Google vs Yahoo ?!

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Det här med fördomar över folks startsida är en klassiker..

msn startsida ser jag som en lazy ass som inte vet hur man ändrar.
Aftonhoran.se är en startsida.. för , ja, jag vet inte... jag har haft det, vad kan man kalla mig då, idiot. Hehe.

google som startsida är den äventyrslystna, som alltid har något nytt på g.

Wikipedia som startsida är nobelpristagare och babben larsson som har.

Oj, kom lite OT nu sorry.

google is the shit. (on topic)

Vore intressant att göra en studie på det...

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Om jag ser en dator med yahoo-prylar i har jag tonvis med fördomar kring ägaren. Samma gäller för de som har MSN-standard sidan. Värst är ändå de som har aftonbladet som startsida.

ja på allvar, jag satte google.com som startsida för mina föräldrar eftersom undrar de nåt så kan de själv söka. Har iofs inte förklarat att de måste skriva nåt i fältet och trycka på search än, men jag tar det när de kommer med första frågan.

Sen var det nåt med ditt inlägg som gjorde att jag blev extremt sugen på att besöka aftonbladet för första gången på länge. Wish me good luck out there.


signatur

thank you, come again

Medlem

Fann direkt nåt intressant:

Skrivet av aftonblaskan:

Yahoo uppges nobba Microsoft
Styrelsen för internetföretaget Yahoo kommer avvisa Microsofts försök att köpa företaget för 44,6 miljarder dollar, enligt tidningen The Wall Street Journal.

Tidningen skriver på sin webbsida att Yahoos styrelse tror att Microsoft försöker "stjäla" företaget genom att utnyttja den senaste tidens nedgång för Yahooaktien.
Aftonbladet text-tv
Publicerad: 2008-02-09


signatur

thank you, come again

12
Skriv svar