Marvel Rivals avtäckt – superhjältespäckad free to play-shooter

Robot
Marvel Rivals avtäckt – superhjältespäckad free to play-shooter

Spider-Man, Hulken och andra går loss på varandra i 6 mot 6-strider.

#marvel-rivals


Medlem
Medlem

Exklusivt till PC.

Jahopp, dött vid födsel. Trist.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kommer definitivt att testa
Första veckor efter release är bland de roligaste i pvp-spel eftersom ingen fattar något, alla är så dåliga och experimenterar en massa.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ser ut som Netease "hittade" källkoden till Overwatch i något skåp och gjorde ett spel med Marvelhjältar.

Alltid tveksam till spel från Netease, några av de girigaste spelen jag spelat finns i deras katalog. Samtidigt såg det skoj ut. Hade hoppats på en konsollansering.

Medlem

Oh how exciting, något sånt här spel har jag aaaaaaaldrig sett förut!......................

Medlem
Medlem

Såg bra ut grafiskt, gillar stilen, påminner väldigt mycket om Overwatch. Ett sådant här spel i PvE vore skoj.

Medlem

läste NetEase och förlorade allt intresse direkt. kommer vara skit med en million p2w microtransations

Medlem
Skrivet av Fulci:

Ser ut som Netease "hittade" källkoden till Overwatch i något skåp och gjorde ett spel med Marvelhjältar.

Ja jävlar, grafiken, estetiken och HUDen såg gan identisk ut .

Medlem

Oväntat mottagande hos Fz:s boomer kår haha. Ser kul ut, kan säkert bli bra. Fyllt med mikrotransaktioner? Garanterat, behöver man köpa kosmetiskt skräp för riktiga pengar? Absolut inte, det är valfritt men gnälls gärna över det lol

Medlem
Skrivet av Freakon:

Exklusivt till PC.

Jahopp, dött vid födsel. Trist.

Spel exklusivt till PC har det aldrig gått bra för

Medlem

Är absolut inget marvel-fan. Är rätt trött på superhjältar. Men det här såg faktiskt kul ut. Ska testa. Och ska garanterat visa för sonen min.

Medlem

De försöker inte ens att dölja att de kopierar Overwatch

Medlem
Skrivet av Fulci:

Ser ut som Netease "hittade" källkoden till Overwatch i något skåp och gjorde ett spel med Marvelhjältar.

Ja, föga förvånande dock då dem gjorde Diablo Immortal "tillsammans" med Blizzard i samma stuck som deras andra ARPG spel.

Och som någon annan kommenterade så har Netease och F2P aldrig visat sig vara något positivt för spelarna hitintills så jag kan ju inte säga att jag har inte några större förhoppningar för detta heller.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Oväntat mottagande hos Fz:s boomer kår haha. Ser kul ut, kan säkert bli bra. Fyllt med mikrotransaktioner? Garanterat, behöver man köpa kosmetiskt skräp för riktiga pengar? Absolut inte, det är valfritt men gnälls gärna över det lol

Boomerkår? Tvivlar på att många här är 70+...

Ser kul ut, får se om det blir något.


signatur

I drank what?

Skrivet av DieZe:

Oväntat mottagande hos Fz:s boomer kår haha. Ser kul ut, kan säkert bli bra. Fyllt med mikrotransaktioner? Garanterat, behöver man köpa kosmetiskt skräp för riktiga pengar? Absolut inte, det är valfritt men gnälls gärna över det lol

Jag hoppas på att det blir bra. Men Netease har en vana att fylla sina spel med faktisk p2w-mekanik. Håller tummarna för att det inte blir så i det här spelet. Deras Naraka Bladepoint har bara kosmetiska köp så vitt jag kan minnas, men det är å andra sidan bara utgivet av Netease och inte utvecklat av dem.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Exklusivt till PC.

Jahopp, dött vid födsel. Trist.

Haha, inte ofta man får höra den!

Skrivet av lolipopapa1:

läste NetEase och förlorade allt intresse direkt. kommer vara skit med en million p2w microtransations

Det var min reaktion också. 'NetEase' okej, där tappade jag tilliten till största del. Lite som när man ser Konami, NCSoft eller Ubisoft. Hah, yeah, I believe it when I see it.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Oväntat mottagande hos Fz:s boomer kår haha. Ser kul ut, kan säkert bli bra. Fyllt med mikrotransaktioner? Garanterat, behöver man köpa kosmetiskt skräp för riktiga pengar? Absolut inte, det är valfritt men gnälls gärna över det lol

Eller så är det vi som hängt med som redan sett det här spelet minst 7ggr redan och det varit misslyckande varje gång, vet inte om jag skulle kalla det gnäll, vad sa vaas definitionen av galenskap var igen? höhö

Medlem

Overwatch fast wish versionen

Medlem

Såg lite stelt ut gameplaymässigt.

Lär nog testa på det, har inga förväntningar alls, men vem vet, kanske är underhållande ett tag iallafall. Skrev upp mig till alfa-testet, se om man kommer in.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Såg lite stelt ut gameplaymässigt.

Lär nog testa på det, har inga förväntningar alls, men vem vet, kanske är underhållande ett tag iallafall. Skrev upp mig till alfa-testet, se om man kommer in.

Detta ^

Jag diggar superhjältar. OW var ok första spelet innan det dog ut med OW2. Kanske kan bli en bra kombo. Vill inte tro för mycket på det men vore kul om så blev fallet!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Haha, inte ofta man får höra den!

Plötsligt händer det!

Menar inte att exklusiva spel inte kan fungera på PC, men tror att detta spelet inte kommer att klara sig enbart på den plattformen. Spelarbasen kommer att bli för liten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar