FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!

Inaktiv

"Ett fel uppstod - kunde inte spara din poäng. Detta kan bero på att du fick poäng-länken av någon annan. Du måste själv hitta symbolerna på sajten."

hmm, fattar inge.

Medlem
Skrivet av pEddobear:

Tävlingen startade idag klockan nio och folk har redan 500+ poäng? Gött liv eller? Jag har fått upp 2 rutor på 3 timmar....... Medans vissa får upp 20 i timmen?

Det fanns sju eller åtta tusen symboler i början, dessa var borta strax efter elva. Sen var det ett långt uppehåll fram tills halv tre eller nått. Missade man ruschen i början så är man ändå inte chanslös.

Antikvitet
Skrivet av ChuppyBear:

"Ett fel uppstod - kunde inte spara din poäng. Detta kan bero på att du fick poäng-länken av någon annan. Du måste själv hitta symbolerna på sajten."

hmm, fattar inge.

Hitta symbol. Klicka på den. Svara på fråga.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

John, pågår tävlingen även under natten? Eller finns det ett klockslag då symbolerna slutar upp att ges ut.

Medlem

Fick först problem, likt någon tidigare påpekat, att det "går för fort", men nu när jag väl fick upp kontrollfrågan och svarade, så blev det fel och så stod det att jag måste hitta länken själv och inte få den från någon annan. Så min "skatt" försvann, trots att jag hittat den själv... Men jag ska inte sura allt för mycket för det. Dessutom är det nog bättre att ägna lite åt jobbet istället.

Medlem

fattar ingenting, verkar vara för sent ute ändå


signatur

hejsanhejsanhejsan

Antikvitet
Skrivet av Bazil:

John, pågår tävlingen även under natten? Eller finns det ett klockslag då symbolerna slutar upp att ges ut.

Det kommer skickas ut symboler lite då och då, går inte in på exakt när det sker.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

fattar ingenting, verkar vara för sent ute ändå

Är också sent ute. Men grattis dom som ligger top10 iaf.

Rolig tävling ändå Har inte hittat nån ännu :/

Antikvitet
Skrivet av Jimbo(Swe):

Fick först problem, likt någon tidigare påpekat, att det "går för fort", men nu när jag väl fick upp kontrollfrågan och svarade, så blev det fel och så stod det att jag måste hitta länken själv och inte få den från någon annan. Så min "skatt" försvann, trots att jag hittat den själv... Men jag ska inte sura allt för mycket för det. Dessutom är det nog bättre att ägna lite åt jobbet istället.

Jag lyckas inte reproducera det problemet, hur jag än försöker. Du får gärna beskriva det tydligare hur du gjorde när det uppstod.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:
Skrivet av Bazil:

John, pågår tävlingen även under natten? Eller finns det ett klockslag då symbolerna slutar upp att ges ut.

Det kommer skickas ut symboler lite då och då, går inte in på exakt när det sker.

Tänker teorisera att det betyder att det kommer pågå under natten, då ger jag officiellt upp och tänker istället se om jag kan arbeta ett par skift på jobbet, tar mindre tid och ger mer pengar.

Inaktiv

Spamfiltret igen! :S

Inaktiv
Inaktiv

Eh, såg nu att tävligen kommit upp, jag fick en poäng, ledaren har över 600 haha ger upp

Medlem

Verkar komma symboler nu som är värd mer än 1 poäng va?

Medlem

Idén 'är bra. Men jag kommer inte ens försöka då det kommer sitta folk dygnet runt och leta efter dessa jävla ikoner.

Inaktiv

Allvarligt, orka nolifers som sitter uppe 24/7 och an,äler sig sjuka till skolan för att bara sitta vi datorn.
Några som säkert sitter o växlar mellan WoW o fz varannan minut...
Lycka till ni som faktist har ett liv, ni kommer säkerligen behöva det (Y)

Medlem

det ligger ju en inne på "korta url:er" men den är ju helt omöjlig att ta, blir ju ut loggad så fort man går in där:P

Medlem

Jag har sett att några pratat om ikoner?
Jag får bara upp en fråga när jag klickar på startsida, forum etc.


signatur

Wai

Medlem

"Ett fel uppstod - kunde inte spara din poäng. Detta kan bero på att du fick poäng-länken av någon annan. Du måste själv hitta symbolerna på sajten. Det kan också bero på att du tog för lång tid på dig att svara. Från dess att du fått symbolen har du tio minuter på dig."

Så ska det väl inte bli när man väl får svara på en fråga va?

Kanske var för seg, men det tycker jag inte... jaja.

Medlem

äh, jag lägger ner..
Känns värdelöst, när den första ligger på 600+....


signatur

Wai

Medlem

"Ett fel uppstod - kunde inte spara din poäng. Detta kan bero på att du fick poäng-länken av någon annan. Du måste själv hitta symbolerna på sajten."

har också fått det meddelandet samt att när jag hittar en skattsak blir jag utloggad från sidan och kan inte ta den

Medlem

Denna tävling dödar servern

Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Denna tävling dödar servern

Jo, servern börjar bli väldigt seg. Kan inte FZ sätta en begränsning på max 10 poäng per dygn? Då slipper vi att folk refreshar sidan hela tiden.

Medlem

Jag tänker inte delta då jag inte har tid att sitta på fz från morgon till kväll, men det är roligt att fz lottar ut så många, fina priser på slutet


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem

Ska det behöva vara så här segt under hela tävlingens gång?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Gjorde ett försök att samla lite, tappade intresset vid 6poäng, när man insåg att det var en evighet upp till toppen

Medlem

vad är det som händer? något har ändrats totalt och jag verkar inte kunna sammla poäng längre.

fått en counter där symbol klickyn var förut.

Medlem

typ sen så har iaf jag ett liv
men men grattis till den som vinner hoppas det är en forum veteran som får det o inte någon ny kille vore mest rättvist.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Jag trodde att jag hittat en skatt värd 57p, men det var min fulla poäng som stod där istället.
Gav upp där, gick fort fram tills nu men här står det helt stilla. Bra att man får kämpa lite för priserna! Ganska beroendeframkallande också. FZ är så jävla bra. God Jul på er!

Medlem

verkar hel fukkat at the moment lol

Skriv svar