Medlem
Skrivet av EliasN:

Även om den här tråden bara är en skojtråd så handlar det om att förlöjliga folk och göra sig roliga på deras bekostnad. Det känns inte alltför trevligt. Jag vet inte hur det är med dig, men jag skulle inte gilla att någon hade ett kort på mig och satt och skrattade. :/

Kom igen, det blir bara löjligt att försvara Paris Hilton för att vi har roligt på hennes bekostnad. Vi snackar inte privatpersoner dierkt, dessutom är allt på skoj.
"Leave Britney alone...Hell, no!"

Skrivet av EliasN:

Vad harhomosexualitet med det här att göra? Jag har en aning om vars du vill komma, men jag vill höra din förklaring istället för att ge dig en.

Jag minns ditt gräl med en kompis som du kastade bort när han visade sig vara gay... Om jag minns rätt tyckte du inte att du gjort något fel alls, något som diskvalificerar dig från att dela ut moralkakor i min bok.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Avstängd
Skrivet av CastorFiber:

Kom igen, det blir bara löjligt att försvara Paris Hilton för att vi har roligt på hennes bekostnad. Vi snackar inte privatpersoner dierkt, dessutom är allt på skoj.
"Leave Britney alone...Hell, no!"

Nu vill inte jag försvara någon särskild. Vissa personer gör sig mer eller mindre förtjänta av det, men då är det heller inte allt för lätt att vara känd. Så fort man gör ett misstag blir man häcklad. Jag skulle inte bli förvånad om Britney blev jagad i döden.

Citat:

Jag minns ditt gräl med en kompis som du kastade bort när han visade sig vara gay... Om jag minns rätt tyckte du inte att du gjort något fel alls, något som diskvalificerar dig från att dela ut moralkakor i min bok.

Ja. Problemet var att det hela kom på sned. Jag är fortfarande kompis med honom, dock.

Skriv svar