Beställd o klar

Testpilot
Beställd o klar

Tillbringade en stund igår att kolla några kommande spel som verkar intressanta och sedan lägga förhandsbeställningar hos min favoritbutik.

Dock inte så många som verkar säkra på då de skall komma men iallafall.

Dragon Age Origins:
Bioware har aldrig gjort mig besviken och Dragon age verkar fett trots att de saker man sett verkar ha lite fattig grafik så vet jag att spelet kommer att vara grymt stort och fritt.
Hoppas att det dyker upp innan jul så jul ledigheten blir räddad!

Star Wars: The old republic
Efter man såg E3 filmen så började suget komma , gillade ju både Jedi Knight spelen och har dem alla samt att KOTOR liren var underbart sköna att lira.
Lyckas de bara balansera spelet så har de en fet licens att håva in stålar med , de flesta ärrade MMORPG vets som lirat WOW är ju ganska trötta numera.

För min egen del har jag lirat EVE Online i 3 år och Wow i lika många år minst (tappat räkningen på alla återfall i bägge dessa lir)
Varken CONAN eller WAR lockade mig speciellt , jag körde CONAN betat ett tag utan att tycka det var speciellt kul.

Men old republic kan verkligen bli nåt , Bioware är en av de stora tillsammans med Valve och Blizzard som man VET kan utveckla bra grejer.

Sen sist men inte minst så slank det med en beställning på nya Star Trek filmen på Blueray *oops*

#blogg

Medlem
Beställd o klar

Jag älskar Star Wars, men i det här fallet tror jag Bioware är snäppet bättre...

1
Skriv svar