Bekräftat: Redfall-spelare är inte bundna till varandra i multiplayer
Gillar inte att endast hosten får framsteg i kampanjen sparat.. samma är det ju i far cry 5 och 6, 5an spelade jag med en polare orkade sen aldrig fortsätta på min egen kampanj... vem vill göra om det man precis klarat av,om nu inte spelet är ngt utöver det vanliga vill säga.
Gillar inte att endast hosten får framsteg i kampanjen sparat.. samma är det ju i far cry 5 och 6, 5an spelade jag med en polare orkade sen aldrig fortsätta på min egen kampanj... vem vill göra om det man precis klarat av,om nu inte spelet är ngt utöver det vanliga vill säga.
Ja har aldrig riktigt förstått varför en hel del spel gör så i co-op. Det innebär att man alltid måste spela med samma personer eller göra om det igen när man spelar själv eller med någon annan.
Tycker det är väldigt konstigt, men finns säkert någon logisk anledning. Dock lär det ju inte vara något tekniskt då andra spel har gjort så i alla fall.
Ja har aldrig riktigt förstått varför en hel del spel gör så i co-op. Det innebär att man alltid måste spela med samma personer eller göra om det igen när man spelar själv eller med någon annan.
Tycker det är väldigt konstigt, men finns säkert någon logisk anledning. Dock lär det ju inte vara något tekniskt då andra spel har gjort så i alla fall.
Svårt i open world-spel där världen kan se annorlunda ut beroende på vad man gör. Alternativet är att det blir en egen värld bara för Coop (på nån server nånstans) och då måste båda spela om allt om man kör själv sen, alternativt att båda får framsteg i världen oavsett om de är med eller inte. Som det är nu spelar gästen i värdens värld så värden kan fortsätta spela där ensam senare. Att försöka synka bådas värdar hade varit extremt svårt, speciellt om båda spelar sp också på egen hand. Jag tycker det här är en bra medelväg, man får in Coop i ett sp-spel där en kompis kan hoppa in i ens värld och vara med. Man får se det mer som sp med gäst, inte att man spelar gemensam kampanj.
Jag misstänker en kommande flopp, mycket som känns luddigt med detta spelet.
Arkane verkar inte vara dom bästa på att visa upp sina spel, kände samma sak inför prey och deathloop vill jag minnas, bäst att vänta och se
Jag misstänker en kommande flopp, mycket som känns luddigt med detta spelet.
Jag tror dessvärre du har rätt. Ser otroligt genereiskt ut. Jag har inte spelat Deathloop men senast jag hade kul med ett spel från Arkane var i det första Dishonored.
Jag tror dessvärre du har rätt. Ser otroligt genereiskt ut. Jag har inte spelat Deathloop men senast jag hade kul med ett spel från Arkane var i det första Dishonored.
Jag blev lite imponerad av striderna, så roliga ut. Och stämningen känns mysig. Dock skeptisk till co-op.
Har du kört Prey?
Ännu en dag i paradiset.
Jag blev lite imponerad av striderna, så roliga ut. Och stämningen känns mysig. Dock skeptisk till co-op.
Har du kört Prey?
Nej men vad jag förstått så ska det vara väldigt bra (?).
Nej men vad jag förstått så ska det vara väldigt bra (?).
Ja det är det. Kan varmt rekommendera, finns att plocka upp billigt idag. Skiljer sig en del från Dishonored, men är likvärdigt bra. Bästa introt i ett spel någonsin.
Ännu en dag i paradiset.
Ja det är det. Kan varmt rekommendera, finns att plocka upp billigt idag. Skiljer sig en del från Dishonored, men är likvärdigt bra. Bästa introt i ett spel någonsin.
Kanske man skulle kika in då. Thanks! 😃
De är inte bundna till varandra. De är bundna till studions pissiga servrar.
Oj, berätta mer. Har du haft mycket problem med deras servrar tidigare? Är detta utbrett? Hoppas Azure kan hjälpa i kommande spel.
Oj, berätta mer. Har du haft mycket problem med deras servrar tidigare? Är detta utbrett? Hoppas Azure kan hjälpa i kommande spel.
Onlinekravet innebär att om deras servrar lägger av så kan du inte spela ALLS.
Onlinekravet innebär att om deras servrar lägger av så kan du inte spela ALLS.
Jo, jag känner till det. Men du nämnde att de var pissiga. Var kommer det ifrån? Många spel likt The Division och detta har onlinekrav för att slippa fusk då det är ett lootbaserat spel.
Jo, jag känner till det. Men du nämnde att de var pissiga. Var kommer det ifrån? Många spel likt The Division och detta har onlinekrav för att slippa fusk då det är ett lootbaserat spel.
Deathloops infiltreringsläge fick kritik för sin instabilitet bla.
Deathloops infiltreringsläge fick kritik för sin instabilitet bla.
Aha, hoppas som sagt att de förbättrat servrarna då. För det kan ju stå och falla med dåliga servrar i den här typen av spel. Hoppas även att de löst matchmaking på ett bra sätt. Att folk kan joina när som helst om jag väljer det tex.
Jag misstänker en kommande flopp, mycket som känns luddigt med detta spelet.
Det ser lite för flummigt ut för att ha någon större mass-appeal, men konstigare saker har ju skett. Sen stör jag mig lite på namnet. Redfall känns som det ska vara ett fantasyspel.
Aha, hoppas som sagt att de förbättrat servrarna då. För det kan ju stå och falla med dåliga servrar i den här typen av spel. Hoppas även att de löst matchmaking på ett bra sätt. Att folk kan joina när som helst om jag väljer det tex.
Det kan man hoppas.