Mobil spelare om det finns några på fz
Frågan är vilket spel diggar ni mest , nu på mobilen.
😆😁😭😡🤬😕🤨🙂=En bra beskrivning av mobilspel...⭐⭐⭐⭐⭐fem stjärnor för mobilspelen . Om ni inte spelar}{.Det krävs enbart ett bra spel för dig , sen är du biten för jämt för mobilspelen.🏁🏁🏁
Portningen utav Ports of call till mobil är det enda mobilspelet som har varit relevant för mig i snart 10 år. Är det enda spelet på luren som jag har installerat.
Betyg: 🚢🚢🚢🚢🚢
Det där har jag sett flera ggr och varit lite småsugen på. Är det knepigt att sätta sig in i? Passar det till mobilen? Själva idén verkar så intressant!
Portningen utav Ports of call till mobil är det enda mobilspelet som har varit relevant för mig i snart 10 år. Är det enda spelet på luren som jag har installerat.
Betyg: 🚢🚢🚢🚢🚢
Det där har jag sett flera ggr och varit lite småsugen på. Är det knepigt att sätta sig in i? Passar det till mobilen? Själva idén verkar så intressant!
Kan intyga att det funkar utmärkt. Saknar dessa gamla Atari/Amiga-managerspel (Fanns säkert på andra format också). Hade älskat om Rockstar Ate my Hamster också kom ut på mobil, hade spelat det till döds.
"Writer and Fighter"