Gratistesta Cyberpunk 2077 på PS5 och Xbox Series

Robot
Gratistesta Cyberpunk 2077 på PS5 och Xbox Series

Trial torsdag till söndag (eller måndag).

#cyberpunk-2077, #phantom-liberty


Medlem

Goes without saying, har man inte testat, så bör man.

Medlem

Just nu ett av de bästa spelen senaste 10 åren

Medlem

"Ingen trial för pc-spelare, dessvärre. Men Gog har rea: cirka 340 kronor för basspelet och 550 för det plus Phantom Liberty-expansionen."

Epic har även vårrea. Cyberpunk 2077: Ultimate Edition går för 495 spänn och då får man även reducerat pris till nästa köp(Epic Rewards - Earn 10% Back).

https://store.epicgames.com/en-US/p/cyberpunk-2077--ultimate-...

Håller på att lira det för fullt för första gången, trevligt hittills!

Synd att dom överger sin spelmotor till nästa spel, nu när dom verkar ha lärt sig den.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har gett det två korta chanser, egentligen bara spelat vidare en kort bit efter showcase-uppdraget med den kidnappade kvinnan, men fick ingen direkt känsla av gameplayet så begärde faktiskt återköp på det.

Älskade Witcher 3 dock, och det gav jag en chans till efter att ha släppt det.

Hinner dock inte i helgen så spelar nog ingen roll ändå!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Skrivet av Fezk:

"Ingen trial för pc-spelare, dessvärre. Men Gog har rea: cirka 340 kronor för basspelet och 550 för det plus Phantom Liberty-expansionen."

Epic har även vårrea. Cyberpunk 2077: Ultimate Edition går för 495 spänn och då får man även reducerat pris till nästa köp(Epic Rewards - Earn 10% Back).

https://store.epicgames.com/en-US/p/cyberpunk-2077--ultimate-...

Håller på att lira det för fullt för första gången, trevligt hittills!

Synd att dom överger sin spelmotor till nästa spel, nu när dom verkar ha lärt sig den.

Ah, den där missade jag - tack! Slängt in det i nyheten.


signatur
Medlem

Ge det en chans - sjumilakliv bättre än vid release.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Snabb recension: inte värt bandbredden det tar att ladda ner. :slut recension.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Snabb recension: inte värt bandbredden det tar att ladda ner. :slut recension.

Dom har fixat spelet mot hur det var nu är det släpptes på releasedagen.

Medlem

Spelar det nu för första gången (köpte ultimate-paketet på rea för nån månad sen) och älskar det. Fantastiskt spel!

Medlem

Spelade det kort efter release, trotts att jag inte stötte på några buggar att tala om så föll det mig inte riktigt på läppen och gav upp typ halvvägs in i spelet.
Provade sedan igen efter 2.1 och HERRE JÄVLAR! Nu rankar jag nog spelet som som näst bästa spelet i mitt 47-åriga liv.
Idag fick det även mig att pensionera mitt 1080 ti.

ZF
Medlem

Kanske tog de bort uppdateringen från PS4 till PS5 version nu när en specifik till den senare finns.

Men annars kan man ju köpa det för 200kr nu. Vilket visserligen inte ens är det lägsta det varit.

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Spelade det kort efter release, trotts att jag inte stötte på några buggar att tala om så föll det mig inte riktigt på läppen och gav upp typ halvvägs in i spelet.
Provade sedan igen efter 2.1 och HERRE JÄVLAR! Nu rankar jag nog spelet som som näst bästa spelet i mitt 47-åriga liv.
Idag fick det även mig att pensionera mitt 1080 ti.

Samma här. Pensionerade mitt 1080 ti och köpte ett 4070 ti super, bara för detta spelet i stort sett. Riktigt bra är det

Medlem

Köpte i julas när Epic hade mega rea, 30-40% av utöver 50% på basspelet. Så fick det för runt 390:- med både grundspelet + expansionen. Ett kap må sägas!

Medlem

Jag köpte detta till PC på release och streama de genom Nvidias streaming tjänst vilket funkade förvånansvärt bra med tanke på min skithårdvara. Är det värt att skaffa PS5 version? Är det stor grafisk skillnad på att streama på PC eller lira på PS5? Någon som vet?

1
Skriv svar