Playstation 3-försening: Alone in the Dark

Robot
Medlem
Playstation 3-försening: Alone in the Dark

Playstation 3 - ett spel som får sämre grafik än sin 360 motsvarighet och försening igen

Medlem
Skrivet av Philip:

Playstation 3 - ett spel som får sämre grafik än sin 360 motsvarighet och försening igen

And thus the war was initiated


signatur

Videomupp

Inaktiv

är det för att det är svårare att programera till ps3 som så många spel blir försenade ?

allt snack om att dom lägger extra tid på grafiken på alla spel som blir försenade till ps3 tror inte jag på iaf.

Medlem

Känns lite som alla spelföretag försenar PS3 releaser bara för att jävlas med PS3 ägare just nu

Aja.. Jag har Warhawk, FN3 och Super Stardust HD så jag är nöjd!

Medlem

Det är lite störande att de flesta spelen blir försenade, men hellre det än att de släpper ett spel tidigt och att det inte funkar så bra och blir så bra som det kan bli.

Den som väntar på något gott.....

Inaktiv
Skrivet av DeFeCT:

Den som väntar på något gott.....

väntar kortare om man har en xbox ?

Medlem

Dom kan ju alltid fröjdas åt höjdar spelet Lair med tidernas mest genomarbetade styrning.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Gött med ett preliminärt releasedatum iaf. Och PS3 ägarna kan nog vara lugna, kommer säkert försenas till både PC och 360 också.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

är det för att det är svårare att programera till ps3 som så många spel blir försenade ?

Vad jag har hört så är att det för att de konverterar 360 versionen till PS3 som ställer till problem, istället för att göra tvärtom, som tydligen skall vara något enklare... om det är sant vet jag dock inte.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av DeFeCT:

Den som väntar på något gott.....

väntar kortare om man har en xbox ?

kanske så, men då hinner ni ju inte till affären för att köpa hörselskydd heller

Inaktiv
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av bleak:
Skrivet av DeFeCT:

Den som väntar på något gott.....

väntar kortare om man har en xbox ?

kanske så, men då hinner ni ju inte till affären för att köpa hörselskydd heller

Kul skämt....

Nää vore det inte bättre om utvecklarna la sitt krut och kosing på att göra mer spel till 360 och PC istället för att ödsla energi på alla dessa förseningar och skit till PS3.
(halvsarkastisk)

Inaktiv
Skrivet av Pumpa:

Känns lite som alla spelföretag försenar PS3 releaser bara för att jävlas med PS3 ägare just nu

typ

Medlem
Skrivet av Dogge:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av bleak:
Skrivet av DeFeCT:

Den som väntar på något gott.....

väntar kortare om man har en xbox ?

kanske så, men då hinner ni ju inte till affären för att köpa hörselskydd heller

Kul skämt....

Nää vore det inte bättre om utvecklarna la sitt krut och kosing på att göra mer spel till 360 och PC istället för att ödsla energi på alla dessa förseningar och skit till PS3.
(halvsarkastisk)

Håller med lite halv där, tycker de ska göra spel till varje konsoll separat, tycker alrdigt portade spel blir riktigt bra, blir rätt kass grafik på PS3 spelen när de är portade. Bättre att göra dem från grunden till varje konsoll

Medlem

Xbox 360 = PC och PC = Xbox 360

Kan ju bero på vår kära Microsoft. Dom är ju nära besläktade dom där 2 och förmodligen så gör man det ena så har man väl det andra med smärre justeringar. PS3 är starkare och bättre det kommer att märkas om ett par år... Prestanda bovarna säger förstås tvärt emot.

Men med en "klen" prestanda som PS2 hade så blev det klar finare och mjukare spel tillslut än vad det blev till den mera POWER maskinen x-box.


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

1
Skriv svar