Warhammer (still) Offline :(

Medlem
Warhammer (still) Offline :(

Grrr, Jäkla Elgiganten! Det här är trettonde dagen som jag inte fått hem Warhammer Online sen jag beställde det från Elgiganten. Var tusan är mitt spel?!

Jag riktigt känner hur alla mina vänner levlar ifrån mig, upptäcker allt kul tillsammans som jag sedan måste upptäcka helt själv bara för att de inte har ork att gå igenom samma sak två gånger, och hur vissa personer levlat upp till max 40 redan två gånger om nu (tog tydligen 5 dagar för den snabbaste att nå 40).

Jäkla Elgiganten.. Var gömmer ni mitt spel?
Det enda jag fått från er är en kvittokopia över mejl att jag köpt spelet, men ni gav inget ordernummer så jag kan kolla på er hemsida var min produkt befinner sig just nu.
Ej heller er support på telefon kunde ge mig någon information.
Jag har för tusan fått hem spel från utlandet snabbare än från er! *frustration*

Nåväl... Vem behöver väl ännu ett onlinespel.. När det finns saker som.. Jobb.. Skola.. Flickvän... TV.. Allt sånt som är tråkigt och alldagligt.

Jäkla Elgiganten..

EDIT:
ARGH!! Bara för att jävlas extra mycket med mig så har de idag skickat mig ett mejl på kvällen, där det står att försändelsen är skickat och att jag kan kolla var den befinner sig på postens hemsida.
Självklart klickade jag dit, men det visade sig att ordernumret inte är registrerar ännu.
Facks sake, this is taking too long! *gråten i halsen*
Damn you Warhammer.. Damn you to hell!

(D-aniel, det är lugnt. jag är kille och mycket starkare än henne, och mycket fetar, så moppsar hon så sätter jag mig på henne *elakt flin* Nu är frågan.. Hur mycket skämtade jag och hur mycket allvar är det i det jag just sagt *FLIN*)

#blogg

Medlem
Warhammer (still) Offline :(

Hoppas inte din flickvän läser detta, om du nu har någon sådan

1
Skriv svar