Spana in en ny gameplay-trailer för Metroid Prime 4: Beyond
Inte riktigt då free aim gör att du står stilla och siktar.
Hmm okej, aja lär bli ett köp oavsett på Switch 2 sen bara pga "hypen" runt släppet
Hmm okej, aja lär bli ett köp oavsett på Switch 2 sen bara pga "hypen" runt släppet
Börja med Metroid Prime Remastered och se vad du tycker först. Gillar du det lär du nog älska fyran med.
Forumets Mega Drive-expert!
Börja med Metroid Prime Remastered och se vad du tycker först. Gillar du det lär du nog älska fyran med.
Tack för tipset! Får lira det på Switch 2 sen då, ser ingen större anledning att plocka upp Switch 1 nu när bättre hårdvara är på G
Det spelet har recenserats många gånger om senaste 10-åren.
Intressant.. Jag syftade på The First Berserker:Khazan som går hett på twitch!
Intressant.. Jag syftade på The First Berserker:Khazan som går hett på twitch!
Ja, det är ett Souls spel precis som alla andra Souls spel och behöver inte recenseras längre. Väldigt bra men svårt.
Det var mitt försök till att vara rolig...
Men du missar min poäng, du behöver inte hylla Nintendo, du behöver inte tycka deras spel ser bra ut, men att skriva att Nintendo inte utnyttjar deras egen hårdvara är just rakt av dumheter, fanboy eller ej
Ja precis som att du anser att min åsikt är fel så anser jag att din åsikt är fel. Så vad är problemet här? Att jag inte hyllar Nintendo? Att jag inte tycker spelet är snyggt? Suck, Nintendo fanboy spotted.
Arff
Jorå, det var lite med glimten i ögat Men jag har faktiskt inte kört nåt av Prime-serien, ska skaffa remastered versionen av första, men inväntar nog Switch 2 innan det blir aktuellt.
Den remastrade versionen är helt fantastisk och spelet håller fortfarande högsta klass från början till slut. 👌
Det ser väldigt Metroid Prime ut. Med det menar jag att det inte verkar ha hänt särskilt mycket sedan Gamecube-spelen, varken grafiskt eller gameplaymässigt. 😅 Förvisso älskade jag de spelen, men man hade ändå kunnat hoppas på lite mer efter så här lång tid imo.
H-How can she slap, kupo!?
Spelade Metroid Prime Remastered och det är helt fantastiskt, top 5 all time. Lock on är inget dåligt utan det var genialiskt när det kom då spelmekaniken aldrig handlat om aim utan om andra aspekter som att "dodga" och timing.
Håller med helt och hållet. 😍
Inte det minsta såld trots att jag varit ett Prime fan sedan barnsben och hyllar det i all oändlighet samt uppföljarna.
Nintendo är verkligen urkassa på marketing rätt ofta. Jämför jag detta med announcement eller bara material från Metroid Prime 1-3 så är det en rejäl skillnad.
Sedan ser grafiken nästan bättre ut på de tidigare spelen trots mellan 10-20 år i ålder.
Alltså när jag skriver att grafiken känns daterad så menar jag såklart inte "Höhö, Switch är en konsol för barn med grafikkort från Hedenhös tid, lol", för det finns fan inga som är bättre på att få ut det mesta av sin prestanda än Nintendo.
Det jag menar är att det hade kunnat vara betydligt mer märkbart att det gått 18 år mellan Corruption och Beyond.
Kan inte se mer meh ut. Det håller inte att göra ett exakt likadant spel som första 20 år senare.
Försökte spela remastern men blev bara påmind om hur gammalt det känns och vilka andra spel jag hellre spelar idag.
Håller med om det grafiska bjöd ju inte på den där "wow" känslan man fick när man började spela första spelet på Game Cube men spelet kommer nog vara så pass bra ändå att man slutar tänka på grafiken när man väl kommit i spelet.
Hmm.. gav inget vidare bra intryck.
Tappade stämningen redan i början när de klassiska tonerna av spawn-in musiken spelades. Maken på överdramatiskt har man ju aldrig hört tidigare i ett Metroid spel. Fy satan vilken ostig vibrato-kör. Usch, blä och tvi!
Bortsett från vad som redan påpekats om grafiken så tycker jag viewros verkar sakna atmosfär som för mig i alla fall är något som jag uppskattar från de tidigare spelen.
Psychic abilities?
Jag gillade vad vi fick se från den tidigare teasern när man sprang i en ravin? Den satte stämningen betydligt bättre IMHO.
Animationerna och karaktärerna såg bra ut i alla fall.
Hypen dog lite. Men det kanske är bra, då slipper jag hetsa och kan spela det när det passar.
Metroid-serien är trots allt en utav mina favoriter någonsin, hoppas jag har fel om allt jag skrev ovan. 😀
Remaken på Metroid Prime var ju ruggigt bra och det här ser ut som mer av samma med lite nya förmågor. Ser lite styltigt ut när man rör sig och lite Gamecube över det. För egen del är ju gameplay viktigast i slutändan. Men hade varit trevligt om det var lite mer modernt med grafik och gameplay
Spelade Metroid Prime Remastered och det är helt fantastiskt, top 5 all time. Lock on är inget dåligt utan det var genialiskt när det kom då spelmekaniken aldrig handlat om aim utan om andra aspekter som att "dodga" och timing.
För mig har lock-on känts som något som varit en del av Samus dräkt. Att det inte är en hjälp primärt för oss "spelare" utan att det är något som är inbyggt i hennes dräkt för att hjälpa henne.
"Writer and Fighter"