HL2: Episode Two längre än Episode One

Medlem

Glöm inte att ni får TF2 och Portal med hela paketet, så räkna in timmarna på det också.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Glöm inte att ni får TF2 och Portal med hela paketet, så räkna in timmarna på det också.

Ska jag räkna in timmarna jag spelar #Supreme Commander till #Prey också?
Jag köpte dem ju samtidigt


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av Svenpa:

Glöm inte att ni får TF2 och Portal med hela paketet, så räkna in timmarna på det också.

Ska jag räkna in timmarna jag spelar #Supreme Commander till #Prey också?
Jag köpte dem ju samtidigt

Och det är relevant hur? Då man får tf2 och portal med hl2:ep2 paketet, inte köpa seperat.

Det handlade om Ep. 2:s längd, inte paketets köpvärde. Personligen kommer jag dessutom bara att köpa det för Ep. 2 ifall det blir ett köp, men det är ju personligt

Medlem

Trodde självklart folk gnällde om spel tiden jämfört med prisvärdet, som det var med ep1. Visserligen vet jag inte hur dyrt det blir dock.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av Svenpa:

Glöm inte att ni får TF2 och Portal med hela paketet, så räkna in timmarna på det också.

Ska jag räkna in timmarna jag spelar #Supreme Commander till #Prey också?
Jag köpte dem ju samtidigt

Och det är relevant hur? Då man får tf2 och portal med hl2:ep2 paketet, inte köpa seperat.

Jag har ingen aning om hur det är relevant. Jag trodde att du kunde förklara det.
Det du säger är ju i princip att ett spel blir längre om man lägger till timmarna från ett helt annat spel.
Även om man skulle räkna in speltimmarna från TF2 och Portal till paketpriset så blir ju inte EP2 längre för det.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

gjorde ep1 på 1:45, då lär ep2 ta, typ, 2h?

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Jag har ingen aning om hur det är relevant. Jag trodde att du kunde förklara det.
Det du säger är ju i princip att ett spel blir längre om man lägger till timmarna från ett helt annat spel.
Även om man skulle räkna in speltimmarna från TF2 och Portal till paketpriset så blir ju inte EP2 längre för det.

Läs

Skrivet av Svenpa:

Trodde självklart folk gnällde om spel tiden jämfört med prisvärdet, som det var med ep1. Visserligen vet jag inte hur dyrt det blir dock.

Medlem

Sitter på jobbet, cachen är inte vad den borde.
Skriv så att man kan läsa det nästa gång


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

12
Skriv svar