FZ snackar spel på TV7

Medlem

Okej, välproducerat program men recensionerna var inte de bästa, han nämde t.ex. inte vad Sam & Max var för typ av spel, samtidigt missade han det som kanske i huvudsak borde nämnas i recensionenerna imho.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Vila i frid

Enda jag ogillar med alla tidningar/tvprogram om dator- och tvspel är att alla verkar vara nybörjare när det gäller MMORPG så _alla_ är förälskade i WoW. Såklart man älskar sitt första MMO, men pratar man med personer som har längre erfarenhet av sådana spel (t.ex. spel som DaoC, Lineage, Eve och Ultima online) så ligger Wow ganska lågt ner på favoritlistan.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv
Skrivet av the_maxx:

Ultima online

:up::heart:

Medlem

Jag älskar inte mitt första MMO, tröttnade ganska fort på det. UO var det om någon undrar.

Jee
Medlem

Hittade ingen TV7. Det närmsta jag kom va TV6, TV8 eller canal7. :\


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Philip:

TV7? WTF? Varför har jag en skitkanal såsom TV8 men inte TV7? Detta är fan orättvist. (._.)

Som det redan skrivits i tråden, TV7 är Aftonbladets tv-kanal.. Du får tycka vad du vill, men att skriva att TV8 är en skitkanal i samma mening som du tar upp TV7 är inte riktigt rätt tycker jag.

Medlem

Verks int som jag får in nått TV7. :/. Vore najs med något bra spslprogram på tv, vore på tiden om inte annat.

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Såklart man älskar sitt första MMO, men pratar man med personer som har längre erfarenhet av sådana spel (t.ex. spel som DaoC, Lineage, Eve och Ultima online) så ligger Wow ganska lågt ner på favoritlistan.

Men något av de spelen var inte deras första mmo's då?

Hoppas programmet blir kul!

Synd att det är Aftonbladets kanal, jag litar inte riktigt på dem. De rackar ner för mycket på oss sydliga svenskar


signatur
URK
Medlem

http://www.aftonbladet.se/vss/atv/story/0,2789,895494,00.html

sen får ni skicka bilder på era polisonger så får bort diskutionen vilken som är störst. och detta gäller enbart polisonger och inget annat dinglande som öron snippar eller nåt i den stillen.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Video appartare har VÄLDIGT svårt att spela in från vanliga digitalboxar. Om man har en dvd-inspelare kan man spela in på den kanal som man tittar på.

Det kanske bara är jag som inte fattade din ironi, annars får du förklara vad du menar.


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Redaktör
Skrivet av URK:

sen får ni skicka bilder på era polisonger så får bort diskutionen vilken som är störst.

Lätt off-topic, men... Min(a) är längre än Calles i alla fall.


signatur
12
Skriv svar