Nästa vecka får Cities: Skylines 2 betastöd för moddar

Robot
Nästa vecka får Cities: Skylines 2 betastöd för moddar
Medlem

Ohh, fancy sjötomter 🧐🛥

Medlem

Går detta ens att spela? Känns som det dog totalt första dagen det släpptes. Jag tewtade och avinstallerade direkt. Ospelbart på min burk.

Medlem
Skrivet av robbis:

Går detta ens att spela? Känns som det dog totalt första dagen det släpptes. Jag tewtade och avinstallerade direkt. Ospelbart på min burk.

Min undran också! Kan man bygga stora städer än? Eller är det fortfarande som att simma i snabbtorkande cement?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av robbis:

Går detta ens att spela? Känns som det dog totalt första dagen det släpptes. Jag tewtade och avinstallerade direkt. Ospelbart på min burk.

Skrivet av Nomman:

Min undran också! Kan man bygga stora städer än? Eller är det fortfarande som att simma i snabbtorkande cement?

Vet inte hur det blir vid riktigt stora städer. Men jag gissar att det är ett prestandaproblem och inte ett optimeringsproblem. Det är ju många beräkningar processorn ska ta göra i en stor stad.

Medlem

För mig och min gamla burk (GTX 1080 TI, 32 GB RAM & Ryzen 7 3700X) funkar det bra, inte spelat i städer med över 20k invånare dock. Inte p.g.a. prestandaproblem utan för att jag alltid hittar saker jag vill göra om så jag startar på ny stad.

Att fler spelar ettan än tvåan är ett starkt bevis på att de verkligen måste få fart på uppdateringarna och DLC nu


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar