BioShock-avlöjande på söndag

Medlem
Skrivet av clark.dennis:
Skrivet av fladder:
Citat:

BioShock, the upcoming blockbuster available exclusively for the Xbox 360 video game and entertainment system and Games For Windows on August 21, 2007 in North America and in Europe beginning August 24, 2007.

Om ni läser den senaste nyheten på FZ om att Irrational Games byter namn så ser ni att pressmeddelandet dödar PS3 ryktet.

Jag är säker på att vi kommer få se en PS3-version men inte tidigare än nästa år. Spelet kommer förbli PC/360-exklusivt året ut i alla fall.

Nja tror inte det, Microsoft gick väl ihop och hjälpte 2K med skapandet av detta spel, eller tänker jag på något annat spel nu, isåfall så får ni rätta mig, men nu ere bara några timmar kvar sedan får vi veta


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Nån som blir förvånad om det kommer stå: Download your copy of the demo off the Xbox 360 Marketplace now!"?

Medlem
Skrivet av Heya:

Nån som blir förvånad om det kommer stå: Download your copy of the demo off the Xbox 360 Marketplace now!"?

Njet.


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Om ngn vet var den här filmen finns så känn er fria att säga till, helst en link.

[EDIT]

Skrivet av Heya:

Suck, bara demo för 360 var utannoncerat.. Sa ju det.

Var hittade du det? Har nämligen vara hittat Launch-trailern på Gametrailers.

[EDIT]


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Suck, bara demo för 360 var utannoncerat.. Sa ju det.
EDIT: Det är inte uppladdat nånstans än, det var ju i reklampaus på amerikansk TV. Länkar så fort jag hittar.

EDIT": Trailern: http://www.gametrailers.com/player/23434.html

LASTEDIT: http://www.2kgames.com/cultofrapture/home.html
"For those of you who are looking for a BioShock demo on the PC, it is in the works and will be out later this month. I'll give you more details about it tomorrow."
Suck.. Gonatt.

Medlem

YES YES YES YES YES !!!!!!!!!! Hurray, jag som längtat så efter detta spel


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

123
Skriv svar