Releasedatum för Fable II

Robot
Medlem
Releasedatum för Fable II

Najs, missade tyvärr ettan då jag inte hade Xbox då, men detta blir ett klart köp

Medlem


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

jag vill bara att spelet ska komma snart...... jag klarar inte av väntan ..! detta BLIR årets spel helt klart!
Är något som hört föresten hur kameran kommer funka om du kör över xbox live co-op .. på samma box co-op så hänger den ihop som typ lego spelen, men hur blir det över live, någon som vet?

Inaktiv

Noooo, bara till 360... Somebody shoot me =(

Medlem

Hoppas det bara blir det dom lovar och inte tar bort typ 90% som dom gjorde med 1an


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har bokat spelet, ska bli kul!

Skrivet av Molotov:

Hoppas det bara blir det dom lovar och inte tar bort typ 90% som dom gjorde med 1an

Ja risken finns då Peter molyneux är duktig att hypa upp sin produkt, men jag tror faktiskde kan hålla vad de lovar denna gång.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag hoppas bara de släpper det till PC snart! Diggade Fable TLC och med coop lär det bli en höjdare efter L4D

Medlem

Så sjukt najs! Det är just det här spelet jag köpte xboxen för och så släpper dom den på min födelsedag kan det bli bättre?:D

Medlem

Föredrog ettan på Xbox så jag kommer köpa en Xbox360 lagom tills detta kommer...

Medlem

Bara å vänta in PC versionen då

Medlem

Hoppas verkligen det kommer till PC.

Medlem

Ja jag hoppas verkligen de lever upp till förväntningarna... ettan var ju oerhört tråkig och linjär.. snacka om att springa i korridorer... ne usch!

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Bara å vänta in PC versionen då

Jag förstår inte riktigt det roliga i att vänta på ett spel? Det lär ju kosta lite mycket, bara det att ni får det ett år senare.

Medlem

Hatar Fable, 1000X Överskattat


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av BonD:

Så sjukt najs! Det är just det här spelet jag köpte xboxen för och så släpper dom den på min födelsedag kan det bli bättre?:D

haha, jag fyller också år då. Grattis för oss


signatur

Wai

Medlem

Blir väl att köpa detta då.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Khorney:

Jag förstår inte riktigt det roliga i att vänta på ett spel? Det lär ju kosta lite mycket, bara det att ni får det ett år senare.

Visa av oss har inte en konsoll och är för snåla att köpa en också. 8)

Skrivet av mosoloa1:

Hatar Fable, 1000X Överskattat

Smaken är som baken, delad.

Medlem

Blir en fin fin höst

Medlem

Mosoloa1.. ge upp ta dina små 15 år och gå dra, orkar inte me folk som bara MÅSTE gå och skriva töntiga saker som att ett spel är överskattat bara för att dom inte gillar det.. varför är du här inne ens och tittar på denna nyhet då? gillar jag inte ett spel så är jag inte inne och tittar på nyheter om det heller ^^

Medlem

Till er som tror att det blir mycket lovat och lite verkstad kan sluta tro nu, jag vet inte om er men jag har typ tittat på varje film det går fan att se på ute på nätet om fable 2 och tittat på varje gameplay film det finns typ,, allt han har lovat finns med och nästan mer därtill så att detta blir helt klart årets spel! ^^

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Kerrai:

Bara å vänta in PC versionen då

Jag förstår inte riktigt det roliga i att vänta på ett spel? Det lär ju kosta lite mycket, bara det att ni får det ett år senare.

Haha, det kan inte ha nåt med att göra att han inte har en Xbox360 eller att han föredrar spelet på PC?

Medlem
Skrivet av Conspiracy:

Najs, missade tyvärr ettan då jag inte hade Xbox då, men detta blir ett klart köp

Du kan ju alltid köpa de på Xbox Live Marketplace om du skulle vilja testa de, finns även till PC.

Det här kommer hur som helst vara ett givet köp.

Inaktiv

ohh va najs, blir ju sugen på en xbox nu, men jag är nog för snål för o köpa en

Inaktiv

Mums, jag längtar


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem

Har jag hunnit köpa en 360 tills dess, vilket jag hoppas är detta ett givet köp! Älskade ettan även om jag har lite klagomål på att det var för kort och för lätt...Grymt spel iallafall!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Natrium:

Till er som tror att det blir mycket lovat och lite verkstad kan sluta tro nu, jag vet inte om er men jag har typ tittat på varje film det går fan att se på ute på nätet om fable 2 och tittat på varje gameplay film det finns typ,, allt han har lovat finns med och nästan mer därtill så att detta blir helt klart årets spel! ^^

Haha, lagom naiv eller!?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

äsch, jag som hade tänkt att sälja min 360...

Medlem

Såklart att dom ska släppa det slutet av månaden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Kerrai:

Bara å vänta in PC versionen då

Jag förstår inte riktigt det roliga i att vänta på ett spel? Det lär ju kosta lite mycket, bara det att ni får det ett år senare.

Att köpa en Xbox 360 + Spel är dyrare än att vänta och köpa det till PC

12
Skriv svar