Suicide Squad: Kill the Justice League startar ny videoserie

Robot
Suicide Squad: Kill the Justice League startar ny videoserie

Först ut: 20 minuter om spelets handling och spelmekanik.

#Rocksteady, #Suicide-squad


Medlem

Tycker verkligen inte det här verkar så dåligt som många andra här på Fz verkar tycka. Tror helt enkelt inte det här är ett spel för 40+are som endast lirar single player lir

Moderator | Testpilot
Skrivet av DieZe:

Tycker verkligen inte det här verkar så dåligt som många andra här på Fz verkar tycka. Tror helt enkelt inte det här är ett spel för 40+are som endast lirar single player lir

Jag håller med. Är ändå försiktig med tanke på att det är ett GaaS, men jag tycker det ser roligt ut! Snyggt grafiskt, kul med traversal som påminner om Arkham-spelen och Insomniac's Spider-man och görs loot-delen korrekt kan det bli skoj då sådant är kul i Diablo.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nej tack. Coop action shooter loot live service. Jag tror jag dippar. Yeet into trash. Börja om gör rätt.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Tycker verkligen inte det här verkar så dåligt som många andra här på Fz verkar tycka. Tror helt enkelt inte det här är ett spel för 40+are som endast lirar single player lir

Det såg bättre ut än tidigare gameplay som visats. Köttigare combat, mer känsla i rörelserna osv.
Tidigare visat material var katastrof, så det verkar som de tagit till sig av kritiken på den fronten.

Medlem

De borde döpa om spelet till Suicide Squad: Celebrate the MTX.


signatur

I drank what?

Medlem

Snyggt jobb med karaktärerna men utöver det så är det inget som får upp mitt intresse öht. Totalt fel inriktning mot vad jag själv höll tummarna för när det först utannonserades.
Jag hoppas ju verkligen inte det men jag tror tyvärr att Rocksteady har sett sina bästa dagar.

Medlem

En kommentar jag såg på youtube tyckte jag var klockren.

"They really made you feel like batman in the Arkham games. In justice league they make you feel like a fortnite kid."

Tycker spelet ser bedrövligt ut i gameplay..

Medlem

Haha, de var noga med att undanhålla/inte visa allt de fick kritik för i förra gången.

Medlem

Enligt mig en nedgradering i jämförelse med Arkham-serien.

Jag dömer inte ut spelet helt ännu, men av det vi fått se och höra luktar det flopp.

Men vill gärna se Rocksteady lyckas igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent

Jag är ändå försiktigt positiv, gillar framförallt att de förklarar deras nya förmågor och gadgets via storytelling snarare än att de bara finns där. Rockstready har en diger meritlista och det verkar nu som att story och gameplay fått mer kärlek och att Gamepass och coop fått maka på sig lite. Håller tummarna för att de ror detta i hamn!

Medlem

jag tycker det här ser dönajs ut och vet inte riktigt vad folk klagar på, verkar som man kan få riktigt skönt flow i både traversal och combat

Medlem

Hoppas det blir bättre än det andra Batman-spelet som kom nyligen.
Ser betydligt mer intressant ut åtminstone.

Sen att jag vill vara King Shark i Supermandräkt håller vi inte tyst om!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Live Service spel KAN vara bra, men det är så otroligt sällan det är det så jag har inga förhoppningar alls.

Problemet med dom för mig är oftast att dom pushar så hårt på microtransactions att dom lägger in att man måste köra samma missions (eller andra missions på exakt samma ställe) om och om igen för att ha råd med ”bra loot” via något dötrist crafting system om man inte slänger pengar på det.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

"Continue to support the game post-launch with a huge amount of free content"

Ja du, CDPR har redan försökt den approachen. Det du försöker säga är "content som skulle vara i spelet, men för att kunna släppa spelet tidigare så tog vi ur det ur spelet och nu kallar vi det "free content" istället.

GaaS modellen för spelet och automatvapen åt hajsnubben är bara... fel. Teleport åt den andra snubben (kan inte hans namn) ser också ut som något de bara lagt till, inget jag minns från serier eller filmer att han kan det.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar