Aliens: Dark Descent får medelhöga till riktigt höga betyg

Robot
Aliens: Dark Descent får medelhöga till riktigt höga betyg
Medlem

Såg Mandalores recension och det verkar väldigt intressant. Troligen inte riktigt min kopp the, men jag uppskattar att det ser ut att vara lite unikt. Och lagom långt, kombinerat med god potential för att spela om ett par gånger.

Ska nog wishlista der och avvakta någon rea

Medlem

Det här har flugit under radarn för mig. Ser framemot FZs recension. Aliens är en grym setting så kan ju bli bra!


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Jag har spelat intro-delen hittills och tycker det är riktigt bra såhär långt! Taggad på att köra vidare senare ikväll

Medlem

Kommer avvakta en rea på detta, ser kul ut men har att göra


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av PFC Hudson:

Det här har flugit under radarn för mig. Ser framemot FZs recension. Aliens är en grym setting så kan ju bli bra!

Recension kommer kring lunch!


signatur
Skribent
Skrivet av Scream112:

Jag har spelat intro-delen hittills och tycker det är riktigt bra såhär långt! Taggad på att köra vidare senare ikväll

Kul att höra, asså. Ska dra igång ikväll och är taggad till tusen.

Gnällkuk

Helt glömt bort detta tills jag fick mail från Steam igår. Så mycket spel, så lite tid nu haha


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nytt Aliens spel lät kul synd bara det är strategi, är väl inte favorit genren precis samt att jag spelar mest på konsol.

Medlem

Låter lovande, huvudkritiken verkar ju vara sånt som är relativt enkelt att fixa!

Tar mig an detta till helgen tror jag, hinner inte i veckan även om jag är riktigt peppad!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar