The Elder Scrolls Online är gratis hos Epic

Robot
The Elder Scrolls Online är gratis hos Epic

Timmar och åter timmar av högkvalitativt MMO-innehåll.

#Bethesda, #Epic-games-store, #The-elder-scrolls-online


Medlem

Minns att jag testade betan, men att systemet för att gruppa fungerade väldigt dåligt. Det var som om vi, jag och min kompis, (tidvis? hela tiden? minns inte!) befann oss i olika instanser och mötte olika fiender. Ungefär som att spela singelplayer tillsammans. Det förtog hur som helst en stor del av spelglädjen.

Någon som känner igen vad jag pratar om? Har det fixats än?

Är lite sugen att ladda ner och testa. Vill minnas att spelet i övrigt var ganska stämningsfullt.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag spelade det för något år sedan med några vänner men vi alla tröttnade för det var för lätt och man var tvungen att nå en viss nivå för att det skulle bli svårare. Är det samma nu?

Jag säger inte detta för att jag är jäkligt duktig på spel utan att det var konstigt lätt.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag spelade det för något år sedan med några vänner men vi alla tröttnade för det var för lätt och man var tvungen att nå en viss nivå för att det skulle bli svårare. Är det samma nu?

Jag säger inte detta för att jag är jäkligt duktig på spel utan att det var konstigt lätt.

Samma anledning till att jag själv tröttnade. Testade för några månader och det var lika lätt. Ingen utmaning i levlandet alls.

Jag hoppas de kommer med en liknande lösning som Lord of the Rings online nyligen där man kan välja svårighetsgrad på spelvärlden/"overland content".

Medlem

Eso är min variant av GTA V, har det till ps4, steam, xbox och nu på epic xD

Edit:
GTA V har jag bara på epic från en gång när det var gratis x)

Medlem

Det är ett riktigt bra MMO.
Mycket content och story att gå genom.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Minns att jag testade betan, men att systemet för att gruppa fungerade väldigt dåligt. Det var som om vi, jag och min kompis, (tidvis? hela tiden? minns inte!) befann oss i olika instanser och mötte olika fiender. Ungefär som att spela singelplayer tillsammans. Det förtog hur som helst en stor del av spelglädjen.

Någon som känner igen vad jag pratar om? Har det fixats än?

Är lite sugen att ladda ner och testa. Vill minnas att spelet i övrigt var ganska stämningsfullt.

Jag och frugan har spelat ihop ca 1000 timmar. Allt är efter deras stora One Tamriel updatering. Det ända jag kan komma på som gjorde att vi inte kunde spela tillsammans var just main questet i basspelet. Allt annat har vi gjort tillsammans. Rekomenderar att du ger det ett försök till med kompisarna. Det ända som är som några påpekat är att det är ganska lätt i början. Men det finns svårt content också men det kommer tyvärr senare. Finns dock world bossar i världen på olika ställen. De kan ge en liten utmaning om ni söker det när ni levlar.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Alla är välkomna till oss i Fragzone guilden om ni vill prova på ESO. Spelet har blivit bättre sedan betan och det finns massor med att göra.

Angående svårighetsgraderna så finns det svårare content att göra. Men för det krävs det antingen 4 duktiga spelare (dungeons) för att göra olika achievements eller 12 spelare (trial/raid). Men detta är oftast något man ger sig på när man har spelat ESO ett bra tag och vill ha en utmaning.

Finns ett område som heter Craglorn där det kan vara lite svårare fiender om man vill ha svårare overland content att göra som är i grundspelet.

Fragzone ESO guilden med Discord länk: https://discord.gg/kVEyzDT

@Fluffo @Neocron87


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Nomman:

Minns att jag testade betan, men att systemet för att gruppa fungerade väldigt dåligt. Det var som om vi, jag och min kompis, (tidvis? hela tiden? minns inte!) befann oss i olika instanser och mötte olika fiender. Ungefär som att spela singelplayer tillsammans. Det förtog hur som helst en stor del av spelglädjen.

Någon som känner igen vad jag pratar om? Har det fixats än?

Är lite sugen att ladda ner och testa. Vill minnas att spelet i övrigt var ganska stämningsfullt.

Det funkar bra att gruppa ihop. Anledningen till att man är i olika instanser i spelet kan vara för att man gjort olika saker i spelet i just den zonen. Men skulle det hända att man inte ser varandra så är lösningen att man högerklickar på sin kompis namn och väljer "travel to player". Då hamnar man i samma instans.

Du är välkommen till oss i Fragzone guilden om du vill ha folk att spela med! https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar