Redfall + Black Hole Sun = lanseringstrailer

Robot
Redfall + Black Hole Sun = lanseringstrailer

Soundgardens klassiska dänga sätter stämningen i Arkanes vampyrspel.

#Arkane-studios, #Redfall


Medlem

Det kommer att testas. Tror att man kan ha roligt i det.

Medlem

Ser ut som man kan lägga en del timmar på det spelet.
Kommer dock invänta de sedvanliga optimeringspatcherna, speciellt då denuvo är inblandad.

Medlem

Jag hoppas mest på att matchmaking fungerar riktigt bra. Det står och faller mycket med det för egen del. Vill kunna joina randoms smärtfritt och ha en egen öppen värld där folk droppar in som i Borderlands.

Medlem

som Soundgarden-fan ända ned i arvsmassan måste jag säga att låten förlänade sig förbluffande väl till genren, najs hets


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

1994: Jag var 15 år och spelade Doom på farsans bärbara jobb-dator (25Mhz CPU) medans min stereo spelade "Black Hole Sun".

Good times!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag hoppas mest på att matchmaking fungerar riktigt bra. Det står och faller mycket med det för egen del. Vill kunna joina randoms smärtfritt och ha en egen öppen värld där folk droppar in som i Borderlands.

Du kanske känner till detta redan. Men tänk på att det bara är den som är värden för spelsessionen som får alla xp-poäng och avancemang. Alla som joinar måste göra om "uppdragen" för att avancera. Själv ska jag spela solo så jag slipper tänka på det.

Uselt och märkligt upplägg som påminner mig om Ubisofts monopolspel. Om värden förlorar och bestämmer sig för att lämna spelet, så blir det game over för alla. Det hände mig så många gånger efter flera timmar att jag slutade joina spel och istället bestämde mig för att vara värden, och även om jag förlorade, så agerade jag åskådare tills spelsessionen var slut.

Avstängd
Skrivet av Bullen86:

Du kanske känner till detta redan. Men tänk på att det bara är den som är värden för spelsessionen som får alla xp-poäng och avancemang. Alla som joinar måste göra om "uppdragen" för att avancera. Själv ska jag spela solo så jag slipper tänka på det.

Uselt och märkligt upplägg som påminner mig om Ubisofts monopolspel. Om värden förlorar och bestämmer sig för att lämna spelet, så blir det game over för alla. Det hände mig så många gånger efter flera timmar att jag slutade joina spel och istället bestämde mig för att vara värden, och även om jag förlorade, så agerade jag åskådare tills spelsessionen var slut.

Det är bara storymissions som värden får progress för, men du behåller vapen, xp och skills.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Du kanske känner till detta redan. Men tänk på att det bara är den som är värden för spelsessionen som får alla xp-poäng och avancemang. Alla som joinar måste göra om "uppdragen" för att avancera. Själv ska jag spela solo så jag slipper tänka på det.

Det är ett klart minus. Men i en looter shooter spelar det lite mindre roll med tanke på att man utvecklar sin karaktär.

Medlem
Skrivet av Raid25:

1994: Jag var 15 år och spelade Doom på farsans bärbara jobb-dator (25Mhz CPU) medans min stereo spelade "Black Hole Sun".

Good times!

https://www.youtube.com/watch?v=3mbBbFH9fAg

Haha, var nog exakt samma sak för mig, men jag var 11/12 år gammal och pappas dator var stationär😁

Edit: sjukt bra låt och grymt bra band!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Verkar ju inte vara jättemycket hype för detta.
Blir det recension imorgon tro?

Medlem

Jag gissar på att det kommer bli så här.

Redfall får höga betyg och högt Metacritic. Typ 88+ "Xbox har inget med det där att göra".

Redfall får "lågt" betyg och mellan Metacritic. Typ 70+. "Se Xbox förstör alla sina studios".

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag gissar på att det kommer bli så här.

Redfall får höga betyg och högt Metacritic. Typ 88+ "Xbox har inget med det där att göra".

Redfall får "lågt" betyg och mellan Metacritic. Typ 70+. "Se Xbox förstör alla sina studios".

Du har så rätt där det har vi sett förr. Däremot tror jag inte att det får toppbetyg. Hoppas att det blir skoj i co-op dock!

1
Skriv svar