Scene It? Lights, Camera, Action-trailer
Vid min gud, det är ju Wii-livsstilsreklamerna rakt av. Eller kanske "This is living"? Fast 360 behöver verkligen lite roliga partyspel, istället för att bara använda all kraft till att rita upp blod och avsågade kroppsdelar. Fast det verkar ju bara vara popcornfilmer, ingen Bergman här inte.
Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!
Wow, årets sämsta spel på xbox 360? Och de där nya kontrollerna, tror de verkligen att jag kommer lägga ut pengar på 4 nya sådana där kontroller bara för att ha en större A-knapp?
Det behöver du väl inte, de följer ju med spelet.
Är jag den ensam om att tycka att spelet verkar högintressant?
Helt klart värt ett inköp, även fast reklamen var riktigt såsig
Jag tyckte det verkade riktigt kul, kan lätt tänka mig köpa det MEN, ett stort men dessutom. Bara om det finns massa med frågor etc, så det inte blir så man vet alla svar efter två tre rundor.
Edit: Verkar som det ska finna över 1.800 frågor. Så det kan nog bli ett givet köp.
Microsoft gör ju inget annat än att kopiera andras koncept nu för tiden. O_O
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Microsoft gör ju inget annat än att kopiera andras koncept nu för tiden. O_O
Men herregud! Det är väl det man gör inom alla branscher! Ska man säga att Konami inte får göra sina PES eftersom de kopierar EAs FIFA? Eller varför inte säga att man inte får göra några andra FPS än Enemy Territory? Lägg ner med sådant trams. Alla härmar alla, inget mer med det. (Det här går till er alla som tjatar om att de härmar Nintendo eller någon annan).
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Reklamen sög verkligen, men däremot så tror jag att spelet kan bli rätt skoj. Buzz tycker jag inte är så värst kul att lira nykter, men när man druckit några öl så blir de riktigt skoj, och de tror jag de här också lär bli.
Buzz är skoj med polarna och alkohol,det kan jag hålla med om. Och detta är jurättlikt buzz haha!
Ja jag vet att jag är bäst!
Jag tyckte demot va roligt. Bra spel om man har fest och kul att lira för både pojkar och flickor. Somliga här har ju bara Xbox360 så iaf jag kan inte lira Buzz