Grov World of Warcraft-patch släppt

Robot
Inaktiv
Grov World of Warcraft-patch släppt

Rip Dave och Gary :/ Tråkigt för rollspelsvärlden.

Medlem

Äntligen lite nytt! Ulduar here i come

Medlem

Trevligt men är bara glad att jag äntligen gick steget fullt ut och lade ner detta spelet en gång för alla. Oerhört ledsamt att Dave har gått bort dock. :<

Inaktiv

Blir att fylla på tid när man kommer hem. Man blir aldrig besviken av deras content patcher, eller cinematics för den delen.

Medlem

Fick Unable To Validate Game Client varning efter installerat denna patchen... Fler med problem ? Kanske beror på att de håller på att patcha servrarna iofs...

Medlem
Skrivet av Uniqe:

Äntligen lite nytt! Ulduar here i come


signatur
Medlem

Gött, äntligen Men servarna har väl inte patchas i Europa än? Hur kan man fått tag i patchfilerna då?

Gulligt mycket kB/s det var på torrenten btw

Medlem

Så, en nyhet om en WoW patch, men inte en nyhet när LotRO-patchen kom...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Zaptagious:

Gött, äntligen Men servarna har väl inte patchas i Europa än? Hur kan man fått tag i patchfilerna då?

Pre-load. Den stora delen av patchen (nästan 1GB) som är grafik- och ljuddata har funnits lång tid för nerladdning via klienten. Sen släpps sista delen (programfil etc) under onsdagens serverunderhåll.

Medlem

Det var väl en nyhet om LotROpatchen? Eller hallucinerar jag enbart? (Följer det lite smått också)

Medlem

Det här kommer att äga stort! Att man nu kan joina BG från överallt i spelvärlden är awesome.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Fick Unable To Validate Game Client varning efter installerat denna patchen... Fler med problem ? Kanske beror på att de håller på att patcha servrarna iofs...

Man ska aldrig installera patcharna manuellt förrän efter servrarna uppdaterats. Har stått under dagen innan man loggar in, att servrarna kommer vara nere mellan 03:00 och 11:00 inatt (eventuellt längre).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Medlem

Nice. Synd att man är så nervös att man inte vågar Tanka någonstans förutom i Heroics då

Medlem

Sorry kliar nada i mina fingrar, okey nu ljög jag det kliar tillräckligt för jag ska skriva här att det inte gör det.. så nu försvann det..

Medlem
Skrivet av Roughack:

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Protection wars och Fury warriors har knappast nerfats sen Wotlk släpptes enligt min mening iaf. Protection är ju i sina största glansdagar nu.

Inaktiv
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Roughack:

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Protection wars och Fury warriors har knappast nerfats sen Wotlk släpptes enligt min mening iaf. Protection är ju i sina största glansdagar nu.

Prot är ok vid singel tankning, thats it.. allt annat är de andra klasserna bättre på.. och även om de inte är bättre i singel tankning eller "bara" lika bra så är det långt mycket lättare för dem.. Paladinerna upplever just nu sina glansdagar. De har aldrig vart så bra som nu.

Damage i raids har vart mycket bra för oss hittills.. vi har legat strax under rena dps-klasser med liknande skill och gear och vart och nosat på deras siffror utom i ett par fighter där våra bleeds har gjort att vi vunnit..
Nu är det slut på det. En minskning i damage på mellan 15 och 20% totalt sett om du kör fury med titans-grip. -11% från TG och resten kommer av att du får mindre rage när du gör mindre damage.

Vissa har speccat Arms (då man svingar en styck 2-handare) och kör raids. Andra pvp:ar numer som arms. Detta är det lilla jag läst och sett från amerikanska servrar.

Har spelat 1 gång senaste månaden och inte lär det bli mer efter denna, för warriors, tråkiga patch.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Börjar klia i fingrarna vad gäller att rolla en ny Arms-warrior. Fury måste vara tråkigaste speccen i hela spelet, alla klasser inräknade, så det är skoj att se att Arms äntligen kommer upp till en nivå då man inte behöver skämmas för att spela med en i raider.

Medlem

Jahapp då har man förlorat polarna i några veckor tills de klarat allt nytt igen.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

ska bli intressesant att testa den nya quest trackern och den nya grafik inställningen.

och tycker att det är väldigt välkommet att heartstones cooldown har minskat ned till 30min


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Mums. Jag som just har börjat om med wow.

Avstängd

Glöm inte: Dual Spec! Måste provas ordentligt XD

Medlem

Äntligen, så som jag har längtat!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Huvva! Usch! Jag är stolt och tackar mig själv varje dag att jag slutade spela detta jävla spel! Tar upp alldeles för mycket tid och känns som ett jobb man betalar för och inte får betalt för.

Sitta och hämta pinnar, tänder och kottar till en massa lata varelser och sedan betala för det per månad är ren idioti för mig. Jag kan inte förstå hur jag kunde spela detta spel i 1 år...

Jag kanske tyckte det var roligt en stund....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Skön trailer btw.

Medlem

Är ju synd och skam att dual specs inte kommit förrän nu.

Edit:
Remus: Mer prisvärt fritidsnöje får man leta efter.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Testpilot

Äntligen dualspec! , såå skönt att som präst kunna specca om till Shadow då man ska questa istället för o stå 20 minuter o banka på en mob för o ta död på dem

Medlem

Det ska bli kul att testa förbättringarna men RIP Dave & Gary


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Roughack:

Slutade spela strax efter TBC kom och i varje patchnote så ser man hur warriors konstant får smaka nerfpinnen. Var tvungen att kolla hur illa det var för någon månad sen och den erfarenheten plus det jag läst hitintills får en inte att längta tillbaka iallafall

Protection wars och Fury warriors har knappast nerfats sen Wotlk släpptes enligt min mening iaf. Protection är ju i sina största glansdagar nu.

Glansdagar? Easymode skitklass. Ingen utmaning att tanka och hålla aggro längre sedan Blizzard gjorde spelet till ett casualishes spel.

12
Skriv svar