FZ får ny chefredaktör

Medlem

Välkommen till FZ, Jocke!

Medlem

Farväl John, och Välkommen Jocke!

Medlem

Välkommen Bennet, Tror det kommer bli bra detta, har läst alla dina ledare under PCG tiden osv, alltid intressant och roligt. Kanske ska ha en liten editorial/ledare en gång i veckan ifrån chiefredaktören? Nåja, välkommen. Huga, inte Horror.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Willkummen Bennut.

Tänker inte säga farväl till John då man inte riktigt blir av med honom så lätt Lycka till, istället.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Har hörtalas om den här herr Bennet, dock inte mer. Ska bli kul att få se honom "in action", så att säga. Välkommen till gänget!

Och John, även om du inte lämnar oss helt kommer det genast kännas något tommare. Lycka till med ditt nya uppdrag och hoppas att du tar dig tid och hälsar på här forumet!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Grattis John och välkommen Bennet.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Då får man önska er lycka till båda två. Jag är säker på att FZ kommer att fortsätta blomstra under Jockes styre.

Medlem

Bennet har inte varit chefredaktör på PCG på mycket länge. Så fel av dig. Han övergav PCG för Superplay. ;P

Välkommen Bennet. Alltid kul med förändring - så var inte rädd att förändra till det bättre där det behövs.

Medlem

Jag blev först väldigt orolig när jag läste titeln. Men jag gillar Bennet, jag tror han fixar det här.

Medlem

Welcome Mr. Bennet

Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Bennet har inte varit chefredaktör på PCG på mycket länge. Så fel av dig. Han övergav PCG för Superplay.

Det där stämmer inte alls. Jag tänker inte dra hela storyn men han har chefat för Super Play i ungefär två år. Han är också tillbaka som chefredaktör för PC Gamer sedan ungefär ett år tillbaka.


signatur
Medlem
Medlem

Välkommen Bennet, min nya chef. Hur ska detta gå?

GL&HF John!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Velkommen og held og lykke!

Medlem

Får väl ta och hälsa Herr Bennet välkommen jag med då. Välkommen!

EDIT: Måste ju bara ta och lägga till att jag prenumererat på Super PLAY i drygt två år nu! Dock lagt ned den prenumerationen, läser mest bara på FZ just nu - Bennet, förfäljaren.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Bye bye :'(

Tjena Bennet. Dig har man sett mycket av i superplay tidningen


signatur

Rawr

Medlem

Lycka till framöver John!
Och så ska man ju förstås välkomna veteranen Bennet! Välkommen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Borde det inte vara en strid om tronen? Jocke vs John!

Välkommen iallafall Bennet o lycka till John.

Medlem

Trevligt! välkommen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Välkommen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

All hail our new overlord! Let it be known, the cruelty of John has passed! A whole new wave of cruelty shall now wash over us!

Skämt åsido, trist att du lämnar din roll här John. Samtidigt tror jag att Bennet kommer att fortsätta styra och ställa mycket väl. Välkommen Bennet!

Medlem
Inaktiv

Hej Jocke.

Tack John.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Hej und hå.


signatur

tjenare!

Medlem

All makt åt Jocke, vår befriare!
Äntligen slipper vi tyrannen John, ty hans hårda handske kommer ej längre greppa tag om folkets hals för att låta hans skräckvälde fortsätta!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Yo dawg, what's crackin'


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

A wild Bennet apears.

Grattis Joakim!

Och "hej då" och lycka till med allt du gör John


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Hejdå John, synd, i liek'd you :/ Lycka till i nya arbetet!

Bennet går väl inte av för hackor han heller så det blir säkert minst lika trevligt. ^_^


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Välkommen Jocke!
Säger John att du fixar det, litar vi blint på det och stödjer dig helhjärtat!

Ser fram emot ytterligare några år av kreativa idéer och lingvistiska texter (om du nu får tid över till sådan du nu kan delegera vidare)?


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Skägg.
10 Chambers

Jag är något kluven över vem jag ska skicka vaga sexuella inviter till via MSN numera, men det reder nog upp sig.

Hail to the king baby!


signatur
Skriv svar