Jaha. Veckans gratis på Epic är INTE Fallout 1, 2 och Tactics

Robot
Jaha. Veckans gratis på Epic är INTE Fallout 1, 2 och Tactics
Medlem

Inte fy skam.

Medlem

Kan Bethesda ändrat planer i sista stund för att de precis avtäckte "Fallout S.P.E.C.I.A.L. Anthology"?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fallout (1) är troligen det spel jag äger på flest sätt.

Jag köpte det när det först släpptes i stor kartong. Jag köpte en fysisk samling väldigt billigt med 1,2 och Tactics då jag inte ägde Tactics. Jag har det på Steam utan att jag vet hur det hamnat där - jag har inte köpt det. Epic har gett bort det.

Super Meat Boy Forever blir bra istället.

Medlem

Super Meat Boy 2 gjorde mig nästan lika besviken som Monkey Island 4

Inaktiv

Rätt smart att sprida rykten om intressanta spel och få fri publicitet för att sedan ändra sig med något enklare.

Skrivet av Margy:

Fallout (1) är troligen det spel jag äger på flest sätt.

Jag köpte det när det först släpptes i stor kartong. Jag köpte en fysisk samling väldigt billigt med 1,2 och Tactics då jag inte ägde Tactics. Jag har det på Steam utan att jag vet hur det hamnat där - jag har inte köpt det. Epic har gett bort det.

Super Meat Boy Forever blir bra istället.

Så nära, du missade när GoG gav ut det.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

Så nära, du missade när GoG gav ut det.

Attans!

Jag var faktiskt tvungen att dra igång Galaxy för att se om jag hade det eller inte men det fanns inte där.

Medlem

Gissar på att Xbox sa nej. Det är 1a party titlar nu.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Freeman79a:

Gissar på att Xbox sa nej. Det är 1a party titlar nu.

Umm about that...


signatur

Jump in.

Medlem

Som sagt, de tre första Fallout-spelen har givits bort tidigare, så ingen förlust för de allra flesta.

Det är rätt ovanligt att de ändrar.

Det sagt, det är nu fyra år sedan Epic bytte bort Pandemic (#covid19) mot andra spel. Vi har väntat länge nog nu...

Medlem

Klickade hem Desert Rally i lördags, och redan då stod det att nästa veckas spel skulle vara Super Meatboy Forever, så förstår inte varför det skulle vara en så stor överraskning.

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Super Meat Boy 2 gjorde mig nästan lika besviken som Monkey Island 4

För att det inte är Super Meat Boy 2.

1
Skriv svar