Star Wars: The Force Unleashed-demo på torsdag

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Tpiom:

Men va bra... Samma dag som man börjar skolan, LucasArts ni gör bara smartare och smartare beslut!

Inget KOTOR III, Inget Battlefront 3, ett KOTOR MMO (som alla vill ha - ironi) och nu ett demo av jävla TFU samma dag som skolan börjar (för mig). Det skulle inte skada att fått det tidigare!

ofta dem skulle tatt hänsyn till sånt?

Trodde inte det heller, men det hade varit klokare och spelet släpps ju nästa månad...

Det hade inte skadat att få ett demo LITE tidigare :\ Är dock inte så intresserad av detta, kanske ska testa om jag har tid men...

KOTOR + EPPY III video game = TFU.

KOTOR = 10/10
EPPY III = 6/10
TFU = 5/10.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Wohoo, hoppas det är minst lika bra som Jedi Academy.

Medlem
Skrivet av Remus:

Finns ingen som helst ursäkt till att detta spel inte kommer till PC. Förutom att Lucasarts är så jävla rädda för piratkopiering, jävla fegisar!

Jävla besviken jag är på dom nu.

Mm o EA är besviken på PC spelare som inte köper sina spel

Uj va najs det ska bli o testa detta demo, ser till o med ut o bli riktigt bra till Wii

Medlem

Mmm, nice!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Som vanligt kommer det säkert kräva gold membership för tanka det på Xbox Live
Får vänta en extra vecka igen dårå :`(


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av Tpiom:

KOTOR + EPPY III video game = TFU.

KOTOR = 10/10
EPPY III = 6/10
TFU = 5/10.

http://www.themathpage.com/Arith/add-fractions-subtract-fract...


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Ska bli väldigt nice att testa, nu när man har följt spelets utveckling ett ganska bra tag.

Medlem
Skrivet av Remus:

Finns ingen som helst ursäkt till att detta spel inte kommer till PC. Förutom att Lucasarts är så jävla rädda för piratkopiering, jävla fegisar!

Jävla besviken jag är på dom nu.

besviken på dom NU? va fan det här har man vetat länge lilla du...

för övrig så FINNS DET INGEN SOM HELST URSÄKT till att du inte har en konsol!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Spelet ser nice ut men skandal att man inte kan göra lite mer "skada" med sin ljussabel... typ skära av något

Håller med! Ett till två slag borde räcka, borde kunna hugga av lemmar vid ett slag och slåss med flera fiender samtidigt. Dom som så gärna vill att man ska känna sig som en "jedi/Sith". Ser ut snarare som om man slåss med en ficklampa.

I Jedi Outcast och Academy så flög iaf armar å huvuden ibland av, inte sett nått dylikt än i filmer och bilder.

Dock så är TFU ett givet köp!!!

Skrivet av Scream112:

besviken på dom NU? va fan det här har man vetat länge lilla du...

för övrig så FINNS DET INGEN SOM HELST URSÄKT till att du inte har en konsol!

Förutom att en konsol kostar skitmycket pengar? Och att man inte har röven full med pengar wooohooo!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av Gamblor:

Wohoo, hoppas det är minst lika bra som Jedi Academy.

blää, de måste ju vara flera gånger bättre än Jedi Academy för att jag ska köpa det. enligt mig var JA ett väldigt bristfälligt spel.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Ser fram emot detta spel. Kan bli månadens köp, september. Skall bli intressant att dra ner och testa från Live nu på torsdag!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Remus:

Finns ingen som helst ursäkt till att detta spel inte kommer till PC. Förutom att Lucasarts är så jävla rädda för piratkopiering, jävla fegisar!

Jävla besviken jag är på dom nu.

besviken på dom NU? va fan det här har man vetat länge lilla du...

för övrig så FINNS DET INGEN SOM HELST URSÄKT till att du inte har en konsol!

Pengar på vara gjort av papper som kommer från träd, men det betyder inte att folk har hela trädgården fylld med hundralappar.

Inte alla som har en massa pengar över efter mat+hyra+räkningar...

Jag har själv tur som lyckades få råd med ps3 och 37"

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Scream112:

besviken på dom NU? va fan det här har man vetat länge lilla du...

för övrig så FINNS DET INGEN SOM HELST URSÄKT till att du inte har en konsol!

Förutom att en konsol kostar skitmycket pengar? Och att man inte har röven full med pengar wooohooo!!!!

Nej? Tja, det är förstås relativt, men 1999kr för en 360 tycker jag inte är särskilt mycket.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Här ska det liras!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Scream112:

besviken på dom NU? va fan det här har man vetat länge lilla du...

för övrig så FINNS DET INGEN SOM HELST URSÄKT till att du inte har en konsol!

