Left 4 Dead för halva priset

Inaktiv

fin fin att det kostar mera nu ^^ 179 kr

Medlem

Det här kommer bli ett köp, synd bara att det tar några dagar för ett paypal-konto att registreras. Vill köpa nu!!!

Inaktiv

tur att man slog till direkt då .P

Sitter spelar l4d + tf2

Medlem

Ohhh.... Nu kostar det ju så mycket som det borde. Blir nog att köpa

Inaktiv
Skrivet av Inkompetent:

Ohhh.... Nu kostar det ju så mycket som det borde. Blir nog att köpa

mm när det är dyrt då är det 100% säkert :S

Medlem

Helt säkert är det inte på G2Play.
Polare försökte allt gick in, vet inte om det hade hjälpt om gjort konto innan, efter väntat ett tag kom mail med ordernummer.
Där stog det att han inte betalat ännu, vetefan varför han hade pengar etc. Försökte igen men då "out of order" och kostade mera ^^ Något blev nog bara fel.


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Köper inte. Spelade demonperioden och detta spel var för stressigt. Är kanske för gammal för att ta till mig det som är roligt med spelet.


signatur

Det var detta...

Medlem

Beware:
http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=59025648

Citat:

That "G2Play" site is not legit. They are an unauthorized reseller selling retail keys without retail boxes. Valve have a stict policy in place when it comes to just selling game CD Keys - and those guys were operating under the radar up until a few weeks back when Valve became aware of them.

This occured a few years back with another site just selling CD Keys, and Valve region locked the CD Keys. If this occurs there is a chance that you will be unable to play the game if you are outside the "region" the CD Key was first originally allocated to.

Buyer beware, that is all I will say!

Hämtat från flashbacks Left 4 Dead-tråd.

Jag citerar exabyte därifrån:

Citat:

Det är alltså möjligt att dessa cd-keys är köpta väldigt billigt i en region utanför g2play's egna region. Förmodligen Ryssland eller Thailand.

Dessa cdkeys kan vid senare tillfälle bli regions-låsta av Valve så att de inte fungerar utanför landet de köptes i.

Förresten så är det ju "weekend-deal" på L4D hos Valve nu. 22 ? ( ~ 250 kr) istället för tidigare 44 ?. En 100-lapp mer än g2play.net men ingen risk för att bli regionslåst.

Så har ni otur är ni rökta, nu eller vid senare tillfälle.

Medlem

Jag klämde till idag o köpte spelet när jag såg att det var rea på det, fruktansvärt kul o bra köp tycker jag så här i efterhand när jag upptäckte vad klockan var när jag sluta spela


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Skulle ha köpt det ifall om jag hade haft råd lol nåja det kommer fler såna här tillfällen.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

hoppas fz fick lite reklamintäkter för denna 'nyhet'

Inaktiv

Va tvungen o köpa det, kunde inte motstå 50% rea. Btw heter hausdrepa ingame så hojta till ifall ni ser mig.

Medlem

Gissar att ag inte har tillräckligt bra dator att spela spelet än(rätta mig gärna: 1,8ghz amd64x2 ,7600, 2gb ram)
men för 195nkr så var ag tvungen att slå till och prova iallfall, sen så har ag iallfall spelet sen så man kan spela på nya datorn som håller på att köpas bit för bit.

Edit: gick att spela på låga inställningar ändå. är inte så kräsen.
men mitt första intryck av spelet är lite sådär, kände inte nån sorts panik ellr nått eftersom man tålde så mycket.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem
Skrivet av Ragganof:

Gissar att ag inte har tillräckligt bra dator att spela spelet än(rätta mig gärna: 1,8ghz amd64x2 ,7600, 2gb ram)
men för 195nkr så var ag tvungen att slå till och prova iallfall, sen så har ag iallfall spelet sen så man kan spela på nya datorn som håller på att köpas bit för bit.

Edit: gick att spela på låga inställningar ändå. är inte så kräsen.
men mitt första intryck av spelet är lite sådär, kände inte nån sorts panik ellr nått eftersom man tålde så mycket.

Medium är alldeles för lätt. Skruva upp på Expert så blir det andra bullar

Medlem

Easy är retarded.
Normal är easy.
Hard är normal.
Expert är hard.

Inaktiv

Har bara hunnit testa lite själv, får se om det blir lir med några kompisar innan vi kilar till jobbet. Men en sak har jag konstaterat, det är verkligen en zombie horde....=)

Medlem

Det är ungefär 100kr/timmen. Inte direkt prisvärt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Annars säljer komplett.se det för 437:- inkl. frakt

lulz.

Varsågoda! http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=377978&cks=ASS&assoc=B99...

Medlem

BRA!
Vi behöver fler svenskar på L4D! Är lite trött på alla ryska servrar med skit ping och ryssar som bara snackar ryska.

Medlem

Har också beställt spelet nu från G2play. Ska berätta om det går bra eller inte...

Medlem

Det tog 2 dagar och dom slarvade lite med min order tack vare att deras server krashade, men så fort jag skickade kvittot till dom så skickade dom cdnyckeln. Allt som allt tog det 48h att få nyckeln och det kostade 172.77:-

Jag är mycket nöjd.

123
Skriv svar