EA ber oss: dela inte Star Wars Jedi: Survivor-spoilers

Robot
EA ber oss: dela inte Star Wars Jedi: Survivor-spoilers
Medlem

Brukar försöka att inte glo på förhandstittar, trailers eller något alls med köp jag redan bestämt mig för till 100%. I familjen är vi dock stora brukare av youtube och liknande på tv-n, och tyvärr, även om man försöker så finns det världskända tubers/kanaler som mer än gärna slänger upp thumbnails på sina videos med höjdpunkter, tex gärna en slutboss eller att någon ser ut att dö, tack liksom. Vissa har man aktivt valt att avfölja permanent.

Medlem

Efter att ha blivit bränd alltför många gånger av idioter online under åren så väljer jag på senare tid att medvetet inte kolla upp något kring ett spel jag ser fram emot de sista veckorna innan release På sin höjd kollar jag betygssnittet på metacritic eller något.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Tur att jag bara läser FZ då. Tror inte jag sett någon spoila här.


signatur

I drank what?

Medlem

Bara töntar delar spoilers.

Får försöka undvika spelsubs på reddit.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Redaktör

Spoilare får inga polare!


signatur
Medlem

No U


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bara 2 dagar kvar! Måste skynda mig med att njuta av Horizons semester känsla och sikta lite högre på semester på andra planeter!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Tur att jag bara läser FZ då. Tror inte jag sett någon spoila här.

Dart vejder är Lukes pappa


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

As sugen på denna uppföljare men kommer avvakta till priset går ner. Fan, Steam versionen går på 70 Euro. Sjuka priser för ett PC spel anser jag.

Sedan blir det ca 750 kronor då betaltjänsten ska ha sin kaka. I mitt fall Trustly.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Dart vejder är Lukes pappa

Jag trodde min mamma var Lukes pappa?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag trodde min mamma var Lukes pappa?

Skrivet av CARTMAN:

As sugen på denna uppföljare men kommer avvakta till priset går ner. Fan, Steam versionen går på 70 Euro. Sjuka priser för ett PC spel anser jag.

Håller med, 699:- är vad jag gav för PS5 versionen, retail. Tokarna på PS store ville ha 849:-. PC borde ligga runt 500-600 tycker man. Sen är Steam inte en billig plattform att handla på.


signatur

I drank what?

Medlem

Är förbannat svårt att undvika ibland. Måste ju hålla sig undan youtube o alla sajter då.

Skrivet av heady89:

Brukar försöka att inte glo på förhandstittar, trailers eller något alls med köp jag redan bestämt mig för till 100%. I familjen är vi dock stora brukare av youtube och liknande på tv-n, och tyvärr, även om man försöker så finns det världskända tubers/kanaler som mer än gärna slänger upp thumbnails på sina videos med höjdpunkter, tex gärna en slutboss eller att någon ser ut att dö, tack liksom. Vissa har man aktivt valt att avfölja permanent.

Jag undrar hur många tittare de förlorar på det. Jag tror dock att de resonerar som så att ”alla andra gör ju så” o tänker inte längre.

1
Skriv svar