Mobil spelare om det finns några på fz

Medlem
Mobil spelare om det finns några på fz

Frågan är vilket spel diggar ni mest , nu på mobilen.
😆😁😭😡🤬😕🤨🙂=En bra beskrivning av mobilspel...⭐⭐⭐⭐⭐fem stjärnor för mobilspelen . Om ni inte spelar}{.Det krävs enbart ett bra spel för dig , sen är du biten för jämt för mobilspelen.🏁🏁🏁

Medlem

Det är i stort sett bara två mobilspel jag någonsin brytt mig om. The Elder Scrolls Travels: Shadowkey till Nokia N-Gage och Final Fantasy Tactics: The War of the Lions till Android/iOS.

Medlem

En gång i tiden var jag helt såld på Angry Birds Space, dock på paddan och inte mobilen.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

KoP
Medlem

Portningen utav Ports of call till mobil är det enda mobilspelet som har varit relevant för mig i snart 10 år. Är det enda spelet på luren som jag har installerat.

Betyg: 🚢🚢🚢🚢🚢

Medlem
Medlem

Det är bra spel ni spelar.}} Har the elder scrolls blades på mobilen , har inte spelat det särskild mycket men ska börja med det lite mer än tidigare...Keep on playing🏁🚁

Jag skrev en medlemsrecension på The Battle of Polytopia här på FZ för ett tag sen. Det är ett toppspel, 5/5! Det perfekta bärbara strategispelet, rätt och slätt. Spana in det och utmana mig om du blir hooked.

Skrivet av KoP:

Portningen utav Ports of call till mobil är det enda mobilspelet som har varit relevant för mig i snart 10 år. Är det enda spelet på luren som jag har installerat.

Betyg: 🚢🚢🚢🚢🚢

Det där har jag sett flera ggr och varit lite småsugen på. Är det knepigt att sätta sig in i? Passar det till mobilen? Själva idén verkar så intressant!

Medlem

Pokemon GO, mest för den sociala biten och man kommer ut o rör på sig,

Medlem

Rabbel.se möjligtvis, avskyr att spela på mobilen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skribent
Skrivet av KoP:

Portningen utav Ports of call till mobil är det enda mobilspelet som har varit relevant för mig i snart 10 år. Är det enda spelet på luren som jag har installerat.

Betyg: 🚢🚢🚢🚢🚢

Skrivet av Sebastian Lind:

Det där har jag sett flera ggr och varit lite småsugen på. Är det knepigt att sätta sig in i? Passar det till mobilen? Själva idén verkar så intressant!

Kan intyga att det funkar utmärkt. Saknar dessa gamla Atari/Amiga-managerspel (Fanns säkert på andra format också). Hade älskat om Rockstar Ate my Hamster också kom ut på mobil, hade spelat det till döds.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar