Stalker-uppföljaren släpps via Steam

Robot
Medlem
Stalker-uppföljaren släpps via Steam

Ska nog köpa det på DVD iaf.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hoppas spelet blir mycket roligare än Shadow of Chernobyl, tyckte det va riktigt tråkigt. Men man är rätt kräsen...

Medlem
Skrivet av the_blueflame:

Hoppas spelet blir mycket roligare än Shadow of Chernobyl, tyckte det va riktigt tråkigt. Men man är rätt kräsen...

Håller med dig. Köpte spelet men har aldrig orkat spela igenom det.

Medlem

Tycker att spelet var hur bra som helst. Så himla roligt att bara att stanna o lyssna på ryska konversationer..
Kan förstå att för dem som inte fattar något blir spelet mindre skoj..

Medlem

Tråkigt att dom pratar engelska i Clear Sky och inte ryska som i Shadow of Chernobyl.

Medlem

Helvete vad jag ser fram emot detta, Clear Sky ser mycket roligare ut än Shadow of Chernobyl, det verkar som dom har lärt sig av sina misstag, detta kommer nog bli kanon, kolla på bilderna bara, ser ju bra mycket bättre än förut imo!

Kommer utvecklingen ta lika länge på detta?


signatur
Medlem

Yes! Uppföljare till ett av de roligaste spelen på länge. Och dessutom så är det tillgängligt för oss nissar som bor i en liten håla utan pc-spels butik, the joy!


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Blä för nedladdning och Steam. Hårdvara skall det vara!

Stalker var enligt mig ett av årets spel förra året. Mycket spännande och inlevelsefullt. Så jag ser mycket fram emot uppföljaren. Skall se till att lira igenom orginalet en gång till innan dess bara.

Inaktiv

Något som är betryggande är att vi kommer kunna förvänta oss ett bättre spel denna gången.
Med största sannolikhet kommer spelet i år, det förra blev så pass försenat på grund av dess komplexa AI-system, som de tråkigt nog skalade av i slutändan.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Kommer utvecklingen ta lika länge på detta?

Mars står det, så vi får väl hoppas att dom håller det, det mesta är ju redan klart egentligen, bara bandesign och nya texturer som behövs samt nya röster förstås.

Medlem
Medlem

Ska bli skoj med mer, och det blir givetvist den boxade versionen

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Blä för nedladdning och Steam. Hårdvara skall det vara!

Stalker var enligt mig ett av årets spel förra året. Mycket spännande och inlevelsefullt. Så jag ser mycket fram emot uppföljaren. Skall se till att lira igenom orginalet en gång till innan dess bara.

Im whit you baby!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Blir det vehicles denna gång eller måste man modda minsta sak som i chernobyl ?

Skrivet av SWEBarb:

Blir det vehicles denna gång eller måste man modda minsta sak som i chernobyl ?

Menar du fordon?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av SWEBarb:

Blir det vehicles denna gång eller måste man modda minsta sak som i chernobyl ?

Menar du fordon?

nänä, vehicles

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Blä för nedladdning och Steam. Hårdvara skall det vara!

Stalker var enligt mig ett av årets spel förra året. Mycket spännande och inlevelsefullt. Så jag ser mycket fram emot uppföljaren. Skall se till att lira igenom orginalet en gång till innan dess bara.

Håller helt med. Älskar STALKER, spelar det forfarande och moddar det friskt för att hålla liv i det. Ett så pass bra spel måste man ha snyggt förvarad i hyllan.

Medlem
Skrivet av FZ:

Exakt releasedatum saknas, det enda som sägs är att spelet ska dyka upp någon gång i år.

Haha, någon gång i år... den var bra.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Som jag förstod det så skulle Clear Sky vara en expansion och inte en uppföljare.. Är jag helt fel ute?

Medlem

Nja, det ska ju va fristående. Då räknas det väl som en uppföljare, och inte som en expansion då det oftast handlar om extramaterial för en tidigare version.

Orginalet är så trasigt och ostädat, så det är lika bra att köra på en ny fristående installation tycker jag.

Medlem

Så har kriget om nätkunderna börjat, från att från början ha varit en hatad företeelse, så tror jag säkerligen att inom kort 100% av spelen säljs via nätet.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:

Nja, det ska ju va fristående. Då räknas det väl som en uppföljare, och inte som en expansion då det oftast handlar om extramaterial för en tidigare version.

Orginalet är så trasigt och ostädat, så det är lika bra att köra på en ny fristående installation tycker jag.

Hoppas på att det blir ett fristående spel för då kan jag behålla alla mina moddar och tweaks i mitt vanliga STALKER. Kan nog bli problem annars ifall expansionen ska uppdatera spelet till en nyare version.

1
Skriv svar