Lich King-betanycklar säljs dyrt

Medlem

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Snyggt att begå ett lagbrott och sen "skryta" med det här.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Och nu får ju inte nåt sånt samma uppmärksamhet på tradera som det får på ebay. Sen beror det på hur länge du hade ute den givitvis.

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av xhosa:

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Snyggt att begå ett lagbrott och sen "skryta" med det här.

Japp, den där Xhosa är grymt häftig!!!111one

Medlem

har man pengar så why not men icke att jag skulle betala denna summa för något spel eller beta nyckel


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av xhosa:

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Snyggt att begå ett lagbrott och sen "skryta" med det här.

var väl lite extremt o säga lagbrott med tanke på att köparen fick pengarna tillbaka.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Warhammer Online beta konto till salu. Bara 50,000 plus moms!


signatur
Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av xhosa:

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Snyggt att begå ett lagbrott och sen "skryta" med det här.

Det jag vill säga är att jag har svårt att se den verkliga affären. Sett lite annonser på blocket där folk vill ha mellan 3-4500 kronor. mailar man och frågar "vi kan säga 1500 så har du en snabb o säker affär" vilket i 99% av fallen resulterar i inga svar så har samtliga svarat och varit intresserade av att lösa det så, vilket tyder starkt på ett VÄLDIGT lågt intresse.

Sen är det inte olagligt att häva ett köp vid distansavtal, det gäller även säljare. Vad nu en tradera säger om bindande avtal etc. Men go ahead och polisanmäl mig

Medlem
Skrivet av Gortie:

Warhammer Online beta konto till salu. Bara 50,000 plus moms!

Kostar inte dom typ 99:- eller något? Seriös fråga alltså


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

haha jag skulle sälja direkt.

Inaktiv

hade nog kunnat punga upp lite om jag va rik. skulle ju va kul att testa lite. men men får väl på release och då är ju allt nytt, inte dåligt det heller

Programmerar man bottar, säljer guld eller ägnar sig åt andra inkomstbringande aktiviteter Bllizzard inte vill se i WoW så är 652 euro en spottstyver få en förhandstitt och ändra sin kod/rutin därefter.
Avkastningen per krona vara först ut i expansionen erbjuda dylika tjänster är jag tveksam till ens it-bolagen under bubblan kunde stoltsera med.

För en "vanlig" gamer betala sådana summor...
Tja, det är ett krasst faktum inkomster och uppfattat värde på fritiden skiljer sig kraftigt för folk.
En egenföretagare med 500$ i timmen eller en fattig som lever på under 1$ om dagen har naturligtvis olika synpunkter på det där.

Medlem

Om jag ska vara ärlig så tror jag det är Guilder som lagt kanske 50kr var och sen köper en nyckel för hela guilden så dem kan kolla ställen att lvla snabbt på och sådant tills releasen. Eller som Fostergubben sa, guldfarmare.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Vissa köper skor för tusentals kronor, andra kläder och så finns det de som köper beta nycklar.

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Ja, det här är ju tragiskt, samma som med folk som lägger ut 1000kr mer på ett par byxor/tröja/whatever bara för att det råkar ha ett märke som är populärt i år, såklart nästa år är det bara slänga och köpa nytt osv...

Eller så köper man t ex lite dyrare jeans baserad på erfarenheten att dom oftast håller mycket längre än billigare varianter. Men det är mina två cent.

Medlem

Seriöst, jag vet inte vilka jag ska tycka mest synd om, såna som är fast i WoW-träsket eller lodisarna i stockholms tunnelbanor, för dom har sjunkit till samma nivå i samhället.

Medlem

Jag gissar också att det är guilds i första hand. Speciellt guilds som vill få world first kill och sånt.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Gortie:

Warhammer Online beta konto till salu. Bara 50,000 plus moms!

Kostar inte dom typ 99:- eller något? Seriös fråga alltså

Hehe, ingen aning. Jag fick min gratis i höstas.


signatur
Medlem

Ja brukar hålla mig borta från betor, även om man får en nyckel, tycker inte det är speciellt roande att först spela igenom allt (många förstår inte ens grunder till BETA test, dom lvlar och vill se allt först.. inte rapportera buggar). och sen spela det igen med sin riktiga snubbe.. nej ush.. 1 gång får va nog!

Medlem

Det finns juE tydligen dedikerade WoW tidningar....

Å kära nån , då låter det ju mer normalt med tidningar som Covrar tävlnings events än tidningar där det står... "DEM TOG SHATTRED HAND FÖRST" i dramatiska drag typ som aftonbladet lr nåt.

(jag kan inga wow bossar men jag skrev shattred hand för det lät braigt)

Medlem

Det bästa är ju alla retards som sätter slutdatum på sina auktioner EFTER den första augusti, så dom som vinner dom kan inte använda betanyckeln. ^^

(dom blir oanvändbara efter 1'a augusti)

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av DrAbraham:

Ja, det här är ju tragiskt, samma som med folk som lägger ut 1000kr mer på ett par byxor/tröja/whatever bara för att det råkar ha ett märke som är populärt i år, såklart nästa år är det bara slänga och köpa nytt osv...

Eller så köper man t ex lite dyrare jeans baserad på erfarenheten att dom oftast håller mycket längre än billigare varianter. Men det är mina två cent.

Aye, betala för kvalitet har jag inget emot menade mest modefjollor för vilka alla kläder ska vara så dyra som möjligt med rätt märke men som sen i slutändan bara är betaversioner som räcker en säsong och sen måste man köpa nytt för att de är ju fula nästa år

Medlem
Skrivet av Mahone:

Seriöst, jag vet inte vilka jag ska tycka mest synd om, såna som är fast i WoW-träsket eller lodisarna i stockholms tunnelbanor, för dom har sjunkit till samma nivå i samhället.

Var bland det bästa jag läst på länge

HA HA HA mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur .. idioter.. skulle inte köpa om jag så vore världens rikaste !


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

det kan se tragiskt ut på ytan. men vi kan ju inte gärna dömma människor som köper betanycklar, vi vet ju inte ens vilka de är.

Medlem

Vet inte om detta är så farligt som med allt annat folk lägger en massa pengar på.

Va en kille som köpte en fotbollsbiljett till finalen i em.
Köpte den för 127000:-
Tror nån annan biljett gick för 80000:-

Medlem

Dumheter när vi har Conan

Medlem
Skrivet av Proppen:
Skrivet av Grasfer:

Vissa köper skor för tusentals kronor, andra kläder och så finns det de som köper beta nycklar.

Jo, men de som köper kläder och skor kanske går utomhus också? Å då behövs det.
Så det är därför de som spelar WoW har råd?
De sitter nakna framför datorn hemma?

Medlem

Jag vet inte vilka jag ska tycka mest synd om, de som betalar för en beta-nyckel, eller de som med skrattretande sorgligt bristfällig svenska klankar ner på de som gjort det.

gg? :heart:

Medlem

haha , den dära tjejen som sålde sin kropp för epic flying kommer säkert sätta igång o försöka sälja sig för en beta key nu igen då ^^

123
Skriv svar