev refund,, Kul spel, men hade tagit resten av 2023 att leka runt med

Medlem
Skrivet av KoP:

Och ännu billigare om du hade köpt en fysisk kopia utav spelet (såvida du eftersträvade Playstation eller Xbox versionen). 😄

Nein! PC Masterrace här!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Inte än! Kommer dock köpa DLC:t till Grim Dawn så småningom. Väntar bara på en lugn dag.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Blev Dark Souls till PS5 för 399kr på Amazon samt Valkyria Chronicles till Switchen för typ 60 spänn...

Medlem

Köpte Alba - a wildlife adventure till ps5. 80kr och passar perfekt till barnen! Mysigt och lugnt spel.

12
Skriv svar