Baldur's Gate 3 ska få moddstöd – för pc, PS5 och Xbox Series

Robot
Baldur's Gate 3 ska få moddstöd – för pc, PS5 och Xbox Series
Medlem

Kul att de börjar ta moddstödet lite mer seriöst, men jag är mer intresserad av när de tänker skicka min deluxe edition


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Kul att de börjar ta moddstödet lite mer seriöst, men jag är mer intresserad av när de tänker skicka min deluxe edition

Vad landade priset på den? Funderar om jag ska köpa eller inte.

Medlem

Härligt! Då ska jag avvakta ytterligare med min genomspelning. Finns oerhört mycket att älska med spelet, men en del förlegade DnD-regler vill jag modda bort.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Vad landade priset på den? Funderar om jag ska köpa eller inte.

99 pund, vet inte vad kursen står i idag


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Spännande! hoppas alla duktiga personer i mod-community kan lägga till fler raser och underklasser som finns i D&D 5E, det vore drömmen!

1
Skriv svar