Förutom att en konsol kostar skitmycket pengar? Och att man inte har röven full med pengar wooohooo!!!!

kostar ingenting i jämnförelse mot en dator...

Medlem

YYEEESSS fyfan fan vad glad jag blev nu makar upp för att man börjar skolan samma dag

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

kostar ingenting i jämnförelse mot en dator...

En dator som motsvarar en konsols prestanda rent spelmässigt kostar inte mer än 5k. Sen får du ju räkna med att varje spel man köper till konsolen kostar ~200kr mer än ett PC-spel. Särskillt det sist nämnda känns inte särskillt lockande för de med mindre pengar.

Medlem
Medlem

Yes det kommer till PS3!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Attans! Det krockar med leveransen av min nya dator. Men kul ändå.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

E det detta jäkla spelet som har sån jävla sjuk fysik motor???
En avancerad version av GTA4's euphoria el??
Typ material som har olika egenskaper för att gå sönder, som metall, trä, glas, flytande vätskor etv...

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

E det detta jäkla spelet som har sån jävla sjuk fysik motor???
En avancerad version av GTA4's euphoria el??
Typ material som har olika egenskaper för att gå sönder, som metall, trä, glas, flytande vätskor etv...

Det stämmer. Till PS3 och 360.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av AstroCreep:

kostar ingenting i jämnförelse mot en dator...

En dator som motsvarar en konsols prestanda rent spelmässigt kostar inte mer än 5k. Sen får du ju räkna med att varje spel man köper till konsolen kostar ~200kr mer än ett PC-spel. Särskillt det sist nämnda känns inte särskillt lockande för de med mindre pengar.

öööh... du är la go du? kanske inte vid ett specifikt tillfällle, eller jo, det beror fan på NÄR i tiden du jämför med konsollen... men vad spelar det för roll?

För spelen till PC kommer ändå kräva mer med åren vilket medför att uppgraderingarna du måste göra på din PC ändå överstiger konsol-priset under konsolens livslängd...

så den som kommer och säger "bugu konsol är dyrt" men använder datorn till spel, är inte särskilt ekonomisk över huvud taget.

men sen handlar det om prioritering...

Skrivet av Scream112:
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av AstroCreep:

kostar ingenting i jämnförelse mot en dator...

En dator som motsvarar en konsols prestanda rent spelmässigt kostar inte mer än 5k. Sen får du ju räkna med att varje spel man köper till konsolen kostar ~200kr mer än ett PC-spel. Särskillt det sist nämnda känns inte särskillt lockande för de med mindre pengar.

öööh... du är la go du? kanske inte vid ett specifikt tillfällle, eller jo, det beror fan på NÄR i tiden du jämför med konsollen... men vad spelar det för roll?

För spelen till PC kommer ändå kräva mer med åren vilket medför att uppgraderingarna du måste göra på din PC ändå överstiger konsol-priset under konsolens livslängd....

så den som kommer och säger "bugu konsol är dyrt" men använder datorn till spel, är inte särskilt ekonomisk över huvud taget.

men sen handlar det om prioritering...

Håller inte med dig alls. Jag spelar fortfarande warcraft 2. Behöver inte uppgradera alls. Och till spel som Hoi1,2 behövs ingen större dator. Eller ens för TC2M


signatur
Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av -=anders=-:

E det detta jäkla spelet som har sån jävla sjuk fysik motor???
En avancerad version av GTA4's euphoria el??
Typ material som har olika egenskaper för att gå sönder, som metall, trä, glas, flytande vätskor etv...

Det stämmer. Till PS3 och 360.

Wow, skönt man har XBOX 360 ändå... Tänkte väl att detta inte skulle göras till PC. Hade mina aningar.

Detta var det jag var ute efter...
Citat:
"DMM is a simulation wich means the objects will break differently every time. DMM takes into account the force of the impact, direction and what it is hitting, so wood splinters like wood, glass breaks like glass and a building can even crumble due to a lack of support if a pillar is destroyed."

Jahapp mina herrar, välkomna till framtidens fysik i spel. Detta blir det första spelet med sådan underbar fysik. Blir säkert kanon.
På med Hemmabioljudet, släck ljuset kör igång HDTVn o XBOXet.. Hehe, kommer ju bli som en film.

Medlem

NU ÄR DET TORSDAG!:D men kan inte hitta den på psn:/ äre nästa torsdag?

Medlem

Någon som hunnit testa ännu..?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Finns inte så mycket att testa. (så tillsvidare det inte bara vänder sig till usa, vilket jag inte har nått konto hos)

Medlem

Ligger uppe nu! Borde snart ha tankat klart.


signatur

I fart in your general direction

123
Skriv svar