Team Fortress 2 Betan, världens bästa beta?

Medlem
Skrivet av karma:

Efter att ha spelat som en dåre i 2dar kan jag bara säga att detta var ett grymt kul spel!

Det enda jag kan klaga på är att Engineers har lite för få grejer att bygga

Köpte spelet för nån timma sen, grymt kul är det.
TF2 är verkligen värt pengarna.

Angående Engineers... Tycker de har lagom ned grejer att bygga. De har ju shotgun samt pistol också. Bra supportklass, no doubt about it.

Fan va nöjd jag är att jag käpte det.

TF2 är så hysteriskt/cool/och adrenalin kickar är ju inte dåliga de heller...

Inaktiv

Underbart spel, grym beta. Känslan är helt underbar, dom har lyckats göra varje class helt unik i utseende, emotes etc.
Samtidigt som gameplayet är riktigt bra.

Har ni sett class filmerna? Dom är sjukt roliga.

http://www.gametrailers.com/game/3034.html

Personligen tycker jag soldier har lite för mycket edge. Soldier + medic är en ryslig kombo. (bättre än heavy + medic). Soldiern kan skada sig själv när inte fiender e nära och tankar om medics ubercharge fortare och är inte så slö som heavy. En heavy + medic faller snabbt mot en bra sniper. Inte lika lätt att pricka en soldier som kanske till och med rocket jumpar.

Pyro känns lite svag. Folk underkommer lätt hans korta range och äger honom på avstånd, shotgun hjälper men är inte nog. Bra mot spioner dock, även om FF är på sätter man inte fyr på sina lagkamrater. För att lyckas bra som pyro måste man sneaka sig runt bakom folk tex, inte alltid så lätt.

Annars tycker jag dom lyckats bra med balansen mellan klasserna. Man ser ofta en bra mix av classer varje map.

Gillar demoman, engineer och spion mest personligen.

Medlem

TF2 slåss mot CoD4 om MP-titeln i år! Jävlar var bra de båda är, blir inte lätt att "välja" vad som ska ta upp det mesta av min tid!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Jag måste säga att detta måste vara det bästa FPS jag spelat sen CS och Q3. Det var länge sen jag fastnade framför ett spel såhär och helt plötsligt upptäcker att klockan är 4 på natten. Men som sagt, tror att det glänser som mest i pickup/klanmatcher vilket ännu måste testas

Skrivet av mazk0:

Mycket trevligt spel. Funkar problemfritt. Stör mig på att ibland bli backstabbad hehe.

Det är bara försöka ställa dig med ryggen mot en vägg (helst ett hörn) och försök att röra på dig så mycket som möjligt

Inaktiv

Haha ja för det är ju skitskoj att spela när man står tryckt mot en vägg hela tiden :)...

Finns risk för att man måste hitta nån klan till detta... Tyvärr är ju Vista och ljudkort inte kompisar så mikrofonen fungerar så klart inte :(. Trist att Creative ska förstöra mitt spelande..


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Ett tips för att undvika/identifiera spies är att som Engy bygga Dispensers på tighta ställen. Lagkompisarna springer rätt igenom men spies blir stående.
Ssk bra på 2forts.

Se bara upp så du inte bygger in dig i ett hörn med Disp och sentry, har hänt mig 2 ggr och är lika pinsamt som att heala spies som medic.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Heavy weapons guy med medic är klockrent ju.. Inte på grund av att man kan bli odödlig utan mer att han kläcker ur sig sköna kommentarer om medicen som hjälper honom

Medlem

TF2 är lätt det bästa spelet i år!
Rysligt rolig underhållning. Om det här är betan hur är det när dom släpper det!? OMG!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Tänkte bara meddela att TF2 betan går även att köra med The Black Box, följer med de flesta nya ATi korten.

Inaktiv

Var väl bara med 2900-korten? Och Black Boxen har väl försvunnit och ersatts endast av Orange Box?


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av PaddanL:

Var väl bara med 2900-korten? Och Black Boxen har väl försvunnit och ersatts endast av Orange Box?

Orange box är något större än black och ja, black box går inte att köpa lägre. Tror spelen följer med andra ATi kort också, men är inte säker. Fick iaf min med ett 2900.

soi
Medlem

Har suttit nonstop 5timmar och de få orden man kan säga är: Fyfan vilket klockrent spel!

Inaktiv

Helt sjukt kul spel, lätt ett av de bästa multiplayer liren nånsin imo ^^ Tempot, den grafiska stilen plus alla klasser gör ju att man kan spela på hur många olika sätt som helst, kaoset nu när jag bara spelat public är så jävla tokskoj att man knappt vill spela en organiserad match, hehe

Medlem

Jag har precis installerat XP på min nya mac och tänkte testa detta. Men är det bara att köpa via Steam så får man Betan och sen får man fulla versionen när det släpps? Ink Ep 1 o 2 plus Portal?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

underbart spel, som väntat!

Enkelt är bra, kort och gott, och TF2 är så fruktansvärt enkelt men endå så fruktansvärt bra!

En tävlingsshooter som jag hoppas återupplivar den gamla tävlingsandan från förr i tiden då allt inte skulle va realistiskt och rundbaserat!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar