Jagged Alliance 3 har både co-op och mod-stöd

Robot
Jagged Alliance 3 har både co-op och mod-stöd

På fredag är 24 års väntan över.

#jagged-alliance-3


Medlem

Ett spel från Embracer Group. ; )

Det är dock Haemimont Games som utvecklat det, de är från Bulgarien.

Edit: för att vara extra tydlig är inte Haemimont Games ens en del av Embracer/THQ, de är fortfarande oberoende. De gör spelet åt Embracer som är utgivare. Liknande hur de tidigare gjorde Stranded: Alien Dawn åt Frontier Foundry.

Avstängd

Inget för mig. Dåligt spel. Forsätter med GTA V istället.

Medlem

JA2 är ju en klassiker, ifall priset är bra så blir det nog en playthrough iaf. Har läst samtliga av deras rapporter och det verkar som att dom har bra ideer iaf.

Medlem

Lite för realistiska ryssar denna gången med tanke på embracer group. Urk.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av jontebula:

Inget för mig. Dåligt spel. Forsätter med GTA V istället.

Troll? copy paste kommentar?

Eller vad är det som är dåligt? har du spelat det redan?

Medlem
Skrivet av Piigge:

JA2 är ju en klassiker, ifall priset är bra så blir det nog en playthrough iaf. Har läst samtliga av deras rapporter och det verkar som att dom har bra ideer iaf.

36€ på Steam fram till 14 juli, får det lovord av FZ blir det lätt ett köp.

Medlem

Synd att detta lir är turordningsbaserat vilket då tyvärr går bort för egen del. Annars ser det fränt ut men kan inte med turn based.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

Synd att detta lir är turordningsbaserat vilket då tyvärr går bort för egen del. Annars ser det fränt ut men kan inte med turn based.

Gör som jag: bli äldre så du tappar fps-reaktionerna, sen kommer du älska det (läs: inse att du inte har nåt val).


signatur
Medlem

Var på tok för ung när jag spelade JA1, men oj så spännande och svårt det var! Under de första åren fick jag för mig att spelets namn uttalades Jagged "Aliens". Jag trodde helt enkelt att jag stred mot alien-hybrider vilket gjorde spelet både extra spännande och skrämmande. Som sagt, jag var väldigt ung! Blev en relativt pinsamt uppenbarelse när man växte till sig lite och man insåg att det handlade om legosoldater och "biprodukter" från kalla kriget!

Medlem

Sluta tidigare på fredag då och inleda semestern med förhoppningsvis JA3 om det inte blir sågat av alla men den som lever får se.

Medlem

Jagged Alliance 2 var riktigt skoj! Namnet "Jagged Alliance 3" till trots, det här är det fjortonde spelet i serien. Hoppas det är en "riktig" uppföljare jämfört med det senaste, och ljumma, Jagged Alliance: Rage.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Det som visats hittills har sett ganska bra ut, lågt pris också så är recensionerna bra har man någonting att spela tills Rift Apart släpps.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Inget för mig. Dåligt spel. Forsätter med GTA V istället.

du glömde nämna xcloud och din samsung tv. besviken.

Skribent

Jag har sådana förhoppningar för detta då jag älskade 2an. Men har också blivit bränd så många gånger av "uppföljare" till serien så jag försöker hålla mig i skinnet...

men...PLEASE be good!! PLEASE PLEASE PLEASE!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag har sådana förhoppningar för detta då jag älskade 2an. Men har också blivit bränd så många gånger av "uppföljare" till serien så jag försöker hålla mig i skinnet...

men...PLEASE be good!! PLEASE PLEASE PLEASE!

Samma här, superpepp att detta blir bra men inväntar recension innan köp.

Medlem

Också superpepp! Och helt rätt att släppa bästa möjliga moddstöd till spel som dessa.

Medlem

Sjukt pepp. JA2 ett riktigt retrospel. Hoppas känslan finns kvar i ny tappning. Synd att jag inte äger någon dator. När kommer spelet till konsol? 😬


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag har sådana förhoppningar för detta då jag älskade 2an. Men har också blivit bränd så många gånger av "uppföljare" till serien så jag försöker hålla mig i skinnet...

men...PLEASE be good!! PLEASE PLEASE PLEASE!

Amen brother!

PS. Vem fick äran att skriva recensionen?

Redaktör
Skrivet av indomitus:

https://i.pinimg.com/originals/fa/ce/24/face249cb1859cf025576...

Amen brother!

PS. Vem fick äran att skriva recensionen?

Jocke Kilman skriver den.


signatur
Medlem

Inga publicerade recensioner ännu och en snabbt nedtagen bådar inte gott när embargot släpper på releasedagen.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Inga publicerade recensioner ännu och en snabbt nedtagen bådar inte gott när embargot släpper på releasedagen.

20% rabatt om man förbokar ger också lite misstänksamma vibbar. Hoppas innerligt det blir bra men blir ingen förhandsbokning.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

20% rabatt om man förbokar ger också lite misstänksamma vibbar. Hoppas innerligt det blir bra men blir ingen förhandsbokning.

Jag tänker inte sluta hålla tummarna för det, en solid 3/5 eller 6/10 känns ändå som ett direkt köp för mig.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Jag tänker inte sluta hålla tummarna för det, en solid 3/5 eller 6/10 känns ändå som ett direkt köp för mig.

Jajo det blir nog samma här ändå. Är så sjukt sugen på ett nytt JA
Sålänge det är bra 3/5 som du skrev så blir det nog köp.

1
Skriv svar